Teraz jest 10.05.2024, 06:18



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 189 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Następna strona
[F1] SWAP 1.8T 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.11.2011, 17:41
Lokalizacja: Kraków
Posty: 79
Podziękował: 1
Pomógł: 4

Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Samochód: HBT
Rok prod.: 2004
Województwo: małopolskie
Post Re: SWAP 1.8T
Mam do kupna tą skode na dawce http://otomoto.pl/skoda-octavia-octavia ... 43913.html albo jakię audi angola 150km

_________________
LodzikKrK


05.11.2012, 23:03
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.01.2012, 21:38
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 384
Zdjęcia: 1
Podziękował: 1
Pomógł: 9

Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2003
Województwo: dolnośląskie
Post Re: SWAP 1.8T
LodzikKrk, bierz, od razu będziesz miał hamulce jak trzeba :) Na upartego nawet zwrotnice z Octy można by wsadzić ale czy półosie z przegubami zewn. z octy wtedy podejdą na długość to gwarancji nie dam. Powinny ale pewności nie mam. Z tym że u Ciebie z tyłu masz już tarcze więc tylko przód byś miał 312 na starcie, jarzma, zaciski, tarcze, felgi :)

mss, skrzynię mam powieszoną na oryginalnych poduszkach, sama lapa do skrzyni wymagała niewielkiej przeróbki.
o taka:
http://moto.allegro.pl/fabia-1-9-tdi-2002-lapa-mocowanie-skrzyni-biegow-i2702233000.html
Obrazek

_________________
6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
Obrazek


06.11.2012, 09:59
Zobacz profil Album osobisty
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.11.2011, 17:41
Lokalizacja: Kraków
Posty: 79
Podziękował: 1
Pomógł: 4

Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Samochód: HBT
Rok prod.: 2004
Województwo: małopolskie
Post Re: SWAP 1.8T
no to musze podjechac i ja oglądnąc w jakim to jest stanie. bede mał do ciebie jeszcze jedną prośbe jak byś mógł mi napisac przy których zeczach bede miał pod górke? i jeszcze jedno ty masz imobilaizer ? i od czego zegary
:P

_________________
LodzikKrK


06.11.2012, 18:13
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post Re: SWAP 1.8T
Czytając Twoje posty to sory, ale ze wszystkim będziesz miał pod górkę.

_________________
1.8T 301HP


06.11.2012, 23:16
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.11.2011, 17:41
Lokalizacja: Kraków
Posty: 79
Podziękował: 1
Pomógł: 4

Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Samochód: HBT
Rok prod.: 2004
Województwo: małopolskie
Post Re: SWAP 1.8T
WIELKIE DZIĘKI

_________________
LodzikKrK


07.11.2012, 00:10
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.01.2012, 21:38
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 384
Zdjęcia: 1
Podziękował: 1
Pomógł: 9

Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2003
Województwo: dolnośląskie
Post Re: SWAP 1.8T
LodzikKrk, z całym szacunkiem ale podobnie jak mss, mam wrażenie że porywasz się z motyką na słońce.

Nie znam Twoich możliwości manualnych, wiedzy itd. więc nie odpowiem Ci na to pytanie.

Immo mam z Octy, zegary z Octy wpasowane w obudowę z fabii.

Np. tomkierz ma pogodzone zegary ori z Fabii z ECU i immo z 1.8T więc też tak się da.

_________________
6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
Obrazek


07.11.2012, 16:53
Zobacz profil Album osobisty
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.04.2011, 21:19
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 552
Podziękował: 1
Pomógł: 16

Silnik: 1.8 T/250 KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2005
Województwo: dolnośląskie
Post Re: SWAP 1.8T
Ja tylko dodam, że oprócz samych jako takich zdolności manualnych, podstawowej wiedzy nt. części mechanicznych i troszkę większej wiedzy nt. elektryki w aucie, będziesz musiał mieć dostęp do podstawowych narzędzi, urządzeń typu spawarka, szlifierka, coś do powieszenia silnika, czy np. kanału. Bez tego wszystko będzie szło pod górkę...

Jeśli chodzi o części potrzebne do swapa to najlepiej wyszukaj w necie temat Seva - najlepiej opisany przebieg czynności do zrobienia i spis potrzebnych części jaki tylko możesz znaleźć w necie.
Taka cała octa na części to w zasadzie same plusy, jeśli masz gdzie ją postawić. Z półosiami nie ma co kombinować i po prostu włożyć całe półosie od tdi, które pasują P&P, a te z octy najwyżej sprzedasz. Sam miałem plan kupić całe auto na części, ale jakoś w czasie poszukiwań albo silnik był nie taki jak chciałem, albo skrzynia szóstka(z którą jest podobno troszkę więcej rzeźby) i ostatecznie kupiłem sam kompletny swap.

Jeśli chodzi o wypas, to ja mam elegance'a i działa mi całe dodatkowe wyposażenie.

Mówiąc krótko. Bez odpowiedniego miejsca do przeprowadzenia przeszczepu nawet się za to nie zabieraj. Jeśli to nie jest problemem, to przeczytaj cały temat Seva i będziesz już wiedział prawie wszystko o mechanicznych przeróbkach. Pod kątem elektryki się nie wypowiem, bo oddawałem do fachowca.


11.11.2012, 20:46
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.11.2011, 17:41
Lokalizacja: Kraków
Posty: 79
Podziękował: 1
Pomógł: 4

Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Samochód: HBT
Rok prod.: 2004
Województwo: małopolskie
Post Re: SWAP 1.8T
Elektryka mam i auto drugie też mam gdzie trzymać garaze i sprzent też mam to nie problem;p

_________________
LodzikKrK


12.11.2012, 23:55
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post Re: SWAP 1.8T
to jeszcze 12k i atakuj temat.

_________________
1.8T 301HP


14.11.2012, 21:18
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.01.2012, 21:38
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 384
Zdjęcia: 1
Podziękował: 1
Pomógł: 9

Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2003
Województwo: dolnośląskie
Post Re: SWAP 1.8T
mss, 12k w zupełności wystarczy. Lepiej mieć niewielki zapas gotówki na nieprzewidziane wydatki niż auto ma stać i czekać na zmianę frontu finansowego.

_________________
6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
Obrazek


15.11.2012, 10:36
Zobacz profil Album osobisty
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post Re: SWAP 1.8T
No i z 1000 na wache bo na początku cieżko powstrzymać sie przed upalaniem :D

_________________
1.8T 301HP


15.11.2012, 20:38
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.11.2011, 17:41
Lokalizacja: Kraków
Posty: 79
Podziękował: 1
Pomógł: 4

Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Samochód: HBT
Rok prod.: 2004
Województwo: małopolskie
Post Re: SWAP 1.8T
ja wyliczyłem ze z 9k mi starczy 6k na auto 1k elektryk i reszta mechanik i rózne pierdoły

_________________
LodzikKrK


17.11.2012, 23:41
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post Re: SWAP 1.8T
Jak mogłeś wyliczyć jak nawet nie wiesz ile pierdoly bedą kosztować...

_________________
1.8T 301HP


18.11.2012, 11:47
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.04.2011, 21:19
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 552
Podziękował: 1
Pomógł: 16

Silnik: 1.8 T/250 KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2005
Województwo: dolnośląskie
Post Re: SWAP 1.8T
Z twoich wyliczeń wynika, że masz 2k na mechanika, wydech, zwrotnice z RSa/F2 TDI, półosie, sanki, jakiś porządniejszy zawias, łapy, zrobienie rozrządu, wszelkie płyny, nabicie i ogarnięcie klimy, + "pierdoły" + niespodziewane wydatki, które ba pewno będą. To się fajnie wylicza w tabelce w excelu. Niestety później każda pierdoła kosztuje i co chwile wydajesz kase. Tu 50, tam 100 i się okazuje, że wydałeś 1000zł więcej niż przewidywałeś. Jeśli później sprzedasz wszystko to, co ci zostało, to na pewno na czysto wyjdzie cie to mniej, jednak na początku przygotuj się na kupowanie ;)

Jak liczyłem sobie ile wydałem podczas swapa, to wyszło mi koło 7k(bez sprzedaży starych części), ale nie mam jeszcze zrobionego wydechu, nie płaciłem nic za mechanika (co prawda elektryk był droższy), kupiłem sam silnik za 3k, a nie całe auto za 6, miałem już zawias i wszelkie nowe części miałem po mega zniżkach.


18.11.2012, 12:17
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.11.2011, 17:41
Lokalizacja: Kraków
Posty: 79
Podziękował: 1
Pomógł: 4

Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Samochód: HBT
Rok prod.: 2004
Województwo: małopolskie
Post Re: SWAP 1.8T
a jak nie to tu jest ibiza http://otomoto.pl/seat-ibiza-fr-1-8-tur ... 55173.html z niej wszystko pasuje bez przeróbek wiec nie bedzie potrzeby kombinowania tylko elektryk i mechanik
:)

_________________
LodzikKrK


18.11.2012, 14:14
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 189 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL