|
|
Teraz jest 29.04.2024, 06:43
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 21.02.2011, 21:47 Posty: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Samochód: Fabia TDI 135KM/310NM
Rok prod.: 2001/2002
Województwo: małopolskie
|
UKŁAD DOLOTOWY
http://allegro.pl/dolot-uklad-dolotowy-skoda-felicia-fabia-favorit-i1468300177.htmlWitam, zastanawiam sie nad kupnem tego układu. Ale wcześniej zapytam: Czy poprawia się osiągi jeśli to zamontuje? Czy coś to w ogóle zmieni ? Czy będzie bez zmian ? pozdrawiam
_________________ Moj nabytek: http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=27&t=6641
|
11.03.2011, 15:08 |
|
|
Dołączył(a): 11.09.2010, 20:06 Lokalizacja: Kalisz Posty: 442
Podziękował: 10
Pomógł: 20
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Skrzynia: PMV - 7b.AUT
Samochód: Fabia II FL Classic Htb.
Rok prod.: 2010
Województwo: wielkopolskie
|
Re: UKŁAD DOLOTOWY
_________________ z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę!grzeczne dziewczynki rozpinają guziczek jak jest ciepło,niegrzeczne rozpinają żeby zrobiło się cieplej ;D
|
11.03.2011, 17:36 |
|
|
Dołączył(a): 15.10.2010, 18:41 Lokalizacja: Wrocław Posty: 301
Podziękował: 7
Pomógł: 8
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Skrzynia: FVV - 5b.
Samochód: Fabia HTB - Fresh
Rok prod.: 2003
Województwo: dolnośląskie
|
Re: UKŁAD DOLOTOWY
Z takimi bajerami to jest jak ze strumienicą, koszt stosunkowo duży, a efekty mizerne przy normalnym użytkowaniu prawie nie odczuwalne, a jedynie co widocznie może się podnieść to spalanie.
_________________ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ NIE MA RZECZY NIEMOŻLIWYCH - SĄ TYLKO NIEOPŁACALNE
|
12.03.2011, 11:09 |
|
|
Dołączył(a): 08.11.2009, 18:41 Lokalizacja: Łódź Posty: 77
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Rok prod.: 2001
Województwo: łódzkie
|
Re: UKŁAD DOLOTOWY
wrobel93 napisał(a): Z takimi bajerami to jest jak ze strumienicą, koszt stosunkowo duży, a efekty mizerne przy normalnym użytkowaniu prawie nie odczuwalne, a jedynie co widocznie może się podnieść to spalanie. Zgadzam się z wrobel93 ze to bez sensu, bo zapewne kolega chce założyć do tego filtr stożkowy. Powiem tak jeździłem trochę na stożku i wiem że nic on nie daje, jedynie co może zwiększyć to spalanie (dając więcej powietrza komputer automatycznie reguluje sobie ilość wprowadzanego paliwa, co za tym idzie więcej powietrza = więcej paliwa, mimo iż zaadaptujesz przepustnicę to wartość którą komputer odczyta na stożku (zwiększoną) będzie wartością standardową. Więc temat ogólnie to zamknięcia i nic więcej do dodania i efektu super mocy też brak Pozdrawiam
_________________ www.24host.pl
www.mscarstudio.pl
|
12.03.2011, 20:35 |
|
|
Dołączył(a): 01.08.2008, 21:03 Lokalizacja: Uć Bałuty Posty: 148 Zdjęcia: 2
Podziękował: 1
Pomógł: 1
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: R200 RF
Rok prod.: 1999
Województwo: łódzkie
|
Re: UKŁAD DOLOTOWY
A ja odgrzeje temat. Czy ma ktos jakies dane (rysunki/schematy/wymiary) dolotu jaki jest montowany fabrycznie w F2. Bo tak sie zastanawialem, niestety Arielcpu nie ma czasu aby zdjac swoj do przymierzenia u mnie, a po malych przerobkach, mysle ze bedzie pasowal. BTW w porownaniu do Crock-ego silnika ja mam boxa z filtrem na silniku, nie obok, wiec to moze tez jest roznica skad lapie powietrze hmm, ale nad tym jeszcze pomysle
_________________ Pozdrawiam
Johnny Lodz
-=Burn Rubber - Not Your Soul=-
|
24.03.2011, 16:58 |
|
|
Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43 Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
Re: UKŁAD DOLOTOWY
Johnny napisał(a): A ja odgrzeje temat. Czy ma ktos jakies dane (rysunki/schematy/wymiary) dolotu jaki jest montowany fabrycznie w F2. Bo tak sie zastanawialem, niestety Arielcpu nie ma czasu aby zdjac swoj do przymierzenia u mnie, a po malych przerobkach, mysle ze bedzie pasowal. BTW w porownaniu do Crock-ego silnika ja mam boxa z filtrem na silniku, nie obok, wiec to moze tez jest roznica skad lapie powietrze hmm, ale nad tym jeszcze pomysle no to już mi wykręcałeś dolot i pobrudziłeś go i więcej go nie dostaniesz.
_________________ Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
|
02.04.2011, 21:08 |
|
|
Dołączył(a): 01.08.2008, 21:03 Lokalizacja: Uć Bałuty Posty: 148 Zdjęcia: 2
Podziękował: 1
Pomógł: 1
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: R200 RF
Rok prod.: 1999
Województwo: łódzkie
|
Re: UKŁAD DOLOTOWY
ha ha no tak dolot z F2 nie pasuje ;( ale znalazlem patent na rumunskim forum skody i juz kombinuje ;]
_________________ Pozdrawiam
Johnny Lodz
-=Burn Rubber - Not Your Soul=-
|
08.04.2011, 07:01 |
|
|
Dołączył(a): 01.08.2008, 21:03 Lokalizacja: Uć Bałuty Posty: 148 Zdjęcia: 2
Podziękował: 1
Pomógł: 1
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: R200 RF
Rok prod.: 1999
Województwo: łódzkie
|
Re: UKŁAD DOLOTOWY
No dobra Panowie zaczynamy Naskrobałem swoim beztalenciem rysunek, a raczej moją wizję opisalem i teraz . . . . mam material, ale czy wytrzyma z moich wstepnych obliczeń, na podstawie wzorow obciazenia wiatrem materialu Pk = qk . Ce . C . β ale wszystkie wzory mowia ze kat nie moze byc wiekszy niz 15' Jak w niedziele cos wymysle to dam znac Material to pcv w obudowie aluminium, od tego zaczynam jak podlacze termometr z czujka to zobacze jak sie nagrzewa dolot podczas jazdy
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________ Pozdrawiam
Johnny Lodz
-=Burn Rubber - Not Your Soul=-
|
08.04.2011, 16:26 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|