Ciacho123 napisał(a):
Ok, rozumiem. Dopuszczam taką myśl do siebie, że może czasem pasować osłona z tego silnika o mocy 75KM, chyba oznaczenie AMF, bo tam chyba dawali identyczną turbinkę i całą resztę, ale to by trzeba dobrze sprawdzić bo pewności nie mam.
Co prawda już kiedyś zakładałem taką osłonę do jednej Fabki ale ponieważ było to już ze 2 lata temu i nie pamiętałem dokładnie, nie chciałem wprowadzać zamieszania. ALE dziś założyłem do swojej i:
- pasuje idealnie,
- nic nie dotyka poza punktami mocowania,
- nic nie obciera,
Małe resume tego co koledzy pisali wcześniej:
- osłona 045103925AP więc od silnika 80KM (mój silnik to BNM 70KM),
- blacha wspornik 7M0103945B, tyle że trzeba od niej odciąć takie kolucho które w wersji 80KM podtrzymuje rure od intercoolera,
- śruba 8x16 do ww. N90328504 (u mnie to przyszło zapakowane fabrycznie razem ze wspornikiem więc chyba nie występuje luzem i nie ma potrzeby zamawiać jej oddzielnie),
- czop kulisty 3szt. 03L103164,
- wlew oleju 045115301B,
- pierścień usczelniający ww. 038133287C,
Dwie ostatnie pozycje od biedy można sobie darować ale wtedy tam gdzie wlew oleju to jest taka brzydka dziura i każde dolewanie oleju to zdejmowanie osłony.
Całość mnie wyszła (osłona używana z allegro) ~250zł, różnicy w poziomie hałasu nie ma żadnej ale do lansu to co najmniej +10pkt. a o to mi chodziło ponieważ auto idzie do sprzedaży
ps. jak się nauczę to wkleję zdjęcia