Teraz jest 28.03.2024, 20:34



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
[F1/F2] Skrzypiące gumy stabilizatora. 
Autor Wiadomość

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post Skrzypiące gumy stabilizatora.
Hej

Słuchajcie czasowo padła mi etka, w związku z tym mam prośbę.

Czy może ktoś z kolegów sprawdzić numer w Etce gumy stabilizatora i tego siuwaksa w którym ta guma siedzi.

Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 22.06.2007, 17:17 przez uki, łącznie edytowano 1 raz



14.07.2005, 23:32

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Numer gumy stabilizatora to: 6Q0 411 314 E natomiast numer opaski to: 6Q0 411 333 A


16.07.2005, 10:42

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post skrzypiące gumy stabilizatora
wiem że już ten temat był poruszany ale chciałbym sam zmienić a jak do tej pory nigdzie nie ma porady i fotki jak to zrobić? :worthy:


17.03.2006, 12:40
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.03.2005, 01:03
Lokalizacja: Chomiki - Warszawa
Posty: 1382
Podziękował: 0
Pomógł: 4

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: 2004/2005
Województwo: mazowieckie
Post 
no wiec tak - ja widzialem jak w ASO mi to robili - nic skomplikowanego.
Po pierwsze odkrecasz laczniki stabilizatorow od amortyzatora - jedna sroba przykracona do blachy na amorze - jak usiadzesz przed przednim kolem to widzisz blache z 2 dziurami w jednej z nich siedzi sroba - odkrecasz toto.
Nastepnie - jak masz kanal albo cos w tym stylu, podnosisz lekko samochod, wlazisz do kanalu i kluczem (jakis wielki imbus) odkrecasz obejmy trzymajace slawetne gumy, a gumy sa na takim kiju ciagnacym sie z lewa na prawa badz z prawa na lewa :D ..ale rob to po kolei - czyli odkrec lewa strone , nasmaruj/wymien gume zaloz i skrec, nastepnie prawa strona...
pozniej w kolejnosci odwrotnej do rozbierania skladasz toto do kupy i powinno byc oki!
Brak narzedzi uniemozliwia stworzenie kolejnych czesci dzialu" zrob to sam" :D


17.03.2006, 14:12
Zobacz profil GG
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.06.2005, 06:18
Lokalizacja: Poznań
Posty: 1415
Zdjęcia: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2004
Województwo: wielkopolskie
Post 
Darecki, chciałem tylko zauważyć, że język użyty do zobrazowani procesu jest po prostu piękny. Żadnego fachowego slangu, jasno i czytelnie
darecki napisał(a):
jak usiadzesz przed przednim kolem to widzisz blache z 2 dziurami w jednej z nich siedzi sroba - odkrecasz toto.
,
darecki napisał(a):
a gumy sa na takim kiju ciagnacym sie z lewa na prawa
,
darecki napisał(a):
skladasz toto do kupy
.
Także :respect: :bravo: ;-)


17.03.2006, 14:28
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post a może kupiś silikon w sprayu i popryskać tylko jaki ?????
znacie jakies środki bo wymiana pewnie pomoże na krótka metę a znam to bo jak serwisowałem swoją skodzine to zmieniali gumki przejechałem 5 tyś i znowu było to samo i pan w serwisie jak przyjechałem ponownie smarował czymś tylko nie wiem jak to sie nazywa i czy to smar czy spray i pomagało

[ Dodano: 2006-03-18, 15:30 ]
dodam jeszcze że na allegro są dwa środki jeden do konserwacji uszczelek w sprayu silikon i drugi do konserwacji pasków klinowych też spray i co wybrać ?macie jakiś pomyślunek co będzie dobre do tych gumek stabilizatora żeby nie trzeszczały bo ostatnio przejeżdzałem przez martwego policjanta i moja 3 letnia skodzinka wydała jęki aż mnie zakuło serducho!!!


18.03.2006, 13:12

Dołączył(a): 19.10.2005, 22:55
Lokalizacja: Rybnik , Gliwice
Posty: 1042
Podziękował: 0
Pomógł: 5

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Touran
Rok prod.: 2006
Województwo: śląskie
Post 
darecki napisał(a):
no wiec tak - ja widzialem jak w ASO mi to robili - nic skomplikowanego.
Po pierwsze odkrecasz laczniki stabilizatorow od amortyzatora - jedna sroba przykracona do blachy na amorze - jak usiadzesz przed przednim kolem to widzisz blache z 2 dziurami w jednej z nich siedzi sroba - odkrecasz toto.
Nastepnie - jak masz kanal albo cos w tym stylu, podnosisz lekko samochod, wlazisz do kanalu i kluczem (jakis wielki imbus) odkrecasz obejmy trzymajace slawetne gumy, a gumy sa na takim kiju ciagnacym sie z lewa na prawa badz z prawa na lewa :D ..ale rob to po kolei - czyli odkrec lewa strone , nasmaruj/wymien gume zaloz i skrec, nastepnie prawa strona...
pozniej w kolejnosci odwrotnej do rozbierania skladasz toto do kupy i powinno byc oki!
Brak narzedzi uniemozliwia stworzenie kolejnych czesci dzialu" zrob to sam" :D


Po 1. Przed odkreceniem jakiejkolwiek sruby auto MUSI byc uniesione nad ziemia-- bez podniesienia mozna sobie rece rozwalic.Tam sa duze naprezenia-wiec ostroznosci nigdy zawiele.Prace na pewno ułatwi sciagniecie koła
2. nie trzeba odkrecac lacznikow stabilizatora - gumy mozna wymienic bez ich demontazu
3.bez kanalu to nie robota
4.u mnie to nie byl imbus a klucz 13 - do lewej strony mozna podejsc nasadka , z prawej strony zaslania polos-- potrzebne oczko odgiete
5. Jest co najmniej 4 rodzaje gum- zalezne od typu stabilizatora


18.03.2006, 16:48
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post no tak ale może popryskac czymś?
użyc jakiegoś smaru czy sprayu może ktoś poradzi jakiś preparat
ale wnioskuje że nikt sie chyba nie bawi w takie rzeczy a szkoda bo nie mam żadnej podpowiedzi


18.03.2006, 17:10

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
A ja dzis usunalem to skrzypienie w fabce ojca :D Wzialem smar w spray oczywiscei wczesniej wjechalem na kanal ojciec ruczal samochdoem a ja wylukalem ktora guma piszczy i ja zalalem ;) :D utopilem mende ;) a trzeszczala piniowa tuleja od wachacza :)


21.03.2006, 19:45

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post a jaki smar użyłeś
jakaś nazwa jakiś specjalny do gumy?


22.03.2006, 15:22
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.03.2005, 01:03
Lokalizacja: Chomiki - Warszawa
Posty: 1382
Podziękował: 0
Pomógł: 4

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: 2004/2005
Województwo: mazowieckie
Post 
Mr T. napisał(a):
Darecki, chciałem tylko zauważyć, że język użyty do zobrazowani procesu jest po prostu piękny. Żadnego fachowego slangu, jasno i czytelnie
darecki napisał(a):
jak usiadzesz przed przednim kolem to widzisz blache z 2 dziurami w jednej z nich siedzi sroba - odkrecasz toto.
,
darecki napisał(a):
a gumy sa na takim kiju ciagnacym sie z lewa na prawa
,
darecki napisał(a):
skladasz toto do kupy
.
Także :respect: :bravo: ;-)


bo wez zobrazuj cos co sam do konca nie wiesz jak sie nazywa :) a to byla" Skoda fabia for dumies":D


22.03.2006, 17:08
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 16.01.2005, 16:38
Lokalizacja: szczecin
Posty: 58
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Województwo: zachodniopomorskie
Post 
chciał bym sie odniesc do tych gum stabilizatora bo mnie to dopadlo tez czytam ze tu jakies smarowanie stosuje brac klubowa bo jak sie mowi kto niesmaruje ten nie jedzie moze i to pomaga tez tak myslałem posmaruje sie i jedzie dalej a co sie okazalo i skutkieem tego ze gumy poszly jezdilemm pewien czas jeszcze po naszych ukochanych drogach dziurawych jak nasz rzad PIS i spółka ze poszly koncowki stabilizatora odrazu to radzil bym sie tez temu przyjrzeec dokladnie bo jak sie posmaruje i nie skrzypi to nieznaczy ze jest wszystko OK POZDROWIENIA ZE SŁONECZNEGO SZCZECINA :hurra: PS. WYMIANA Gum ( gumu orginalne ) +koncowki stabilizatora 200zl to mnie kosztowało i sory za jakiesz bledy bo sie nieznam zbytnio na technicznych sprawach w skodzie ale taki informacje uzyskałem w zaprzyjaznionym warsztacie gdzie mi to usluge wykonano w ciagu 1h z usmiechem na ustach i bez zbytniego krecenia jak w w osranym SERWISIE ASO


23.03.2006, 10:32
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post A MOŻE COŚ TAKIEGO DO TYCH GUM???
http://moto.allegro.pl/show_item.php?it ... ystrybutor


23.03.2006, 13:37

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
padzero napisał(a):
PS. WYMIANA Gum ( gumu orginalne ) +koncowki stabilizatora 200zl to mnie kosztowało i sory za jakiesz bledy bo sie nieznam zbytnio na technicznych sprawach w skodzie ale taki informacje uzyskałem w zaprzyjaznionym warsztacie gdzie mi to usluge wykonano w ciagu 1h z usmiechem na ustach i bez zbytniego krecenia jak w w osranym SERWISIE ASO


Wiesz co ja też wybieram się do tego samego warsztatu , mam to samo i też wycenil za 200zł. Ale u mnie jeszcze coś z tyłu zczeło stukać :(


23.03.2006, 18:27

Dołączył(a): 19.10.2005, 22:55
Lokalizacja: Rybnik , Gliwice
Posty: 1042
Podziękował: 0
Pomógł: 5

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Touran
Rok prod.: 2006
Województwo: śląskie
Post 
padzero napisał(a):
usluge wykonano w ciagu 1h z usmiechem na ustach


no tez mialbym usmiech na ustach gdybym zarabiał 100 zł na godzine :)


23.03.2006, 20:46
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL