FABIACLUB.PL http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/ |
|
[F1] rozrząd w MPI http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=2&t=5938 |
Strona 2 z 5 |
Autor: | Allen [ 07.06.2008, 15:11 ] |
Tytuł: | |
Narazie poczekam z wymianą, jak nic nie brzechota i wali. |
Autor: | mariusz_s [ 07.06.2008, 18:46 ] |
Tytuł: | |
kros napisał(a): Allen, ja mam co prawda silnik VW, ale też jest łańcuch, mam już 130kkm i jeszcze nie wymieniałem. Nie mam żadnych obajawów więc jeżdże... Tylko jest mała uwaga. W silnikach HTP łańcuch wytrzymuje dłużej niż w MPI. W MPI łańcuch zaczyna grzechotać już przy ok. 90kkm. |
Autor: | Allen [ 07.06.2008, 18:51 ] |
Tytuł: | |
mariusz_s napisał(a): kros napisał(a): Allen, ja mam co prawda silnik VW, ale też jest łańcuch, mam już 130kkm i jeszcze nie wymieniałem. Nie mam żadnych obajawów więc jeżdże... Tylko jest mała uwaga. W silnikach HTP łańcuch wytrzymuje dłużej niż w MPI. W MPI łańcuch zaczyna grzechotać już przy ok. 90kkm. W poniedziałek i tak jadę wymienić uszczelkę pod głowicą, więc wtedy się spytam mojego mechanika jak wygląda sprawa z rozrządem u siebie i ogólnie jak "wygląda" łańcuch. |
Autor: | MarekW [ 30.06.2008, 18:14 ] |
Tytuł: | |
Witam, Mam małą uwagę. W czeskim silniku 1.4 68KM hałas z okolic rozrządu może być spowodowany nie tylko zużytym łańcuchem rozrządu, ale również może pochodzić ze zużytych łożysk pompy cieczy chłodzącej. W przypadku kiedy nie wiemy co hałasuje można zdjąć pasek napędzający alternator i pompę wody - oczywiście tylko na krótką chwilę. Jeżeli wtedy jest cicho to do wymiany jest pompa, a nie rozrząd. Na mój rozrząd przyszedł czas przy 100 tys., a na pompę wody przy 145 tyś. Pozdrawiam MarekW |
Autor: | awos [ 09.06.2009, 16:28 ] |
Tytuł: | |
Ja koledzy mam przjechane 184tyś i jak dotej pory niewymieniałem rozrządu. Mam do was pytanko,czy ktoś doświadczył na własnej skórze przeskoku łańcuszka rozrządu lub jego zerwania w fabi 1,4 8v.Piszcie jestem ciekaw czy znajdzie się choć jedna osoba.Przyznam że szczeże wto wątpię.Pozdrawiam wszystkich skodowiczów. |
Autor: | mss [ 09.06.2009, 18:29 ] |
Tytuł: | |
awos napisał(a): Ja koledzy mam przjechane 184tyś i jak dotej pory niewymieniałem rozrządu. Mam do was pytanko,czy ktoś doświadczył na własnej skórze przeskoku łańcuszka rozrządu lub jego zerwania w fabi 1,4 8v.Piszcie jestem ciekaw czy znajdzie się choć jedna osoba.Przyznam że szczeże wto wątpię.Pozdrawiam wszystkich skodowiczów. nieznane sa przypadki uszkodzenia rozrzadu w tych silnikach, ale nie mozna ich wykluczyc calkowicie. kazdy moze byc pionierem ;D mariusz_s napisał(a): Tylko jest mała uwaga. W silnikach HTP łańcuch wytrzymuje dłużej niż w MPI. Tylko jest mala uwaga. W HTP jest napinacz lancucha, w MPI go nie ma. W HTP sa znane przypadki przeskoczenia, w MPI nie. |
Autor: | tomek-u [ 09.06.2009, 20:32 ] |
Tytuł: | |
W MPI nie przeskakuje ale wyciera obudowę. |
Autor: | nom [ 09.06.2009, 20:45 ] |
Tytuł: | |
Ja mam 125 tyś. km bez wymiany łańcuszka, myślę, że przy 150 tyś. km (jak się fabianka dotoczy ) wymienię rozrząd i pompę wody na raz. |
Autor: | andrzejk26 [ 10.06.2009, 13:26 ] |
Tytuł: | |
W MPI jest łańcuch krótki i dwurzędowy i dlatego jest bardzo małe prawdopodobieństwo przeskoku łańcucha w HTP łańcuch jest długi i z tego względu przeskok jest bardziej prawdopodobny, a łańcuch w MPI wymienia się jak wali po obudowie co u różnych użytkowników pojawia się w różnych okresach ja właśnie będę go wymieniał przy 75 tysiącach bo już bardzo go słychać, a tym bardziej że sam rozrząd już kupiłem kompletny z uszczelniaczem i uszczelką za 65 złotych rozrząd oryginalny kupowany w sklepie z częściami do skody. |
Autor: | kros [ 11.06.2009, 17:57 ] |
Tytuł: | |
nom napisał(a): Ja mam 125 tyś. km bez wymiany łańcuszka, myślę, że przy 150 tyś. km (jak się fabianka dotoczy ) wymienię rozrząd i pompę wody na raz. a pompę wody po co, skoro ma oddzielny napęd. |
Autor: | nom [ 11.06.2009, 20:32 ] |
Tytuł: | |
kros napisał(a): nom napisał(a): Ja mam 125 tyś. km bez wymiany łańcuszka, myślę, że przy 150 tyś. km (jak się fabianka dotoczy ) wymienię rozrząd i pompę wody na raz. a pompę wody po co, skoro ma oddzielny napęd. Ale to samo trzeba rozebrać, więc po co dwa razy zaglądać jak można za jednym zamachem wymienić jedno i drugie. |
Autor: | tomek-u [ 11.06.2009, 20:47 ] |
Tytuł: | |
nom napisał(a): Ale to samo trzeba rozebrać, więc po co dwa razy zaglądać jak można za jednym zamachem wymienić jedno i drugie. Pompa w twoim s-ku jest osobno. |
Autor: | mss [ 11.06.2009, 22:01 ] |
Tytuł: | |
tomek-u napisał(a): W MPI nie przeskakuje ale wyciera obudowę. bullshit... |
Autor: | tomek-u [ 12.06.2009, 07:44 ] |
Tytuł: | |
mss napisał(a): bullshit... Po 1-sze pisz po polsku. A po 2-gie dlaczego bzdury? |
Autor: | mss [ 13.06.2009, 09:26 ] |
Tytuł: | |
no, bo nie wyciera obudowy. ostatnio przestawilem w htp rozrzad gdy popchnalem samochod do tylu na 3 biegu. oczywiscie przestawilem o drugi zab, o jeden juz byl przestawiony przez wlasciciela. |
Strona 2 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |