FABIACLUB.PL
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/

[-]gaz stag 300 plus czy ktos coś o tym wie??
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=15&t=10344
Strona 1 z 2

Autor:  hiv84 [ 19.03.2010, 10:19 ]
Tytuł:  [-]gaz stag 300 plus czy ktos coś o tym wie??

witam czy ktos zakładał u siebie badz słyszał o gazie stag 300 plus??

Autor:  Michalcc [ 07.04.2010, 15:03 ]
Tytuł:  Re: gaz stag 300 plus czy ktos coś o tym wie??

hiv84 napisał(a):
witam czy ktos zakładał u siebie badz słyszał o gazie stag 300 plus??


Mam w Carinie E 1.6 16V i w Fabii 1.4 8V.
Ponad to teść ma w Astrze 1.4 16V, a brat w Swift 1.3 16V.

We wszystkich samochodach spawuje się znakomicie!!!!

Autor:  D2mian [ 07.04.2010, 17:51 ]
Tytuł: 

Stag to dobry system z bardz odobrym wsparciem w postaci forum itp.

Jeśli chcesz założyć od tego co masz w opisie to możesz również pomyśleć nad Stagiem 300 bez plusa.

Są jeszcze inne sterowniki Landi Renzo Omegaz, VSI Prins, KME, AGIS, ELPIGAZ ...

Każdy będzie OK pod warunkiem że znajdziesz dobrego instalatora.
W Krakowie jest bardz odobry instalator, osobiście mi pomagał zdalnie doprowadzić do ładu instalkę! http://www.autonagaz.net/
Z czystym sumieniem mogę polecić, i uwierz że warto podjechać do Krakowa bo jak ktoś ci zwali instalkę to będziesz bardzo żałował!

Damian

Autor:  Krzychu_W [ 07.04.2010, 20:56 ]
Tytuł: 

Stag to bardzo dobry sterownik. Ważne żeby dobrać dobrą listwę i reduktor.

Ale tak szczerze mówiąc, to potwierdzam słowa kolegiD2mian, każda instalacja będzie się sprawować bardzo dobrze, jeżeli zostanie zamontowana na dobrych częściach, prawidłowo i dobrze ustawiona. tu nie chciałbym straszyć, ale niestety osób naprawdę znających się na LPG jest mało i trudno trafić na kogoś, kto zrobi robotę porządnie. Tak między nami mówiąc, to instalację byle jak zamontowałbyś sam :fuck: Ale co z tego... jak potem będzie więcej kłopotów niż pożytku. Ja np miałem w fabii kiedyś sterownik OMVL Dream XXL. Pewnie działałby dobrze, gdyby był zamontowany dobrze i dobrze ustawiony. Ale miałem same problemy i w końcu padł sterownik. Instalacja została zmieniona na STAG4 (czyli młodszy brat 300+) i zamontowana przez FACHOWCA. Specjalnie jeżdżę do niego 100km od domu. Ale jeżdżę tam tylko jak mam problem, a takim nie mam :D No raz tylko mi się trochę rozdupczyło, ale to tylko opaska się zsunęła z krućca i przewód spadł z listwy wtryskowej i pluł gazem w powietrze. Ale to nic poważnego.

Kończąc. Stag 300 jest dobrą inwestycją pod warunkiem, że jest dobrze zamontowany. :hurra:

Autor:  D2mian [ 08.04.2010, 06:11 ]
Tytuł: 

Krzychu_W, Dlatego dałem koledze namiary na fachowca :)

P.S.
Krzychu blisko legionowa też jest kilku dobrych gaziarzy.

A druciarzom stanowczo mówimy NIE!!!

Autor:  grycan [ 23.04.2010, 17:45 ]
Tytuł: 

Witam,
mam właśnie staga300+ w połączeniu z wtryskiwaczem HANA, przejechałem na LPG dopiero niecałe 900 km bez problemów jeśli chodzi o ten zestaw. motaż wtryskiwacza (który działa podobnie jak benzynowy) podwyższa koszty montażu instalacji, ale w ogólnym rozrachunku się opłaca

Autor:  AndrzejPuch [ 01.06.2010, 08:13 ]
Tytuł: 

Czy ktoś się spotkał z takim objawem - silnik nie chce na 5. biegu przekroczyć 4.5 krpm czyli ok 160 km/h. Na benzynie 180 to nie problem, a i 200 udało się kiedyś przekroczyć. Silnik pracuje na LPG równo bez szarpania, spalanie w normie, czyli 7,5 do 9 L LPG. Co może być przyczyną? Czyżby za mało wydajne wtryskiwacze?

Autor:  MariuszK [ 01.06.2010, 16:06 ]
Tytuł: 

może odcięcie lpg masz ustawione za wcześnie ?
W nowszych instalacjach jest podobnie jak z benzyną, odcięcie żeby nie zajechać silnika wysokimi obrotami.

Autor:  AndrzejPuch [ 01.06.2010, 17:19 ]
Tytuł: 

MariuszK, niemożliwe jest to co mówisz, bo na pozostałych biegach silnik dokręca się do ogranicznika obrotów czyli do 5750 rpm. Nie tak szybko jak na benzynie ale jednak. Ja bym jednak stawiał na zbyt mało wydajne wtryskiwacze.

Autor:  krzych_b [ 01.06.2010, 20:57 ]
Tytuł: 

AndrzejPuch napisał(a):
MariuszK, niemożliwe jest to co mówisz, bo na pozostałych biegach silnik dokręca się do ogranicznika obrotów czyli do 5750 rpm. Nie tak szybko jak na benzynie ale jednak. Ja bym jednak stawiał na zbyt mało wydajne wtryskiwacze.

A ja bym stawiał na "brak gazu" - za małą wydajność parownika lub złą regulację.

Autor:  AndrzejPuch [ 01.06.2010, 21:13 ]
Tytuł: 

krzych_b, miałem ostatnio regenerowaną listwę wtryskiwaczy. Na poprzedniej śmigała do ponad 180 km/h ale na biegu jałowym telepało nią jak traktorem - okazało się że wtryski leją, po wymianie i kalibracji wszsytko śmiga jak należy z wyjątkiem tego co opisałem. Co do parownika to jest to Tomasetto do 140 KM. Nie mam więc powodów żeby myśleć że to co innego poza zbyt mało wydajnymi wtryskami. Rozwiercimy i zobaczymy. :crazy:

Autor:  krzych_b [ 02.06.2010, 12:10 ]
Tytuł: 

AndrzejPuch napisał(a):
krzych_b, miałem ostatnio regenerowaną listwę wtryskiwaczy. Na poprzedniej śmigała do ponad 180 km/h ale na biegu jałowym telepało nią jak traktorem - okazało się że wtryski leją, po wymianie i kalibracji wszsytko śmiga jak należy z wyjątkiem tego co opisałem.


No wybacz, nikt nie jest wróżką, nic nie pisałes o historii, ja wręcz myślałem, że dopiero zalożyłeś ga, albo pierwszy raz spróbowałeś czy jedzie ponad 160...
Żebyś napisał o wymianie listwy, to nikt by o niczym innym nie myślał. Jak rozwiercisz, to czeka Cię i tak ustawienie na nowo.

Autor:  D2mian [ 02.06.2010, 17:15 ]
Tytuł: 

AndrzejPuch, a jaką masz listwę wtryskową? Czy to może Valtek?

Damian

Autor:  AndrzejPuch [ 03.06.2010, 09:07 ]
Tytuł: 

Tak, mam Valteka, a dlaczego pytasz?

Autor:  D2mian [ 03.06.2010, 16:47 ]
Tytuł: 

Bo ta listwa za bardzo się nie nadaje do niczego. Sam taką miałem i wiem że sprawa same problemy! Jak Ci się rozkalibrowała to według mnie nadaje się do wyrzucenia :(

Zainwestuj w lepsze wtryski a będziesz zadowolony.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/