FABIACLUB.PL
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/

[F1] Usunięcie EGR w F1 AZQ 1.2 64km - co i jak?
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=14&t=23126
Strona 1 z 1

Autor:  DjAbra [ 06.03.2016, 19:06 ]
Tytuł:  Usunięcie EGR w F1 AZQ 1.2 64km - co i jak?

Witam.
Mam pytanie: usuwał ktoś w AZQ EGR? Jak to zrobić i czy trzeba coś programować VAGiem, a jeżeli tak to co?
Nie znalazłem nic odnośnie usuwania EGR w AZQ, same wersje diesel lub czyszczenie, żadnego step by step :(
Nie chciał bym czegoś zepsuć.

Autor:  Daniel [ 06.03.2016, 19:58 ]
Tytuł:  Re: Usunięcie EGR w F1 AZQ 1.2 64km - co i jak?

Po co usuwasz ?

Autor:  DjAbra [ 06.03.2016, 20:00 ]
Tytuł:  Re: Usunięcie EGR w F1 AZQ 1.2 64km - co i jak?

na razie pytam na zapas... nigdy nic nie wiadomo.

Autor:  Daniel [ 06.03.2016, 20:05 ]
Tytuł:  Re: Usunięcie EGR w F1 AZQ 1.2 64km - co i jak?

To już nie ta generacja silników że EGR usuniesz tak łatwo, dlatego spytałem jaki jest powód usunięcia.
Jeśli wszystko jest OK z silnikiem to EGR w zasadzie nie sprawia jakiś problemów.

Autor:  DjAbra [ 06.03.2016, 20:07 ]
Tytuł:  Re: Usunięcie EGR w F1 AZQ 1.2 64km - co i jak?

pytam na zaś by nie zostać z ręką w nocniku i jeździć przez miesiąc na trybie awaryjnym :(
puki działa jako tako to nie ruszam.

Autor:  Mrufka [ 16.03.2016, 17:05 ]
Tytuł:  Re: Usunięcie EGR w F1 AZQ 1.2 64km - co i jak?

Potrzebuję porady, padł mi EGR, wymieniłem na nowy (jakiś szwabski zamiennik), niestety co jakiś czas wywala kontrolkę tzw helikopter Check Engine na zimnym silniku.
Po przeskanowaniu programem Polski Vag następujące komunikaty:
17848 Zawór recyrkulacji spalin - przerwa brak osprzętu/nie związany ze sprzętem
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik1) przerwa brak osprzętu/nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Po wykasowaniu błędów jest OK, kontrolka nie świeci się ale silnik czasami przycina się i lekko szarpie na 2 i 3 biegu w zakresie obrotów 2100 do 3300, średnie użycie paliwa podskakuje i mam wrażenie jak bym jechał pod wiatr.
Czasami brak tych objawów i silnik śmiga jak zegarek.
Niestety mój wieloletni mechanik się poddał.
Będę wdzięczny za podpowiedz.

Autor:  psychorap [ 20.06.2016, 21:07 ]
Tytuł:  Re: Usunięcie EGR w F1 AZQ 1.2 64km - co i jak?

A adaptacje nowego egru robiles?

Autor:  Mrufka [ 12.11.2016, 13:32 ]
Tytuł:  Re: Usunięcie EGR w F1 AZQ 1.2 64km - co i jak?

Mrufka napisał(a):
Potrzebuję porady, padł mi EGR, wymieniłem na nowy (jakiś szwabski zamiennik), niestety co jakiś czas wywala kontrolkę tzw helikopter Check Engine na zimnym silniku.
Po przeskanowaniu programem Polski Vag następujące komunikaty:
17848 Zawór recyrkulacji spalin - przerwa brak osprzętu/nie związany ze sprzętem
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik1) przerwa brak osprzętu/nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Po wykasowaniu błędów jest OK, kontrolka nie świeci się ale silnik czasami przycina się i lekko szarpie na 2 i 3 biegu w zakresie obrotów 2100 do 3300, średnie użycie paliwa podskakuje i mam wrażenie jak bym jechał pod wiatr.
Czasami brak tych objawów i silnik śmiga jak zegarek.
Niestety mój wieloletni mechanik się poddał.
Będę wdzięczny za podpowiedz.


Rozwiązanie, kupiony używany oryginalny EGR z Polówki AZQ i śmiga jak zły :-)
Zamienniki są do bani, nawet te najdroższe. Na szczęście uznali reklamacje i oddali $$ bez problemu :-)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/