Teraz jest 04.05.2024, 19:33



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 612 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Następna strona
[F1/F2] Szarpanie / falowanie obrotów 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 07.09.2006, 11:28
Lokalizacja: z Kątowni [;
Posty: 115
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2001
Województwo: lubelskie
Post 
marekk napisał(a):
ad2. moze uszczelka miedzy kolektorem a przepustnica?
ad3. przeciez na gazie wtrysk nie pracuje chyba ze ja o czyms nie wiem


Jak znajdę schemat i będe miał trochę wolnego czasu, to spróbuje zobaczyć tą uszczelkę, albo zgłoszę się do mechanika. A co do wtrysków, to nie znam się na tyle na tym, 2 generacja instalacji.

Na innych forach stwierdzili, że "
Rozjechała ci sie mapa benzyny. Na noPb przejedź z jeden bak i wtedy na VAG-a i emulacje sondy". Ciekawe ile będe musiał jeździć na benzynie. Jak na razie przejechałem 50km ;).
Aha, czy mogę w jakikolwiek sposób dokonać resetu ustawień sterownika? Czy to nie przyśpieszyloby sprawy?


21.10.2006, 15:20
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 19.10.2005, 22:55
Lokalizacja: Rybnik , Gliwice
Posty: 1042
Podziękował: 0
Pomógł: 5

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Touran
Rok prod.: 2006
Województwo: śląskie
Post 
teoretycznie w golfie wystarczylo odlaczyc akumulator na godzine - czy w skodzi etez to nie wiem - faktycznie cos z gazem moze byc spieprzone i dlatego na benzynie faluje

_________________
touran Obrazek


21.10.2006, 17:43
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 10.08.2005, 21:35
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 12
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Post 
Hm, dawkowanie paliwa? Czy wystąpił tylko ten jeden błąd 16555?
Przyczyną może też być przesunięcie faz rozrządu na skutek np: zbyt luźnego paska lub łańcucha. Mogą też wówczas wyskakiwać błedy na temat ciśnienia w kolektorach i właśnie składu mieszanki. Z czasem dochodzą też informacje o np: spalaniu stukowym. Dawno grzebałeś przy napędzie wałka rozrządu?
Jeśli rozjechały sie fazy to zmiana składu gazu mogła pomóć tyle że skałdu benzyny już się nie da tak łatwo wyregulować.

Miłego grzebanka

_________________
pozdro,

szastprast
Fabia 1.2 47kW


22.10.2006, 10:07
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 07.09.2006, 11:28
Lokalizacja: z Kątowni [;
Posty: 115
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2001
Województwo: lubelskie
Post 
Błąd w sekcji engine wystąpił tylko jeden, wcześniej jeszcze był dodatkowy low voltage czy coś w tym stylu... W tej chwili tylko jeden błąd który ciągle wyskakuje.
Łańcuch rozrządu wymieniany był przez znajomych jakieś 4 miesiące temu, wszystko było okej. Sam już totalnie zgłupiałem i nie wiem co robić? Odłączyć ten akumulator? Nie będzie skutków ubocznych?:|

[ Dodano: 2006-10-26, 11:23 ]
Po odłączeniu akumulatora zresetowałem, ale radio... Reset sterownika w ten sposób możliwy jest chyba tylko w Felkach. Zastanawiam się czy w Zamościu jest jakiś sensowny serwis, bo ASO zapewne drogie. Zależy mi na usunięciu usterki. Znacie jakiś dobry serwis w tych okolicach?


22.10.2006, 10:21
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post Nierówna/niestabilna praca silnika.
Mam Fabie z 02 rok ma przejechane 170 tys i silnik nierówno pracuje na biegu jałowym może zna ktoś przyczynę byłem w ASO i powiedzieli ze niewiedzą dlaczego sie tak dzieje ?


11.11.2006, 00:19

Dołączył(a): 13.04.2006, 20:36
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 243
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
Post 
Może opisz dokładniej. Nie chodzi ci przypadkiem o lekko falujace obroty?? Jeżeli tak to jest to normalka przy tym silniku. I wątpie że czymś to uleczysz. Pozdrawiam


11.11.2006, 00:46
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
dokładnie chodzi mi o falujące obroty naprawde nic sie z tym nieda zrobić ?
ktoś na forum tu napisał o przepustnicy czy czymś takim?


11.11.2006, 10:44

Dołączył(a): 19.10.2005, 22:55
Lokalizacja: Rybnik , Gliwice
Posty: 1042
Podziękował: 0
Pomógł: 5

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Touran
Rok prod.: 2006
Województwo: śląskie
Post 
mozna sprobowac wyczyscic przeustnice , ale wszystko zalezy od tego jakie to falowanie jest - jesli deliatne to nie ma sie czym martwic .

_________________
touran Obrazek


11.11.2006, 13:00
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 17.05.2006, 14:57
Lokalizacja: Świeradów-Zdrój
Posty: 148
Zdjęcia: 6
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Rok prod.: 2000
Województwo: dolnośląskie
Post 
allegro_kasia:
"dokładnie chodzi mi o falujące obroty naprawde nic sie z tym nieda zrobić ?"

Ja mailem ten sam problem. Po wyczysczeniu przepustnicy problem zniknął.
W ASO za czyszczenie przepustnicy i za wprowadzenie nowych nastawow podstawowych zapłaciłem 90zł
Teraz "na luzie" silnik pracuje ciszej, spala mniej paliwa a obroty utyrzymuja sie na poziomie 900 obr/min

_________________
http://www.kolejgondolowa.pl/


11.11.2006, 15:05
Zobacz profil WWW GG Album osobisty

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Te silniki już tak mają że na wolnych obrotach nierówno chodzą u mnie jest tak samo


11.11.2006, 15:18

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
dzięki :hura:


11.11.2006, 20:26

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Maciej napisał(a):
obroty utyrzymuja sie na poziomie 900 obr/min


ale przecież obroty na jałowym biegu powinny utrzymywać się na poziomie ok.720-750 obr/min. Tak przynajmniej miałem w mojej poprzedniej Fabii 1.4 MPI 60KM.
Falowanie będzie odczuwalne zawsze - mniejsze po przeczyszczeniu przepustnicy, większe bez czyszczenia.

POzdRO

Prauat


15.11.2006, 00:38

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post Nierówna/niestabilna praca zimnego silnika
Witam
Mam ostatnio problem przy rozruchu mojej Fabii na zimnym silniku. Otóż coraz częściej zdarza się, że po odpaleniu, silnik i w związku z tym cały samochód dostaje dziwnych drgawek. Bardzo ciężko jest w takim stanie ruszyć samochodem z miejsca bo po prostu gaśnie. Towarzyszy temu wszystkiemu "dziwny" odgłos wyrażnie słyszalny po stronie pasarzera - tj. dzwięk przelewającego się płynu, cos na kształt bulkotania.
Wszystkie te objawy występuja wyłącznie na zimnym silniku, gdy się rozgrzeje to wszystko wraca do normy.

Objawy te pojawiły się (zaobserwowałem je) w około 2 tygodnie po wymianie termostatu. Czy to moze mieć jakis związek?


12.04.2007, 17:04

Dołączył(a): 07.10.2006, 07:17
Lokalizacja: Ruda Śląska
Posty: 544
Podziękował: 1
Pomógł: 15

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 186KM/431Nm
Rok prod.: 2007
Województwo: śląskie
Post 
bulgotanie slychac bo pewnie zapowietrzyles uklad, a co do "drgawek" to moze ktorys cylinder nie pali? sprawdz swiece i kable

_________________
Obrazek


12.04.2007, 18:43
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Andja napisał(a):
bulgotanie slychac bo pewnie zapowietrzyles uklad


A w jaki sposób go odpowietrzyć ?


12.04.2007, 18:58
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 612 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL