Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12 Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
|
sznapi napisał(a): a jakie zegary mierzące temperature oleju są dobre i w jakiej cenie VDO na przykład - ceny to popatrz na allegro / sklepy. sznapi napisał(a): Czy wogóle na wyposażeniu niektórych Fabii są w standarcie takie zegary Nie. sznapi napisał(a): czy można samemu je zamontować
Tak.
_________________ Vintage Audio Lover Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI
|
15.03.2010, 09:43 |
|
|
Dołączył(a): 27.05.2010, 13:52 Lokalizacja: Wrocław Posty: 114
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: BMD-1.2 6V 54KM
Skrzynia: EMD - 5b.
Samochód: Combi Clasic +wÂłasne bajery
Rok prod.: 2005
Województwo: dolnośląskie
|
yenerau napisał(a): Ja bym najchętniej widział u siebie właśnie wskaźnik temperatury oleju - z powodów o których napisał wokan, oraz woltomierz. Ech gdzie te samochody w których takie rzeczy były standardem. Tylko żeby się za bardzo nie rzucały w oczy - najchętniej gdzieś w desce.
Tak, jakiś dyskretny elegancki woltomierz by się przydał. Zwłaszcza zima, żeby się rano nie zdziwić. Ktoś ma jakieś patenty? 3-diodki z allegro wpinane do zapalniczki sobie dopuśćmy) mi chodzi o miarodajny przyrząd.
|
15.09.2010, 08:31 |
|
|
Dołączył(a): 18.02.2009, 12:10 Lokalizacja: Kraków Posty: 187
Podziękował: 0
Pomógł: 20
Silnik: AME-1.4 8V 68KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
|
|
15.09.2010, 10:24 |
|
|
Dołączył(a): 20.04.2010, 19:37 Lokalizacja: LU Posty: 102
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: inny silnik
Samochód: Toyota Corolla
Rok prod.: 2003
Województwo: lubelskie
|
A jakieś namiary na tą firmę MJM, bo wydaję mi się że upadła..
Ewentualnie zamiennik?
Edit:
ok, znalazłem w google
http://www.jsel.pl/PL,10,32,vs1c_woltom ... v537v.html
39zł
Na allegro też są
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... nge_view=1
|
15.09.2010, 18:39 |
|
|
Dołączył(a): 18.02.2009, 12:10 Lokalizacja: Kraków Posty: 187
Podziękował: 0
Pomógł: 20
Silnik: AME-1.4 8V 68KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
|
Jedna tylko uwaga ! - podłącz woltomierz " po stacyjce", bo układ pobiera ok.60 mA prądu i przy dłuższym postoju rozładuje aku. Ja zmieściłem go w zaślepce.
omron
|
15.09.2010, 19:33 |
|
|
Dołączył(a): 20.04.2010, 19:37 Lokalizacja: LU Posty: 102
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: inny silnik
Samochód: Toyota Corolla
Rok prod.: 2003
Województwo: lubelskie
|
Podłącze pod radio, Symphony CD, gaśnie ze stacyjką to i miernik zgaśnie
Cytuj: PLUS podpinamy do brązowo czerwonego +12V ze stacyjki a minus do brązowego (-) masa
ps. jak nazywa się ta zaślepka w której wyciąłeś dziurę? kupił bym sobie taką na zapas jakby mi coś nie wyszło...
|
15.09.2010, 19:53 |
|
|
Dołączył(a): 18.02.2009, 12:10 Lokalizacja: Kraków Posty: 187
Podziękował: 0
Pomógł: 20
Silnik: AME-1.4 8V 68KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
|
Jak kupowałem w ASO, to po numerze nadwozia ( ! ) nazwa ? po prostu zaślepka klawisza np.szyby ogrzewanej. Cena w Kraku coś 7 pln. A kolor cyferek to podaj przy zamówieniu ! - masz wybór red, green, blue.
omron
|
15.09.2010, 20:37 |
|
|
Dołączył(a): 20.04.2010, 19:37 Lokalizacja: LU Posty: 102
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: inny silnik
Samochód: Toyota Corolla
Rok prod.: 2003
Województwo: lubelskie
|
Zamówiłem już GREEN
Zastanawiam się tylko czy da się gdzieś upchnąć wyświetlacz w panelu jak na zdjęciu
http://allegro.pl/szyby-elektryczne-gol ... 36015.html
Znajduje się on pod radiem.
|
15.09.2010, 21:00 |
|
|
Dołączył(a): 18.02.2009, 12:10 Lokalizacja: Kraków Posty: 187
Podziękował: 0
Pomógł: 20
Silnik: AME-1.4 8V 68KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
|
Sądzę że tak, zawsze jest możliwość wylutowania panelu wyświetlacza i przedłużenia przewodami, a wtedy wymiary do zaślepki czy innego miejsca się bardzo zmniejszają. Szybkę możesz pozyskać np. z klocków LEGO
omron
|
16.09.2010, 07:10 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30 Lokalizacja: Świetochłowice Posty: 5407
Podziękował: 167
Pomógł: 520
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
|
Re: Zegary do turbiny
kruczek84 napisał(a): Ja u siebie mam zamontowany wskaźnik ciśnienia doładowania turbiny...montowałem sam w garażu jest to jakieś 15 minut roboty... kruczek84 napisał(a): jeżeli chodzi o montaż to musiałem wywiercic dziurke w ścianie grodziowej żeby miec którędy puścic przewód Jaki przewód ciągnąłeś przez gródź i gdzie wpiąłeś jego drugi koniec?
_________________ Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407
|
21.07.2011, 22:05 |
|
|
Dołączył(a): 22.10.2007, 21:06 Lokalizacja: Wawa Posty: 675
Podziękował: 2
Pomógł: 16
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Rok prod.: 2001
Województwo: mazowieckie
|
Re: Zegary do turbiny
koleś ja robiłem tez to sam. Wskaźnik VDO Waz z obi a do montażu przy dolocie sprawdza się wentyl od kol. W dolocie robisz dziurę wciskasz tam wybebeszony wentyl zakładasz na niego na wcisk rurkę i już:)
|
22.07.2011, 08:35 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30 Lokalizacja: Świetochłowice Posty: 5407
Podziękował: 167
Pomógł: 520
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
|
Re: Zegary do turbiny
$iemi, a jakieś foto masz jak to wygląda na tym dolocie? W którym miejscu to mniejwięcej masz? Co z wiórami z wiercenia, które ew. wpadną do kolektora? Dużo pytań ale zielony jestem i chciałbym wiedziec jak najwięcej zanim przyłożę wierło.
_________________ Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407
|
23.07.2011, 21:05 |
|
|
Dołączył(a): 22.10.2007, 21:06 Lokalizacja: Wawa Posty: 675
Podziękował: 2
Pomógł: 16
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Rok prod.: 2001
Województwo: mazowieckie
|
Re: Zegary do turbiny
zdjęcia prześle jak wrócę z urlopu ; ) ja nie miałem problemu z resztkami bo mam instalacje custom do interculera wyjąłem jedną z rur wywierciłem otwor a resztę wymyłem pod zlewem i już
|
26.07.2011, 17:01 |
|
|
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Dołączył(a): 18.12.2008, 10:58 Lokalizacja: Warszawa Posty: 1354 Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 74
Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia II Classic
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
|
Re: Zegary do turbiny
$iemi napisał(a): zdjęcia prześle jak wrócę z urlopu ; ) ja nie miałem problemu z resztkami bo mam instalacje custom do interculera wyjąłem jedną z rur wywierciłem otwor a resztę wymyłem pod zlewem i już Ty się opalaj i rybki wcinaj i zajmij się Syśką a nie się tu udzielasz masz Urlop , to i od Fabiaclub
|
26.07.2011, 17:42 |
|
|
Dołączył(a): 02.04.2009, 12:12 Lokalizacja: Katowice/Orzesze Posty: 374 Zdjęcia: 1
Podziękował: 18
Pomógł: 5
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Golf V Comfortline
Rok prod.: 2005
Województwo: śląskie
|
Re: Zegary do turbiny
mam pytanko czy do zwyklego diesla z turbina (bez programu) wystarczy taki wskaznik doladowania?: http://moto.allegro.pl/wskaznik-doladow ... 53386.html lub dolozyc troche http://www.rallyshop.pl/index.php?p6867 ... owania-vdo czytalem ze z tych lepszych to vdo jest najtanszy i daje rade.... Jaka jest roznica miedzy takim wskaznikiem za 100 a tym vdo - pytanie dla tych ktorzy to maja i ogarniaja temat.... i czy wskaznik ma byc do 2 czy do 1,5
_________________ POZDRAWIAM JA I MOJA CZARNULA
|
26.07.2011, 19:49 |
|
|