Teraz jest 03.05.2024, 00:09



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 522 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 35  Następna strona
[F1/F2] Hamulce tarczowe z tylu. 
Autor Wiadomość

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
McsEb napisał(a):
Równieć potwierdzam, różnica kolosalna :)
Aczkolwiek juz sie przyzwyczaiłem i pewnie w przyszłości bede kombinował przód 312mm i tył 256mm :D



Ja tez to chce=))tylko jest na ch..., ze trza miec namienej 16 felgi :sciana:

To s a potem hamulce, full felga :banana:


10.03.2007, 21:13

Dołączył(a): 13.01.2006, 10:43
Lokalizacja: W-wa
Posty: 753
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: LR Defender 90 300tdi
Rok prod.: 1994
Województwo: mazowieckie
Post 
Grygy napisał(a):
McsEb napisał(a):
Równieć potwierdzam, różnica kolosalna :)
Aczkolwiek juz sie przyzwyczaiłem i pewnie w przyszłości bede kombinował przód 312mm i tył 256mm :D



Ja tez to chce=))tylko jest na ch..., ze trza miec namienej 16 felgi :sciana:

To s a potem hamulce, full felga :banana:

Grygy, można tez przód 323mm z Golfa R32 i tył 280mm z adapterem i zaciskiem od 256mm, tylko wtedy min 17". A takie hamulce to juz na tor dobre :) Przy oponce 225/40/17 gwarantowane wypadnięcie gałek przy hamowaniu z 200-0 :D :D :D


10.03.2007, 21:43
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Ty sa :worthy: :worthy: :worthy: Tylko ze ja niemoge isc do 17, mam przebieg za rok okolo 60tis/km, dawalem bym kase tylko na opony :crazy:

I nez kupic jakies tanie (Barum, Matador, itp). opony, to raczej zostaje u 16 i dobrymi oponami :browar:


Ostatnio edytowano 11.03.2007, 11:16 przez Grygy, łącznie edytowano 1 raz



10.03.2007, 22:07
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.10.2005, 18:24
Lokalizacja: Wrocek
Posty: 687
Podziękował: 0
Pomógł: 15

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II RS TDI
Rok prod.: 2007
Województwo: dolnośląskie
Post 
McsEb, Ty nigdy nie masz dosc?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Lepiej zajmij sie VT :hysterical:

_________________
Wokan
Było: Fabia1 BLT & GT22 & 3'' = 226KM/425Nm :cry:
Jest: Octavia II RS 2.0 TDI 200KM/441Nm :)


10.03.2007, 22:43
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.01.2005, 11:47
Lokalizacja: TUSZYN
Posty: 268
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: CGGB-1.4 16V 86KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Roomster
Rok prod.: 2012
Województwo: łódzkie
Post 
hmmm a ile taka beleczka moze kosztowac?

_________________
We flocie także FABIA 1.2 TSi, OCTAVIA III 1.4 TSi oraz YETI 1.4 TSi


12.03.2007, 19:52
Zobacz profil
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.03.2005, 01:03
Lokalizacja: Chomiki - Warszawa
Posty: 1382
Podziękował: 0
Pomógł: 4

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: 2004/2005
Województwo: mazowieckie
Post 
bart zalezy od sprzedajacego - od 400 do 600zl. I jak masz garaz z kanalem dwa podnosniki to jestes w stanie wymienic to sam (no z pomoca kolegi co by przytrzymal co nieco).
A wymiana jest prosta.


12.03.2007, 20:10
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
I jak niemasz ABS to niedawac tylnych tarczov :browar:


12.03.2007, 23:16

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Właśnie przeczytałem Wasze posty.
Ogólnie ciężko wywnioskować co robić.
Czy kupować i wymieniać belke czy lepiej zrobić tak jak zrobił kolega "antonio", czyli wymienił bębny na tarcze bez wymiany belki.
Moim zdaniem jak ma się auto 2-3 letnie szkoda grzebać i wymieniać całą belke.
Ja bym chciał tego uniknąć.
Stad moje pytanie.
Czy nie wystaczy zrobić tak jak kolega "antonio" ?
Zakupić wszystkie elementy i zrobić zamiane?

Aha. Jak sprawa ABSu ? Rozumiem, że czujniki są gdzieś w miejscu, w którym nie ma znaczenia czy mam tarcze czy bębny?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz...


30.07.2007, 12:20

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
oj cholopaki kombinujecie kombinujecie... ja taa sie nie martwie o hamulce mam seryjnie tarcze z przodu i z tyłu :) pozdrawiam ! :)


30.07.2007, 21:43
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
FABIAAA napisał(a):
oj cholopaki kombinujecie kombinujecie... ja taa sie nie martwie o hamulce mam seryjnie tarcze z przodu i z tyłu pozdrawiam


ale swoją wypowiedzią na pewno nie rozwiałeś wątpliwości jakie ma akolo,


30.07.2007, 21:58
Zobacz profil

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
serio ?!


30.07.2007, 22:39
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
akolo napisał(a):
Jak sprawa ABSu ? Rozumiem, że czujniki są gdzieś w miejscu, w którym nie ma znaczenia czy mam tarcze czy bębny?


z rysunku wyglądało by że to nie ma znaczenia, ale oceniam tylko po rysunku...
Czujnik ABS to element 24 w bębnowych i 20 w tarczowych
Obrazek


30.07.2007, 22:40
Zobacz profil
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.03.2005, 01:03
Lokalizacja: Chomiki - Warszawa
Posty: 1382
Podziękował: 0
Pomógł: 4

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: 2004/2005
Województwo: mazowieckie
Post 
Powiem tak :
ja robilem na zasadzie - zwalic belke i wstawic nowa z racji ze nie chcialo mi sie dlubac tyle.. rozkrecac itd.
Fakt faktem - kupujac belke z malym przebiegiem (moja miala teoretycznie 900km - co moge smialo potwierdzic po stanie okladzin i tarcz hamulcowych) mamy za 500zl cale kompletne tylne zawieszenie - nie musimy sie martwic ze czegos tam nam brakuje itd.. No i najwazniejsze :) mamy zlozone w calosci obie strony - rozbierajac jedna i skladajac ham tarczowe mozemy spojrzec co gdzie i jak :) kupujac oddzielnie czesci mozemy o czyms zapomniec, czegos niedokupic i lipa bo auto rozdlubane a tu brak glupiej srubki.
Zmiana balki to ryzyko- ze moze byc cos krzywe itd.. dlatego jezeli nie mamy 100% pewnosci co do jakosci beleczki nie wsadzajmy jej do auta.. ja mozna powiedziec tez ryzykowalem mimo ze belka byla w idealnym stanie - ale to zawsze z jakiegos "powypadkowca"..

Co do czujnikow ABS - przy zmianie bebnow na tarcze nie musisz sie nimi przejmowac - sa one wkrecone w belke i nie ma znaczenia czy masz bebny czy tarcze - czujnik jest ten sam :) chyba zrobilem fote gdzie jest czujnik w manualu o zmianie hamulcow z tylu :)


31.07.2007, 09:24
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
No to bede musial przysiąść i sie powoli przygotowac do tej zamiany.... ale belki nie bede zmienial. Zostawie ta co mam, przynajmniej mam do niej pewnosc ze jest nowa...


03.08.2007, 06:38

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Grygy napisał(a):
I jak niemasz ABS to niedawac tylnych tarczov :browar:


Witam
czy mógłyś bardziej wyjaśnic o co chodzi przy braku abs , ja niestety nie mam a dzis walczyłem z bębnami wymiana szczęk itp na jakieś 100 Kkm spokój ale niech szlag trafi idiotę który wymyślił sczęki :hang: :sciana:
wiec myslę o wymianie na tarcze ale Twoje stwierdzenie zbiło mnie z tropu stąd moja prośba o dokładniejsze wyjaśnienie sprawy
z góry dzięki


17.07.2008, 22:25
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 522 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 35  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL