FABIACLUB.PL
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/

[F1] Kichanie, prychanie i kłopoty z odpaleniem....
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=2663
Strona 1 z 2

Autor:  Bart [ 17.10.2006, 08:50 ]
Tytuł:  Kichanie, prychanie i kłopoty z odpaleniem....

Od jakiegoś czasu mam kłopoty z odpalaniem po nocy... Silnik za pierwszym przekręceniem kluczyka odpala od 1 ale chodzi jak ciagnik dopiero za po kolejnym uruchomieniu wszystko jest ok. Poza tym jak jest wilgoć to kicha i prycha az do momentu gdy złapie temperature. Co to może być??? Pierwsze typy stawiam na przewody wysokiego napięcia które wyjaśniały by nierówną pracę silnika.. Ale co z odpalaniem??? Co to może być?? Dodam ze mam silnik 1.4 16v (75KM) i przebieg 132 tys. z czego 70 na gazie instalacja sekwencyjna... POMOCY!!!

Autor:  Sebastian [ 17.10.2006, 08:52 ]
Tytuł: 

Bart napisał(a):
Pierwsze typy stawiam na przewody wysokiego napięcia które wyjaśniały by nierówną pracę silnika
z tego co wiem to nie ma w fabiach kabli wys. napięcią są cewki.

Autor:  Bart [ 17.10.2006, 09:14 ]
Tytuł: 

Hmm może w silnikach 1.2 tak ale w mojej są kable:(

Autor:  Sebastian [ 17.10.2006, 09:25 ]
Tytuł: 

Bart napisał(a):
Hmm może w silnikach 1.2 tak ale w mojej są kable:(

To proszę pokaż mi te kable !! zrób foto i zaznacz gdzie one są, bo ja np. w 1,4 16v Wilkosza wymieniałem cewki a nie kable WN.

Autor:  Bart [ 17.10.2006, 10:02 ]
Tytuł: 

Jak sobie rzyczysz. Ja mam kable i tyle!!! Foty dostaniesz wieczorem.

Autor:  Sebastian [ 18.10.2006, 08:59 ]
Tytuł: 

No więc masz kable czy cewki ??

Autor:  RoleX [ 18.10.2006, 09:53 ]
Tytuł: 

JAKIE KABLE..?? TAM JEST CEWKA !! :sciana:

Autor:  Sebastian [ 18.10.2006, 10:02 ]
Tytuł: 

RoleX napisał(a):
TAM JEST CEWKA

Toć ja cały czas mówie że 16V nie ma kabli WN tylko cewki !!

Autor:  Mario [ 18.10.2006, 18:26 ]
Tytuł:  Re: Kichanie, prychanie i kłopoty z odpaleniem....

Bart napisał(a):
Od jakiegoś czasu mam kłopoty z odpalaniem po nocy... Silnik za pierwszym przekręceniem kluczyka odpala od 1 ale chodzi jak ciagnik dopiero za po kolejnym uruchomieniu wszystko jest ok.


Takie objawy wskazują na uszkodzony czujnik temperatury silnika dla sterownika!

Autor:  stefek [ 18.10.2006, 21:54 ]
Tytuł: 

No to chyba w tym sklepie ta oferta (http://skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=445) na przewody wysokiego napięcia to pewnie pomyłka :mrgreen: .

Autor:  vog [ 19.10.2006, 08:44 ]
Tytuł: 

Jedne silniki 1.4 16V mają kable WN inne cewki na swiecach.

w załączniku foto silnik 1.4 16V 75kW z czeskiego forum.

Vog

Autor:  Bart [ 02.11.2006, 13:36 ]
Tytuł: 

No ale koledzy ktorzy maja inny silnicxzek niz 1.4 16V wiedza lepiej co jest pod maska czy kable czy cewki od uzytkownika takiego motoru:) Ale swoja droga co to moze byc??? Jaki czujnik temperatury??? Co on ma do odpalania????

Autor:  Sebastian [ 02.11.2006, 13:40 ]
Tytuł: 

fajny komentarz ;) pierwszy raz widze ten motor z kablami, widać człowiek sie czy cały czas, widocznie pierwsze motory tak miały a potem to dopracowali i zamontowali cewki.

Autor:  Bart [ 02.11.2006, 22:25 ]
Tytuł: 

Hmm z tego co wiem to kable sa do dzis w tym silniku. Nie ma cewek tak jak w innych.... Noa ale to nadal nie jest odpowiedz na moje pytanie!!!!

Autor:  Sebastian [ 02.11.2006, 22:31 ]
Tytuł: 

Nie miałem styczności ze starszymi rocznikami, w każdym roczniku po 2004 są cewki !!!
Skoro nie masz odpowiedzi na pytanie to czy spróbowałeś wymieniać kable WN ?? Skoro masz kable to wnioskuje że masz aparat, może na aparacie zebrała sie śniedź ??

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/