Teraz jest 28.03.2024, 13:37



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 770 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 52  Następna strona
[F1] Nie działa / padło / problemy wspomaganie kierownicy 
Autor Wiadomość

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Witam,właśnie w czoraj wyregulowałem sobie siłe wspomagania kierownicy.Pan w serwisie powiedział że są 3 opcje:ciezka,standart i lekka dla inwalidów.Ja ustawiłem dla inwalidów(hihi,choć nie jestem) i jestem bardzo zadowolony,kierownica obraca się lekko szczegulnie przy manewrach na parkingu.Tego właśnie oczekiwałem :banana:


07.07.2006, 08:44

Dołączył(a): 18.03.2006, 18:51
Lokalizacja: Płońsk
Posty: 20
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2001
Województwo: mazowieckie
Post Pompa wspomagania kierownicy
Witam wszystkich. Padła mi pompa wspomagania w Fabi 1.4. Czy ktoś może wyciągał ową pompę ?. Czy sa jakieś problemy z wyjeciem ?. Ile czasu potzreba na wyjęcie ?.


Ostatnio edytowano 07.05.2008, 18:09 przez Amplus, łącznie edytowano 1 raz



14.07.2006, 20:19
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 19.10.2005, 22:55
Lokalizacja: Rybnik , Gliwice
Posty: 1042
Podziękował: 0
Pomógł: 5

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Touran
Rok prod.: 2006
Województwo: śląskie
Post 
masz 100% pewność ze padła pompa?? pompe wyciaga sie dodolu - potrzebny kanał i cierpliwosc - po to sa przemyslane rozwiazania

_________________
touran Obrazek


14.07.2006, 23:54
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 18.03.2006, 18:51
Lokalizacja: Płońsk
Posty: 20
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2001
Województwo: mazowieckie
Post 
Tak przynajmniej stwierdzili w serwisie Skody. Oprócz tego walnięty jest czujnik skrętu. Najpierw wymienili czujnik, ale niestey dalej paliła sie kontrolka wspomagania. No i stwierdzili uszkodzenie pompy. Najprawdopodobnie przyczyną tego była cieknąca przekładnia, którą zbyt późno zregenerowałem.


15.07.2006, 08:47
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
A tak z czystej ciekawości gdzie i za ile zregenerowałeś przekładnie kierowniczą.


15.07.2006, 12:14
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.04.2006, 21:53
Lokalizacja: Będomin
Posty: 714
Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes W211
Rok prod.: 2002
Województwo: pomorskie
Post 
A napięcie do pompy dochodzi?

A z wymontowaniem nie ma problemu ja u siebie miałem 3-razy wymontowane i dodam że niepotrzebnie :sciana:

_________________
ELEGANCE +XENONY I CIEMNE SZYBKI


15.07.2006, 14:19
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 18.03.2006, 18:51
Lokalizacja: Płońsk
Posty: 20
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2001
Województwo: mazowieckie
Post 
Przekładnię zregenerował mi facet w Ciechanowie dał 2 letnią gwarancję. Robi przekładnie dla Płocka,Olsztyna oczywiście dla Skody i nie tylko. 600 zł

[ Dodano: 2006-07-15, 17:27 ]
A może jakieś konkretne wskazówki jak się zabrać do wyciągnięcia pompy


15.07.2006, 16:26
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.04.2006, 21:53
Lokalizacja: Będomin
Posty: 714
Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes W211
Rok prod.: 2002
Województwo: pomorskie
Post 
Amplus napisał(a):
A może jakieś konkretne wskazówki jak się zabrać do wyciągnięcia pompy


na początek trzeba zdjąć przednie lewe nadkole przykręcone jest na wkręty typu torx o ile pamiętam to T40 wyjąć z przodu zderzaka zaślepkie i odpiąć od wspomagania kable ( trzy kostki ) są tam jeszcze dwa przewody jeden jest przykręcany a drugi to przewód elastyczny zaciśnięty opaską trzeba go zdiąć tylko ostrożnie bo poleci olej z zbiorniczka .

Cały zbiorniczek przykręcony jest na trzech sróbkach M8 na ( na 13 klucz )
no i to zgrubsza wszystkie ważniejsze rzeczy ;-)

_________________
ELEGANCE +XENONY I CIEMNE SZYBKI


15.07.2006, 17:38
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 18.03.2006, 18:51
Lokalizacja: Płońsk
Posty: 20
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2001
Województwo: mazowieckie
Post 
dziękuje za pomoc. zabieram sie więc za robotę. Jeszcze tylko trzeba kupić tranzystory.


15.07.2006, 17:53
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.04.2006, 21:53
Lokalizacja: Będomin
Posty: 714
Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes W211
Rok prod.: 2002
Województwo: pomorskie
Post 
sprawdz czy napięcie dochodzi

_________________
ELEGANCE +XENONY I CIEMNE SZYBKI


15.07.2006, 18:04
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 18.03.2006, 18:51
Lokalizacja: Płońsk
Posty: 20
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2001
Województwo: mazowieckie
Post 
Sprawdzali mi to w serwisie. Gdzieś czytałem, że jeżeli za późno naprawisię maglownicę to potem lecą tranzystory. Ale jak to w życiu. Trzeba sprawdzić wszystko


15.07.2006, 19:13
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 13.04.2006, 20:36
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 243
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
Post 
Witam. Nie chce dublowac tematu wiec opisze tutaj swój problem. Padło wspomaganie z dnia na dzień w mojej Fabce. Przedtem nigdy nie zapalała mi sie kontrolka ze wspomagania. Autko wieczorem wstawiłem do garazu wszystko było ok rano zapalam furke wyjeżdzam chce pokrecić a tam jak w czołgu :(. Sprawdziłem juz wszystkie możliwe warianty a mianowicie płyn (dolałem setke aby wyrównac poziom na max) nastepnie przewody i bezpiecznik przy aku... Oraz napięcie przy rozruchu (podobno jak spada poniżej 10 V to czujnik nie pozwala załaczyc pompy). Wypiołem wtyczki wyczyscilem i popsikalem przy pompie i nadal nic. Panowie poradzcie bo nie chce pompki wymieniac na nową :/

[ Dodano: 2006-09-04, 23:13 ]
A przy okazji tego wszystkiego zauwazyłem ze poprzedni włąsciciel robił już coś w tym autku. Była źle załozona płyta pod silnikiem oraz rozcieta izolacja głównej wiązki od komputera i zaizolowana od nowa.


Ostatnio edytowano 04.09.2006, 22:39 przez Paulek, łącznie edytowano 1 raz



04.09.2006, 22:05
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 19.10.2005, 22:55
Lokalizacja: Rybnik , Gliwice
Posty: 1042
Podziękował: 0
Pomógł: 5

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Touran
Rok prod.: 2006
Województwo: śląskie
Post 
najpierw podlacz vaga co ona tam pokaze

_________________
touran Obrazek


04.09.2006, 22:22
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 13.04.2006, 20:36
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 243
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
Post 
Musze poszukac kogoś kto sie dobrze zna i podepnie mi vaga za pół litra piwa :)


04.09.2006, 22:41
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Mam podobny problem. W serwisie stwierdzili że padła pompa wspomagania chociaż to czym sprawdzali pokazywało niezrozumiały błąd ( tak mi powiedziano). Napodstawie tego stwierdzili że to pompa wspomagania. Po przeczytaniu kilku postów na forum mam pewne wątpliwości. Czy można jednoznazcnie stwierdzić , że to pompa czy może to być czujnik skrętu? Objawy były szybkie ponieważ w czasie jazdy skończyło się wspomaganie i zapaliła sie kontrolka. Może macie jakieś doswiadczenia w tej kwestii? Byłbym wdzięczny..


16.09.2006, 14:47
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 770 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 52  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL