FABIACLUB.PL
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/

[F1] Nie działa / padło / problemy wspomaganie kierownicy
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=5783
Strona 3 z 52

Autor:  FereX [ 07.07.2006, 08:44 ]
Tytuł: 

Witam,właśnie w czoraj wyregulowałem sobie siłe wspomagania kierownicy.Pan w serwisie powiedział że są 3 opcje:ciezka,standart i lekka dla inwalidów.Ja ustawiłem dla inwalidów(hihi,choć nie jestem) i jestem bardzo zadowolony,kierownica obraca się lekko szczegulnie przy manewrach na parkingu.Tego właśnie oczekiwałem :banana:

Autor:  Amplus [ 14.07.2006, 20:19 ]
Tytuł:  Pompa wspomagania kierownicy

Witam wszystkich. Padła mi pompa wspomagania w Fabi 1.4. Czy ktoś może wyciągał ową pompę ?. Czy sa jakieś problemy z wyjeciem ?. Ile czasu potzreba na wyjęcie ?.

Autor:  marekk [ 14.07.2006, 23:54 ]
Tytuł: 

masz 100% pewność ze padła pompa?? pompe wyciaga sie dodolu - potrzebny kanał i cierpliwosc - po to sa przemyslane rozwiazania

Autor:  Amplus [ 15.07.2006, 08:47 ]
Tytuł: 

Tak przynajmniej stwierdzili w serwisie Skody. Oprócz tego walnięty jest czujnik skrętu. Najpierw wymienili czujnik, ale niestey dalej paliła sie kontrolka wspomagania. No i stwierdzili uszkodzenie pompy. Najprawdopodobnie przyczyną tego była cieknąca przekładnia, którą zbyt późno zregenerowałem.

Autor:  MILOTEC [ 15.07.2006, 12:14 ]
Tytuł: 

A tak z czystej ciekawości gdzie i za ile zregenerowałeś przekładnie kierowniczą.

Autor:  lilo [ 15.07.2006, 14:19 ]
Tytuł: 

A napięcie do pompy dochodzi?

A z wymontowaniem nie ma problemu ja u siebie miałem 3-razy wymontowane i dodam że niepotrzebnie :sciana:

Autor:  Amplus [ 15.07.2006, 16:26 ]
Tytuł: 

Przekładnię zregenerował mi facet w Ciechanowie dał 2 letnią gwarancję. Robi przekładnie dla Płocka,Olsztyna oczywiście dla Skody i nie tylko. 600 zł

[ Dodano: 2006-07-15, 17:27 ]
A może jakieś konkretne wskazówki jak się zabrać do wyciągnięcia pompy

Autor:  lilo [ 15.07.2006, 17:38 ]
Tytuł: 

Amplus napisał(a):
A może jakieś konkretne wskazówki jak się zabrać do wyciągnięcia pompy


na początek trzeba zdjąć przednie lewe nadkole przykręcone jest na wkręty typu torx o ile pamiętam to T40 wyjąć z przodu zderzaka zaślepkie i odpiąć od wspomagania kable ( trzy kostki ) są tam jeszcze dwa przewody jeden jest przykręcany a drugi to przewód elastyczny zaciśnięty opaską trzeba go zdiąć tylko ostrożnie bo poleci olej z zbiorniczka .

Cały zbiorniczek przykręcony jest na trzech sróbkach M8 na ( na 13 klucz )
no i to zgrubsza wszystkie ważniejsze rzeczy ;-)

Autor:  Amplus [ 15.07.2006, 17:53 ]
Tytuł: 

dziękuje za pomoc. zabieram sie więc za robotę. Jeszcze tylko trzeba kupić tranzystory.

Autor:  lilo [ 15.07.2006, 18:04 ]
Tytuł: 

sprawdz czy napięcie dochodzi

Autor:  Amplus [ 15.07.2006, 19:13 ]
Tytuł: 

Sprawdzali mi to w serwisie. Gdzieś czytałem, że jeżeli za późno naprawisię maglownicę to potem lecą tranzystory. Ale jak to w życiu. Trzeba sprawdzić wszystko

Autor:  Paulek [ 04.09.2006, 22:05 ]
Tytuł: 

Witam. Nie chce dublowac tematu wiec opisze tutaj swój problem. Padło wspomaganie z dnia na dzień w mojej Fabce. Przedtem nigdy nie zapalała mi sie kontrolka ze wspomagania. Autko wieczorem wstawiłem do garazu wszystko było ok rano zapalam furke wyjeżdzam chce pokrecić a tam jak w czołgu :(. Sprawdziłem juz wszystkie możliwe warianty a mianowicie płyn (dolałem setke aby wyrównac poziom na max) nastepnie przewody i bezpiecznik przy aku... Oraz napięcie przy rozruchu (podobno jak spada poniżej 10 V to czujnik nie pozwala załaczyc pompy). Wypiołem wtyczki wyczyscilem i popsikalem przy pompie i nadal nic. Panowie poradzcie bo nie chce pompki wymieniac na nową :/

[ Dodano: 2006-09-04, 23:13 ]
A przy okazji tego wszystkiego zauwazyłem ze poprzedni włąsciciel robił już coś w tym autku. Była źle załozona płyta pod silnikiem oraz rozcieta izolacja głównej wiązki od komputera i zaizolowana od nowa.

Autor:  marekk [ 04.09.2006, 22:22 ]
Tytuł: 

najpierw podlacz vaga co ona tam pokaze

Autor:  Paulek [ 04.09.2006, 22:41 ]
Tytuł: 

Musze poszukac kogoś kto sie dobrze zna i podepnie mi vaga za pół litra piwa :)

Autor:  Hepal [ 16.09.2006, 14:47 ]
Tytuł: 

Mam podobny problem. W serwisie stwierdzili że padła pompa wspomagania chociaż to czym sprawdzali pokazywało niezrozumiały błąd ( tak mi powiedziano). Napodstawie tego stwierdzili że to pompa wspomagania. Po przeczytaniu kilku postów na forum mam pewne wątpliwości. Czy można jednoznazcnie stwierdzić , że to pompa czy może to być czujnik skrętu? Objawy były szybkie ponieważ w czasie jazdy skończyło się wspomaganie i zapaliła sie kontrolka. Może macie jakieś doswiadczenia w tej kwestii? Byłbym wdzięczny..

Strona 3 z 52 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/