FABIACLUB.PL
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/

[F1] podkładki pod tulejami cylindrów , jaka żywotność ?
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=25529
Strona 1 z 1

Autor:  grucha0707 [ 24.05.2021, 20:36 ]
Tytuł:  podkładki pod tulejami cylindrów , jaka żywotność ?

Witam
Fabia 1.4 mpi
Parę lat temu dałem robić upg i mechanik przy okazji wymienił mi podkłądki pod tulejami cylindrów , chciałem żeby było "super" i w końcu płyn nie ubywał , przejechałem około 30 tys i płyn znowu ubywa , pytam z ciekawości na jak długo starcza zabieg z tymi podkładkami czy one mogły już się zużyć czy uszczelkę już szlag trafia.

Autor:  bonifacy [ 24.05.2021, 20:52 ]
Tytuł:  Re: podkładki pod tulejami cylindrów , jaka żywotność ?

W moim 1,4 MPI nigdy nie wymieniałem podkładek pod tulejami . Przebieg to 300 tys. UPG tak i to co około 50 tys km. W między czasie pojawiały się ubytki płynu chłodzącego ale ciekło albo z chłodnicy , albo z obudowy termostatu , albo gdzieś tam na wężu . Ostatnio z pompy . Przyglądałeś się czy gdzieś jest nieszczelność ?

Autor:  grucha0707 [ 25.05.2021, 17:13 ]
Tytuł:  Re: podkładki pod tulejami cylindrów , jaka żywotność ?

narazie tylko spoirzałem że jest sucho pod nim jak stoje ale wiadomo może lecieć w wielu miejscach , ciekawiło mnie czy ktoś miał do czynienia z tymi podkładkami.

Autor:  codipar1988 [ 03.10.2021, 09:30 ]
Tytuł:  Re: podkładki pod tulejami cylindrów , jaka żywotność ?

bonifacy napisał(a):
W moim 1,4 MPI nigdy nie wymieniałem podkładek pod tulejami . Przebieg to 300 tys. UPG tak i to co około 50 tys km. W między czasie pojawiały się ubytki płynu chłodzącego ale ciekło albo z chłodnicy , albo z obudowy termostatu , albo gdzieś tam na wężu . Ostatnio z pompy . Przyglądałeś się czy gdzieś jest nieszczelność ?

Serio co 50 000km wymieniasz UPG?
Planujesz przy tym głowicę?
Sprawdzasz płaskość bloku, głowicy oraz wystawanie tuleji cylindrowych ponad płaszczyznę bloku?

Autor:  Angel [ 08.10.2021, 06:21 ]
Tytuł:  Re: podkładki pod tulejami cylindrów , jaka żywotność ?

codipar1988 napisał(a):
Sprawdzasz płaskość bloku, głowicy oraz wystawanie tuleji cylindrowych ponad płaszczyznę bloku?

Od tego trzeba zacząć po zdjęciu głowicy w tym silniku.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/