|
|
|
|
Teraz jest 21.05.2024, 18:44
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 1 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
[F1] Jasio TCS
Witam
Pytalem kiedys u Was na forum o turbinke i FMIC do ATD, temat troche przycichl, bo mialem sporo rzeczy na glowie, ale juz wszystko ogarniete..
FMIC podszedl od Mastera (Robilem wszystko sam, FMIC mial byc robiony, a nie kupiony gotowy ze wzgledu na kase i na to ze lubie sobie podlubac.. Wszystko robilem sam. Rurki chromowane 2,5" zlączki gumowe - olejoodporne i podwójnie zbrojone, do tego najmocniejsze obejmy jakie znalazlem. Wszystko upchane na styk, troche wycinania i gotowe)
Turbinka 130 z Ibizy FR Programik w/g mojego kaprysu. Na pierwszej fotce "przed i po" Na na drugiej różne kombinacje setupów.
Wybralem taki programik, bo ze wzgledu na sprzeglo nie chcialem miec wiecej niż 350Nm, moc mnie zadowalala, wiec zostal ten. Maksymalny moment przesuniety na wyższe obroty, bo autko ma byc do jazdy na codzien. Fabka lata jak wsciekla, jak jest cieplo to na calej dwójce problemy z trakcja na kolach 16"
Sprzeglo dlugo tego nie wytrzyma, wiec juz rozgladam sie za spiekiem. Czuje ze heble tez juz sa za slabe i tu pytanie.. Co robic z heblami? Od RSki, czy lepiej od czego innego? Wiecej fotek z garazu pozniej Frajda z jazdy niesamowita, ale wyjezdzam za miesiac na pol roku za granice i musze podopinac wszystko na perfect, zebym tam nie bulil niewiadomo jakiej kasy np. za sprzeglo.
Ostatnio edytowano 02.07.2007, 18:01 przez Jasio TCS, łącznie edytowano 1 raz
|
02.07.2007, 15:13 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 1 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|