Teraz jest 27.04.2024, 08:05



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
jakie świece 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 22.06.2007, 11:34
Lokalizacja: Gdynia
Posty: 201
Podziękował: 1
Pomógł: 0

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Instalacja gazowa STAG300
Rok prod.: 2004
Województwo: pomorskie
Post 

Koniec gwarancji, wymienili mi świece na BERU Ultra, stwierdzili, ze są nawet lepsze od NGK.
Symbole BERU do 1,2 47 KW ZFR5P-G z NGK ; 14F-7 HUR2.

Jak to jest, każda pliszka swój ogon chwali?

Facet powiedział mi, ze świece wymieniamy co 40 KKM, na gazie przejechałem 17 000, w sumie 54 000 i oglądowo były już trochę poprzypalane.

Obrazek



07.05.2009, 09:15
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 08.08.2006, 07:18
Lokalizacja: Staszów
Posty: 151
Podziękował: 0
Pomógł: 5

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: HETCHBECK
Rok prod.: 2001
Województwo: świętokrzyskie
Post 
Moje zdanie po przejechaniu juz 50 000 na gazie sa takie. Nie ma świec do gazu i benzyny!!! Mają być świece takie jak przewidział producent i ich odpowiedniki innych firm. NGK sa bardzo dobre szczególnie takie jak ja miałem, gdzie elektroda i słupek był z bodajże wolframu... wprawdzie były drogie ale przejechałem około 40 000 i nic ale to nic się nie działo teraz mam jakieś tańsze bo z kasą było krucho ale tez jest OK :mrgreen: zalezy od firmy a jednych sie zrobi 10 000 a na innych 30 000 w zaleznosci od ich konstrukcji, z jakiego materiału są wykonane. Jedno jest pewne moim zdanie nalezy zakładac dobre swiece, sprawdzonej firmy nie koniecznie najdrozsze wazne by były odpowiednie do danego silnika
Pozdrawiam :browar:

_________________
pozdrawiam!!!
FABIA 1,4MPI 8V+GAZ


08.05.2009, 11:16
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 22.06.2007, 11:34
Lokalizacja: Gdynia
Posty: 201
Podziękował: 1
Pomógł: 0

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Instalacja gazowa STAG300
Rok prod.: 2004
Województwo: pomorskie
Post 

To, ze nie ma świec typowo do gazu, wiem.

Co sądzicie o trójelektrodowych?




09.05.2009, 05:54
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 10.04.2006, 11:06
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Posty: 303
Podziękował: 0
Pomógł: 6

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: fabia 1.4/44kW
Rok prod.: 2002
Województwo: podkarpackie
Post 
rico napisał(a):

To, ze nie ma świec typowo do gazu, wiem.
Co sądzicie o trójelektrodowych?


Tak jak obiecywałem piszę co się zmieniło u mnie na świecach 3-elektrodowych Brisk DR15TC po 120 tyś. km.
Teraz mam dokładnie 124 tyś. km przebiegu i na w/w Briskach nic się nie dzieje, jeżdżę dalej pomimo, że na tym komplecie mam już 64 tyś.km na LPG. Na samym gazie mam już przejechane 90 tyś. km i oryginalny reduktor, filtr gazu wymieniałem tylko po 20 tyś. km na LPG. Świec nie wykręcałem więc nie wiem jaki jest obecnie stan elektrod, ale nic nie przerywa, nic nie strzela. Następny komplet też będą Briski DR15TC. :-)


09.05.2009, 23:11
Zobacz profil

Dołączył(a): 08.08.2006, 07:18
Lokalizacja: Staszów
Posty: 151
Podziękował: 0
Pomógł: 5

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: HETCHBECK
Rok prod.: 2001
Województwo: świętokrzyskie
Post 
nie mam zdania swojego, kiedys duzo było krzyku ale chyba tradycyjne nie dały się wyprzeć. Słyszałem ze chwalą co niektórzy ale ja używam tradycyjnych i najważniejsze odpowiedników do silnika

[ Dodano: 2009-05-10, 12:37 ]
nom, widze ze masz dobre doświadczenie co do swiec 3elektrodowych, mam ten sam silnik i dobrze sprawowały sie NGK z wolframowymi elektrodami ale drogie były wiec teraz mam normalne odpowiedniki do silnika tez NGK i jest narazie OK ale mysle ze jesli z silnikiem jest OK to swiece nawet iskry dadza sobie rade
Pozdrawiam wszystkich gazowników :browar:

_________________
pozdrawiam!!!
FABIA 1,4MPI 8V+GAZ


10.05.2009, 11:13
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 12.01.2007, 22:26
Lokalizacja: Kraków
Posty: 17
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Classic
Rok prod.: 2001
Województwo: małopolskie
Post 
Widzę, że polecacie świece NGK jedno-elektrodowe, moglibyście napisać konkretnie jaki jest model tych świeć ? Bo ostatnio Fabka zaczęła mi przerywać przy 2000 i 3000 obr, zrobiłem 11 000 na briskach do LPG i już ich więcej raczej nie kupie :/, a tych NGK widziałe kilka modeli a nie chce eksperymentować tylko iść do sklepu i podać konkretny model.


11.06.2009, 16:19
Zobacz profil GG
Ekspert Techniczny
Ekspert Techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30
Lokalizacja: Świetochłowice
Posty: 5407
Podziękował: 167
Pomógł: 520

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
Post 
A jaki masz silnik? W Twoim profilu brak. Ja do mojego stosuję NGK BKR6ES
11 zł. za szt. Jak dla mnie rewelka.

_________________
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407


11.06.2009, 17:31
Zobacz profil

Dołączył(a): 12.01.2007, 22:26
Lokalizacja: Kraków
Posty: 17
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Classic
Rok prod.: 2001
Województwo: małopolskie
Post 
dokładnie ten sam co ty :), teraz dopiero zobaczyłem że nie użupełniłem profilu, bo jakoś częściej siedziałęm na fcp.pl i tu najwyraźniej zapomniałem :1: Dzięki za szybką odpowiedź :browar:


11.06.2009, 18:13
Zobacz profil GG
Ekspert Techniczny
Ekspert Techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30
Lokalizacja: Świetochłowice
Posty: 5407
Podziękował: 167
Pomógł: 520

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
Post 
No to może spróbuj z takimi świecami. Do kupienia np. tutaj:
http://www.e-ngk.pl/advanced_search_res ... &x=60&y=17

NGK do takiego silnika jak masz Ty i ja produkuje świece PFR6Q a jeśli silnik ma gaz to PFR7Q

Są one jednak jak dla mnie za drogie (PFR7Q = 44.76/szt.)

Te co mam polecono mi w sklepie w Bytomiu i dobrze się na nich jeździ.

_________________
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407


12.06.2009, 07:45
Zobacz profil

Dołączył(a): 12.01.2007, 22:26
Lokalizacja: Kraków
Posty: 17
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Classic
Rok prod.: 2001
Województwo: małopolskie
Post 
Zamówiłem te NGK BKR6ES, jutro mają być do odebrania to pewnie w poniedziałek się zabiore za wymiane i napisze czy jest lepiej :)


12.06.2009, 19:17
Zobacz profil GG
Ekspert Techniczny
Ekspert Techniczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30
Lokalizacja: Świetochłowice
Posty: 5407
Podziękował: 167
Pomógł: 520

Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
Post 
Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz.

[ Dodano: 2009-06-17, 08:18 ]
dziewiarz napisał(a):
Zamówiłem te NGK BKR6ES, jutro mają być do odebrania to pewnie w poniedziałek się zabiore za wymiane i napisze czy jest lepiej :)


I jest lepiej?

_________________
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407


13.06.2009, 21:37
Zobacz profil

Dołączył(a): 12.01.2007, 22:26
Lokalizacja: Kraków
Posty: 17
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Classic
Rok prod.: 2001
Województwo: małopolskie
Post 
Jak na razie nie zauważyłem przerywania, więc jest gites :mrgreen: dzięki za pomoc

Jednak dziś znowu zauważyłem że mi poszarpuje przy 2000 i 3000 obr :/, to jednak nie świece.


18.06.2009, 21:05
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 09.12.2008, 22:25
Lokalizacja: Białystok
Posty: 32
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2003
Województwo: podlaskie
Post 
Mam pytanie czy do mojego autka dobre będą świece NGK BKUR6ET?Co oznaczają te numery na opakowaniu np.27.Dzięki i pozdrawiam!!!!


22.06.2009, 18:31
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 10.04.2006, 11:06
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Posty: 303
Podziękował: 0
Pomógł: 6

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: fabia 1.4/44kW
Rok prod.: 2002
Województwo: podkarpackie
Post 
dziewiarz napisał(a):
Jednak dziś znowu zauważyłem że mi poszarpuje przy 2000 i 3000 obr :/, to jednak nie świece.


To daj stosowny komentarz do swojego postu powyżej, gdzie właśnie skrytykowałeś świece Brisk. :-)
Ja tam mam 3-elektrodowe świece Brisk DR15TC od nowości. Na drugim komplecie przejechałem ponad 65 tyś. km na samym LPG i na razie nie zmieniam, bo samochód "pali" od pierwszego razu. :-)

PS. a i cena 28zł/4szt. wydaje mi się, że nie jest wygórowana.


19.07.2009, 11:40
Zobacz profil

Dołączył(a): 11.07.2009, 22:37
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 13
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Województwo: dolnośląskie
Post 
Ja wywaliłem oryginalne BRISKI(miały logo skody), bo strasznie przerywały-miały około 10 tys.km. Teraz wstawiłem NGK V-Line12 BKUR6ET i jest super. Ostatnio założyłem na chwilę tamte BRISKI i przerywanie od razu wróciło.
NGK mam od 4500km i po wykręceniu nie są nawet zabrudzone, wyglądają jak nowe. Oczywiście cały czas na LPG, a BRISKI jeździły na benzynie, bo LPG było nieczynne - NGK to najwyższa liga, zwłaszcza, jak w aucie jest LPG - sprawdzone na wielu samochodach, głównie niemieckich i japońskich.


19.07.2009, 12:24
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL