Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 06.02.2011, 17:05 Lokalizacja: SH Posty: 264 Zdjęcia: 13
Podziękował: 12
Pomógł: 6
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Honda Accord Sport 2.0 i-VTEC 155 KM
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
Start Engine Button
Szukając pewnych duperelków w necie, trafiłem przypadkiem na coś takiego: Opis montowania jest tutaj: http://www.acuraworld.com/forums/f27/en ... diy-71834/ ale, że jako w ingliszu cienko operuję, to zwracam sie z zapytaniem do bardziej zaawansowanych. Czy mozna taki przycisk kupić gdzieś u nas, i zamontować w fabiszonie? Wiem, zaraz mnie zjedziecie, że to nie Prosiak, ale i tak mi sie to jakoś podoba. Widziałbym to u siebie Z góry dziękuję za konstruktywną pomoc
_________________ Mój były Fabiszon: Mój aktualny Accordeon:
|
16.03.2012, 19:45 |
|
|
Dołączył(a): 17.09.2011, 20:54 Lokalizacja: SBE Posty: 3227 Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 143
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Skrzynia: GSH - 5b.
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
Re: Start Engine Button
ale ktoś pojechał po bandzie 4 strony opisu po to żeby podłączyć przycisk który uruchomi rozrusznik (bodajże na 4 stronie jest skwitowane : żeby działało musisz włączyć i przekręcić kluczyk czyli guzik zastępuje przekręcenie kluczyka w pozycję rozruch. trzeba by zobaczyć na nasze schematy (niestety nie mam takowych) jak to trzeba by podłączyć (nie wiem jak jest w fabce ale z tego co się spodkałem w innych samochodach masz w sumie potrzebne: podać zasilanie na rozrusznik , oraz przerwać zasilanie odbiorników które w momencie rozruchu nie są pod napięciem ot i cała filozofia a co do guzika jak znam zycie wszystko w tym kraju idzie kupić : tylko kwestia dopasowania: http://allegro.pl/listing.php/search?category=620&sg=0&string=w%C5%82%C4%85cznik+starttak na szybko wyniko z alledrogo
_________________ zanim założysz temat użyj opcji szukaj forumowe >>długopisy , smycze z logo F1 i F2 dostępne << więcej informacji w pierwszym poście tematu
|
16.03.2012, 20:10 |
|
|
Dołączył(a): 11.09.2010, 20:06 Lokalizacja: Kalisz Posty: 442
Podziękował: 10
Pomógł: 20
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Skrzynia: PMV - 7b.AUT
Samochód: Fabia II FL Classic Htb.
Rok prod.: 2010
Województwo: wielkopolskie
|
Re: Start Engine Button
artur_jaw napisał(a): podać zasilanie na rozrusznik , oraz przerwać zasilanie odbiorników które w momencie rozruchu nie są pod napięciem ot i cała filozofia A nie cała, bo potrzebny jeszcze przekaźnik co uniemożliwi włączenie rozrusznika przy pracującym silniku(masz blokadę w stacyjce że rozrusznik idzie włączyć tylko raz - jak nie zapali, to trzeba cofać stacyjkę do "0")
_________________ z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę!grzeczne dziewczynki rozpinają guziczek jak jest ciepło,niegrzeczne rozpinają żeby zrobiło się cieplej ;D
|
16.03.2012, 21:33 |
|
|
Partner FabiaClub.pl
Dołączył(a): 23.01.2011, 08:47 Lokalizacja: Śląsk Posty: 5157 Zdjęcia: 0
Podziękował: 101
Pomógł: 128
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia III FL 1.0 TSI
Rok prod.: 2018
Województwo: śląskie
|
Re: Start Engine Button
Moim zdaniem bez sensu sprawa. Ojciec ma takie rozwiązanie w hondzie civic tej kosmicznej. Polega to na tym że kluczyk przekręca na zapłon a guzik wciska by odpalić. Najnowsza zaś honda ma to poprawione bo nie potrzeba kluczyka w stacyjce. I takie rozwiązanie ma sens.
_________________ Jest viewtopic.php?f=27&t=24816 Była viewtopic.php?f=27&t=18193
|
16.03.2012, 23:36 |
|
|
Dołączył(a): 17.09.2011, 20:54 Lokalizacja: SBE Posty: 3227 Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 143
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Skrzynia: GSH - 5b.
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
Re: Start Engine Button
bober napisał(a): artur_jaw napisał(a): podać zasilanie na rozrusznik , oraz przerwać zasilanie odbiorników które w momencie rozruchu nie są pod napięciem ot i cała filozofia A nie cała, bo potrzebny jeszcze przekaźnik co uniemożliwi włączenie rozrusznika przy pracującym silniku(masz blokadę w stacyjce że rozrusznik idzie włączyć tylko raz - jak nie zapali, to trzeba cofać stacyjkę do "0") no tak dodajemy przekaźnik który przy wzroście napięcia pow. np 13-13,5V odetnie układ
_________________ zanim założysz temat użyj opcji szukaj forumowe >>długopisy , smycze z logo F1 i F2 dostępne << więcej informacji w pierwszym poście tematu
|
17.03.2012, 09:53 |
|
|
Dołączył(a): 11.09.2010, 20:06 Lokalizacja: Kalisz Posty: 442
Podziękował: 10
Pomógł: 20
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Skrzynia: PMV - 7b.AUT
Samochód: Fabia II FL Classic Htb.
Rok prod.: 2010
Województwo: wielkopolskie
|
Re: Start Engine Button
artur_jaw napisał(a): no tak dodajemy przekaźnik który przy wzroście napięcia pow. np 13-13,5V odetnie układ Albo po prostu rozwierający się przy podaniu napięcia ze styku D+(kontrolka ładowania) z alternatora.
_________________ z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę!grzeczne dziewczynki rozpinają guziczek jak jest ciepło,niegrzeczne rozpinają żeby zrobiło się cieplej ;D
|
17.03.2012, 12:11 |
|
|
Dołączył(a): 17.09.2011, 20:54 Lokalizacja: SBE Posty: 3227 Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 143
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Skrzynia: GSH - 5b.
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
Re: Start Engine Button
no tak też można dobra nie ma sensu się sprzeczać i tak dołożenie przycisku działającego tylko jako starter troszkę mija się z celem jak robić to żeby działało jak pisze kol 1.4-16v Michał o hondzie żeby działało bez kluczyka w stacyjce
_________________ zanim założysz temat użyj opcji szukaj forumowe >>długopisy , smycze z logo F1 i F2 dostępne << więcej informacji w pierwszym poście tematu
|
17.03.2012, 12:34 |
|
|
Dołączył(a): 06.02.2011, 17:05 Lokalizacja: SH Posty: 264 Zdjęcia: 13
Podziękował: 12
Pomógł: 6
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Honda Accord Sport 2.0 i-VTEC 155 KM
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
Start Engine Button
Wiadomo, najlepiej bez kluczyka, ale dlaczego nie zamontowac z kluczykiem? O zasadnosci mozna deliberowac, ale czasem robimy cos tylko dlatego, ze ...... "bo tak!" Zasadniczo ciekawi mnie strona technicza zagadnienia. Znalazlem w sieci nowki takie knefle, czerwone Koszt 70 PLN Jaki bylby przyblizony koszt brakujacych przekaznikow, i robocizny? reed - TapaiPhonicznie
_________________ Mój były Fabiszon: Mój aktualny Accordeon:
|
18.03.2012, 06:23 |
|
|
Dołączył(a): 11.09.2010, 20:06 Lokalizacja: Kalisz Posty: 442
Podziękował: 10
Pomógł: 20
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Skrzynia: PMV - 7b.AUT
Samochód: Fabia II FL Classic Htb.
Rok prod.: 2010
Województwo: wielkopolskie
|
Re: Start Engine Button
jak sam modzisz to pewnie w stówie by się zmieściło -knefl -przekaźnik zwierający bendix(nie wiadomo ile amperów jego styki ogarną, a uzwojenie wzbudzenia to jednak trochę mocy weźmie - przez chwile, ale jednak). -przekaźnik uniemożliwiający włączenie rozrusznika przy pracującym silniku -trochę kabla
_________________ z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę!grzeczne dziewczynki rozpinają guziczek jak jest ciepło,niegrzeczne rozpinają żeby zrobiło się cieplej ;D
|
18.03.2012, 09:20 |
|
|
Dołączył(a): 17.09.2011, 20:54 Lokalizacja: SBE Posty: 3227 Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 143
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Skrzynia: GSH - 5b.
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
Re: Start Engine Button
bober napisał(a): -przekaźnik zwierający bendix(nie wiadomo ile amperów jego styki ogarną, a uzwojenie wzbudzenia to jednak trochę mocy weźmie - przez chwile, ale jednak). -przekaźnik uniemożliwiający włączenie ro drobna uwaga jakbyś chciał dać przekaźnik w obwód rozrusznika no to byś musiał mieć coś naprawdę dużego zasilamy nie główne uzwojenie a cewkę elektromagnesu http://img05.allegroimg.pl/photos/oryginal/21/56/68/50/2156685078widać na foto (zdjęcie górne po prawej) sygnał sterujący idzie do konektora poniżej 2 śrub miedzianych na które podajemy właściwe zasilanie
_________________ zanim założysz temat użyj opcji szukaj forumowe >>długopisy , smycze z logo F1 i F2 dostępne << więcej informacji w pierwszym poście tematu
|
18.03.2012, 10:39 |
|
|
Dołączył(a): 11.09.2010, 20:06 Lokalizacja: Kalisz Posty: 442
Podziękował: 10
Pomógł: 20
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Skrzynia: PMV - 7b.AUT
Samochód: Fabia II FL Classic Htb.
Rok prod.: 2010
Województwo: wielkopolskie
|
Re: Start Engine Button
artur_jaw napisał(a): zasilamy nie główne uzwojenie a cewkę elektromagnesu Ja o tym mówiłem. Ale elektromagnes (bendiks) ma w sobie 2 cewki - cewkę wzbudzenia(zwiera styki i wysuwa zębnik) i cewkę podtrzymania(tylko trzyma żeby się wszystko nie cofło jak kręci rozrusznik). A z doświadczenia wiem, że ta pierwsza cewka ma kilkadziesiąt wat(zobacz na kabelek jaki do elektromagnesu idzie - nie jest tak samo gruby jak od pozycyjek) i dlatego nie wiem czy ogarnie ją bezpośrednio ten swith z allegro. W modzie chodzi tylko o to żeby rozrusznik był poza stacyjką i żeby działała blokada podwójnego rozruchu(w stacyjce jest mechanicznie tu będzie elektrycznie blokowane.
_________________ z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę!grzeczne dziewczynki rozpinają guziczek jak jest ciepło,niegrzeczne rozpinają żeby zrobiło się cieplej ;D
|
18.03.2012, 12:40 |
|
|
Dołączył(a): 11.02.2011, 22:13 Posty: 65
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: BLT-1.9 TDI 130KM
Rok prod.: 2011
Województwo: mazowieckie
|
Re: Start Engine Button
Przycisk na zdjęciu jest z hondy podłączenie tego banalnie proste zrobi ci to każdy elektryk.
|
19.03.2012, 00:16 |
|
|
Partner FabiaClub.pl
Dołączył(a): 23.01.2011, 08:47 Lokalizacja: Śląsk Posty: 5157 Zdjęcia: 0
Podziękował: 101
Pomógł: 128
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia III FL 1.0 TSI
Rok prod.: 2018
Województwo: śląskie
|
Re: Start Engine Button
kamil263 napisał(a): Przycisk na zdjęciu jest z hondy Też mi się tak wydawało
_________________ Jest viewtopic.php?f=27&t=24816 Była viewtopic.php?f=27&t=18193
|
19.03.2012, 07:04 |
|
|
Dołączył(a): 06.02.2011, 17:05 Lokalizacja: SH Posty: 264 Zdjęcia: 13
Podziękował: 12
Pomógł: 6
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Honda Accord Sport 2.0 i-VTEC 155 KM
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
Re: Start Engine Button
Banalnie proste powiadacie? Możliwe, wierzę na słowo, ale chyba mieliście na myśli speca w tym kierunku Ja dość sporą chwilę kombinowałem zanim podpiąłem daylighty Startowego buttona to bym się jednak nie podjął. Ale jak zakupię go, to pomęczę jednego ze speców na tym forum.
_________________ Mój były Fabiszon: Mój aktualny Accordeon:
|
19.03.2012, 18:56 |
|
|
Dołączył(a): 17.09.2011, 20:54 Lokalizacja: SBE Posty: 3227 Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 143
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Skrzynia: GSH - 5b.
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
|
Re: Start Engine Button
reed załatw schemat stacyjki to ci rozpiszę łopatologicznie co z czym sama przeróbka naprawde nie jest aż tak skomplikowana (zajęła mi chwilę a za speca naprawdę się nie uważam) choć mam o tym i owym pewne pojęcie a jak kawałek podjedziesz to i w montażu pomogę i pewnie okaże się że ułożenie tego przycisku w sensowny sposób i jego montaż jest najtrudniejszy w całym zadaniu
_________________ zanim założysz temat użyj opcji szukaj forumowe >>długopisy , smycze z logo F1 i F2 dostępne << więcej informacji w pierwszym poście tematu
|
19.03.2012, 23:34 |
|
|