Teraz jest 03.05.2024, 00:50



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
[F1] Lampka sterowania silnikiem 
Autor Wiadomość

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Witam!
Ta kontrolka to "MIL" czy jakos tak to nazywaja. Pojawia sie ona jak jest niewłaściwa mieszanka gazu. Wystepuje ona tylko przy sekwencyjnym wtrysku gazu. Jak sie świeci to można bez problemu jeżdzić. Ja juz 2 lata odkąd założyłem gaz jeżdze na świecącej sie kontrolce, wiec bez obaw! :) Pozdro!


29.03.2007, 20:46

Dołączył(a): 05.12.2006, 20:14
Lokalizacja: POZNAŃ - OKOLICE
Posty: 90
Podziękował: 0
Pomógł: 5

Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Samochód: fabia combi JOY instalacja gazu Stefanelli
Województwo: wielkopolskie
Post 
HAHAHHA


I NADAL SIĘ ŚWIECI >.>>>> KASOWANIE W SERWISIE >>> TO UDRĘKA _ CZY KTOŚ ZNA SPOSÓB NA TĄ SPRAWĘ _ (pomijajaąć odłaczenie kontrolki,,, i innych podobnych rad).... ??

_________________
pozdrawiam


_bikerrr_


11.05.2007, 11:23
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Cześć

No cóż ja nie znam innego sposobu na wyłaczenie tej kontrolki, mogę się tylko pochwalić podobnym zjawiskiem.
W ostatnim miesiącu zapaliła mi sie 4ry razy z czego 2 razy włączyła się od tak i następnego dnia gasła. Zapalała się też jak mi cewki padały ale wtedy silnik działa w trybie awaryjnym, nie miał mocy i na wolnych obrotach podskakiwał :hura:

Czytając wcześniejsze posty zastanawiam się nad regulacją gazu chociaż niekoniecznie to pomaga :mrgreen:


12.05.2007, 00:55

Dołączył(a): 05.12.2006, 20:14
Lokalizacja: POZNAŃ - OKOLICE
Posty: 90
Podziękował: 0
Pomógł: 5

Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Samochód: fabia combi JOY instalacja gazu Stefanelli
Województwo: wielkopolskie
Post 
WITAM
JESTEM JUZ PO REGULACJI SAMOCHODU W SERWISIE -


WYMIENILI WTRYSKIWACZE NA INNE I WYREGULOWALI KOMPUTEREK I SAMOCHóD JEDZIE JAK MALINA......... OBY JUż TAK NA STAłE ZOSTAłO I OBY TA KONTROLKA ZNóW NIE POJAWIAłA SIę NA MOJEJ DESCE ROZDZIELCZEJ. :banana: :banana: :banana:

_________________
pozdrawiam


_bikerrr_


24.05.2007, 19:24
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 22.06.2007, 11:34
Lokalizacja: Gdynia
Posty: 201
Podziękował: 1
Pomógł: 0

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Instalacja gazowa STAG300
Rok prod.: 2004
Województwo: pomorskie
Post Stag300 w 1,2 - częste zapalanie się CHECK ENGINE

Postanowiłem założyć ten temat, by ci, którzy mają podobny problem łatwiej mogli znaleźć pomoc.

Zapala mi się CHECK ENGINE. Cudeńka robili, drugą sondę wstawili i nic... pojeżdżę, niezależnie od rodzaju gazu (gdzie zatankuję), co jakiś czas zapala się lampka.
Regulowali, regulowali, listwę nawet i sprawdzili sondę. Okazuje się, że ma prawie stały prąd 2,8 a jak mówili, powinien ,,falować" do 3,4.
Jestem laikiem więc powtarzam to, co usłyszałem, mam nadzieję, że dobrze zapamiętałem. Może ktoś spotkał się z takim problemem?

Obrazek





31.01.2008, 09:08
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 06.03.2006, 20:22
Lokalizacja: Warszawa WK
Posty: 83
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AQW-1.4 8V 68KM
Samochód: Fabia Ambiente
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
Post 
ja tez mam taki problem bede cosik dzialal z tym . Po zalozeniu istalacji nie pojawial sie taz tak bede gadal z gaziazem to zobaczymy co jak cosik bede wiedzial to dam znac


01.02.2008, 11:12
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 10.08.2005, 21:35
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 12
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Post 
Też mam problem z Check Engin. Wymienione mam już wtryskiwacze i sterownika - oraz setki regulacji i ustawianie map podczas jazdy. Czły czas sie świeci pomarańczowa lampa i jest błąd - nieprawidłowy skład mieszanki cylindra 1. Najlepsze że błąd dotyczy tylko cylindra 1.
Może ktoś zapodać jakiś konkret jak tę usterkę usunąć na stałe?? :sciana:

_________________
pozdro,

szastprast
Fabia 1.2 47kW


23.03.2008, 04:31
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 22.06.2007, 11:34
Lokalizacja: Gdynia
Posty: 201
Podziękował: 1
Pomógł: 0

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Instalacja gazowa STAG300
Rok prod.: 2004
Województwo: pomorskie
Post 


9 razy regulacja, wreszcie wsiadł ze mną sam szef, wziął laptopa, podłączył i pojeździliśmy godzinę po mieście, kawałek w trasę, ułożył krzywą do mojej nogi i na razie spokój. Ciekawe jak długo...



23.03.2008, 06:19
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 05.12.2006, 20:14
Lokalizacja: POZNAŃ - OKOLICE
Posty: 90
Podziękował: 0
Pomógł: 5

Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Samochód: fabia combi JOY instalacja gazu Stefanelli
Województwo: wielkopolskie
Post 
Wszystko zależy od ustawienia kompa krzywej i szczegółów technicznych - ja miałem to samo w końcu pomogła zmiana oprogramowania - krzywej - i dysz na inne - wszystko do kupy i ponad rok już mam spokój :) :banana: :banana: :banana:

_________________
pozdrawiam


_bikerrr_


24.03.2008, 19:28
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post [F1] Problem świecie się CHECK ENGINE
Witam
Od jakiegoś czasu co jakiś czas zaświeca mi się kontrolka CHECK ENGINE problem pojawia się podczas przełączania auta na gas lub gdy pada deszcz i panuje duża wilgoć
Po 2-3 dniach kontrolka sama z siebie gaśnie.
moje pytanie ....
- co jest powodem zaświecania sie kontrolki???
- czy mogę sam zdiagnozować błąd za pomocą kabla /jeśli tak to jakiego i jakim programem/
- jeśli to sonda a kontrolka sama z siebie gaśnie czy auto może więcej palić ???

Moje auto to Skoda Fabia 1.4 16V z sekwencyjną instalacja KME autko ma liczniku 72 tyś w na gazie 45 tyś
3 tyś temu wymieniałem wszystkie filtry silnik gaz i olej + świece
Pozdrawiam i dziekuję za wszystkie odpowiedzi


27.07.2008, 22:05
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48
Lokalizacja: [RMI]
Posty: 6869
Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post 
Jakob32, jesteś w stanie sam zdiagnozować usterkę, do tego musisz się zaopatrzyć w kabelek np KKL na usb do VAG-COMa. Dziala z VAG-iem w wersji 3 oraz 4 tylko nie pamiętam bo soft do diagnozy jest na naszym serwerze w jakiej wersji, niech ktoś napisze. Przeważnie Viakena są to kable..

_________________
KLUBOWE NAKLEJKI


Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM
:!: :)
_____________________

FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r.
FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.


27.07.2008, 22:26
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
sebasuperb napisał(a):
Jakob32, jesteś w stanie sam zdiagnozować usterkę, do tego musisz się zaopatrzyć w kabelek np KKL na usb do VAG-COMa. Dziala z VAG-iem w wersji 3 oraz 4 tylko nie pamiętam bo soft do diagnozy jest na naszym serwerze w jakiej wersji, niech ktoś napisze. Przeważnie Viakena są to kable..

Czy za pomocą tego kabelka skasuję wyskakujące błędy ??


28.07.2008, 08:15
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12
Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
Post 
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=29


Cytuj:
kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILAIZER, SILNIK, ITD.),

_________________
Vintage Audio Lover
Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI


28.07.2008, 12:50
Zobacz profil WWW

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Witam
pragnę zakupić kabelek firmy Viaken
Allen napisał(a):
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=29

niestety z tego o sie przeczytałem kabelek działa Vag iem do wersji 3.0 niestety nie mogę znaleźć oprogramowania w tej wersji w necie ani na forumowym ftp ie Bardzo proszę o zamieszczenie na jakimś ftp ie lub przeslanie mailem jakob31@interia.pl
Dzieki za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam


28.07.2008, 19:27
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.11.2007, 23:59
Lokalizacja: dębno
Posty: 16
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Rok prod.: 2003
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
Witam to dość częsty problem w tym silniku 1.2 47KW ale zauważyłem jedno u mnie pali się check engine gdy filtry gazu (lotny i ciekły ) mają przebieg ponad 10 tyś oraz gdy zatankuję bak benzyny do pełna ostatnio tak miałem zanim spaliłem cały bak minęło 0.5 roku i im dalej częstotliwość zapalania lampki była większa (może paliwo się degraduje) teraz zatankowałem na orlenie za 50 pln i wszystko ok od miesiąca UWAGA to tylko moje spostrzeżenia a nie recepta na sukces pozdrawiam wszystkich przyjemnego dłubania.


08.01.2009, 10:27
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL