Teraz jest 30.04.2024, 04:25



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 155 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona
[F1-F4] Sportowe zawieszenie 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 21:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
jak ten zawias sie zachowuje ? o h&r mi chodzi..
beton czy idzie jeszcze na tym jezdzic w miare cywilizowany sposob ?
porownaj np. do mtsa, na takim jezdzilem.

_________________
1.8T 301HP


22.11.2010, 20:53
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 13.06.2010, 19:17
Lokalizacja: WND-Saska Kępa
Posty: 100
Podziękował: 1
Pomógł: 0

Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Samochód: Style+Joy
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
Post 
mss napisał(a):
jak ten zawias sie zachowuje ? o h&r mi chodzi..
beton czy idzie jeszcze na tym jezdzic w miare cywilizowany sposob ?
porownaj np. do mtsa, na takim jezdzilem.



Jezdzilem jakis okres na tym H&R i troche twardszy jest od MTSA.... :browar: Zapytaj sie cichego ten cos sprzedaje na allegro ten zawias on ci wszystko powie na temat H&R

_________________
CityRent.pl-Organizujemy szkolenia IPAF dla operatorów podnośników nożycowych, teleskopowych.
Jak cos 605-253-968


23.11.2010, 11:40
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2010, 22:25
Lokalizacja: Jejkowice/Rybnik
Posty: 448
Podziękował: 2
Pomógł: 11

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Samochód: Skoda Fabia HTP
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
Post 
Polecam bardziej H&R niż MTSa!

_________________
Obrazek


23.11.2010, 14:41
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.06.2010, 12:18
Posty: 98
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: CAYA-1.6 TDI 75KM
Samochód: Fabia Kombi
Rok prod.: 2007
Województwo: mazowieckie
Post 
Turo napisał(a):
Polecam bardziej H&R niż MTSa!


dobre rady zawsze w cenie... tyle tylko że to raczej oczywiste która opcja jest lepsza.


23.11.2010, 15:13
Zobacz profil
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.12.2008, 10:58
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 1354
Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 74

Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia II Classic
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
Post 
Turo napisał(a):
Polecam bardziej H&R niż MTSa!


To zależy kto co lubi , ja na forum vw czytałem że H&R jest bardzo twardy a MTS średni oczywiście firma H&R to dinozaur firma jest bardzo długo na rynku , ale i MTS zaczyna się rozkręcać kto wie za kilka lat może też będzie nie najgorsza :) w sumie po opiniach vw-maniaków można stwierdzić że jest całkiem nieźle , H&R , WEITEC , KW , EIBACH te firmy też kiedyś zaczynały i początki na pewno nie były tak wspaniałe :)
Może ktoś się wypowie kto jeździł na gwincie MTS-a a wiem że chyba kolega rondell miał go w swojej fabce :) może kolega się odezwie :browar:


23.11.2010, 22:30
Zobacz profil Album osobisty

Dołączył(a): 09.06.2009, 21:35
Lokalizacja: R-M/WWA
Posty: 210
Podziękował: 0
Pomógł: 12

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Samochód: RS
Województwo: mazowieckie
Post 
venomk napisał(a):
Turo napisał(a):
Polecam bardziej H&R niż MTSa!


To zależy kto co lubi , ja na forum vw czytałem że H&R jest bardzo twardy a MTS średni oczywiście firma H&R to dinozaur firma jest bardzo długo na rynku , ale i MTS zaczyna się rozkręcać kto wie za kilka lat może też będzie nie najgorsza :) w sumie po opiniach vw-maniaków można stwierdzić że jest całkiem nieźle , H&R , WEITEC , KW , EIBACH te firmy też kiedyś zaczynały i początki na pewno nie były tak wspaniałe :)
Może ktoś się wypowie kto jeździł na gwincie MTS-a a wiem że chyba kolega rondell miał go w swojej fabce :) może kolega się odezwie :browar:


Ja jeździłem ze znajomy na MTS , dla osób nie wymagających może się nadaje, ale H&R-owi do pięt nie dorasta...H&R jest sztywniejszy,twardszy,lepiej wybiera....i jest wytrzymalszy.

_________________
Fabia RS 190/400 ....


24.11.2010, 17:58
Zobacz profil WWW GG
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.12.2008, 10:58
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 1354
Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 74

Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia II Classic
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
Post 
mally napisał(a):

Ja jeździłem ze znajomy na MTS , dla osób nie wymagających może się nadaje, ale H&R-owi do pięt nie dorasta...H&R jest sztywniejszy,twardszy,lepiej wybiera....i jest wytrzymalszy.


O i właśnie mi o to chodziło , powiedz prezes jak długo wytrzymuje ten cały gwint MTS-a ?????
Ja zbytnio dużych wymagań nie mam pod machą całe 60 kucy to wielkiej furory nie zrobię :) głównie chodzi mi o wygląd i oczywiście trochę utwardzenie.

Teraz druga sprawa , co myślisz o samych sprężynach weiteca , amorki mam w sumie prawie całkiem nowe więc nie bardzo chcę je wymieniać , podobno do obniżenia 35/35 mm ( wiem że to małe obniżenie ) nie trzeba kupować sportowych amorków.
A jak ty myślisz ?????
Bo też wchodzi w grę taka opcja :)


24.11.2010, 19:18
Zobacz profil Album osobisty
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2010, 22:25
Lokalizacja: Jejkowice/Rybnik
Posty: 448
Podziękował: 2
Pomógł: 11

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Samochód: Skoda Fabia HTP
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
Post 
Ja uważam, że kupowanie samych sprężyn do seryjnych amorów nie jest odpowiednim rozwiązaniem. Nie będzie to współgrało. Albo gwint, albo sprężyny i amorki. Samych amorków bym nie kupił.

A co do MTSa słyszałem, że amorki mają skłonność to rozciekania się.

Takie moje skromne zdanie :). :browar:

_________________
Obrazek


24.11.2010, 19:26
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.06.2010, 12:18
Posty: 98
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: CAYA-1.6 TDI 75KM
Samochód: Fabia Kombi
Rok prod.: 2007
Województwo: mazowieckie
Post 
venomk napisał(a):
mally napisał(a):

Ja jeździłem ze znajomy na MTS , dla osób nie wymagających może się nadaje, ale H&R-owi do pięt nie dorasta...H&R jest sztywniejszy,twardszy,lepiej wybiera....i jest wytrzymalszy.


O i właśnie mi o to chodziło , powiedz prezes jak długo wytrzymuje ten cały gwint MTS-a ?????
Ja zbytnio dużych wymagań nie mam pod machą całe 60 kucy to wielkiej furory nie zrobię :) głównie chodzi mi o wygląd i oczywiście trochę utwardzenie.

Teraz druga sprawa , co myślisz o samych sprężynach weiteca , amorki mam w sumie prawie całkiem nowe więc nie bardzo chcę je wymieniać , podobno do obniżenia 35/35 mm ( wiem że to małe obniżenie ) nie trzeba kupować sportowych amorków.
A jak ty myślisz ?????
Bo też wchodzi w grę taka opcja :)


jest to jakaś opcja do -35 powinno nie być większych problemów ... ale weź pod uwagę że jak Ci się spodoba jazda na glebie to żeby opuścić niżej i tak musisz wymieniać komplet...
więc może lepiej gwint nawet mts, ale jeśli wiesz że -35 cię zadowoli to kup springi ktoś z forum chyba chciał sprzedać eibachy


24.11.2010, 19:30
Zobacz profil
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.12.2008, 10:58
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 1354
Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 74

Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia II Classic
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
Post 
RiSe napisał(a):

ale jeśli wiesz że -35 cię zadowoli to kup springi ktoś z forum chyba chciał sprzedać eibachy


Tak już sprzedane ale i tak były do F1 , niestety różniły się naciskami na oś tak więc nie podeszły do mnie.

Co do tego współgrania , jak już kolega Turo napisał to też słyszałem że może być lipa z amorkami po kilku tysiącach padną , bo springi obniżą charakterystykę pracy amorków.
Ale słyszałem jedną taką wypowiedź dlatego drążę temat.
Myślę że raczej z małego obniżenia będę zadowolony , po prostu chcę by troszeczkę twardsza była i lepiej się prowadziła dlatego się pytam czy duży wpływ to będzie miało na żywotność amorków :)


24.11.2010, 19:38
Zobacz profil Album osobisty
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.06.2010, 12:18
Posty: 98
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: CAYA-1.6 TDI 75KM
Samochód: Fabia Kombi
Rok prod.: 2007
Województwo: mazowieckie
Post 
venomk napisał(a):
RiSe napisał(a):

ale jeśli wiesz że -35 cię zadowoli to kup springi ktoś z forum chyba chciał sprzedać eibachy


Tak już sprzedane ale i tak były do F1 , niestety różniły się naciskami na oś tak więc nie podeszły do mnie.

Co do tego współgrania , jak już kolega Turo napisał to też słyszałem że może być lipa z amorkami po kilku tysiącach padną , bo springi obniżą charakterystykę pracy amorków.
Ale słyszałem jedną taką wypowiedź dlatego drążę temat.
Myślę że raczej z małego obniżenia będę zadowolony , po prostu chcę by troszeczkę twardsza była i lepiej się prowadziła dlatego się pytam czy duży wpływ to będzie miało na żywotność amorków :)
to kup jakiś dedykowany kit dobrej firmy... obniżysz utwardzisz i będziesz miał pewność że amory wytrzymają... ale z drugiej strony takie rozwiązanie to ok 2 tyś biorąc pod uwagę że MTS nie wchodzi w grę (bo jak to napisał kolega wyżej amory maja tendencję do wylewania) kit MTS-a czy TA-technixa kupisz poniżej 1000 zł więc nawet jak się amor wyleje to komplet na jedną oś kupisz za niecałe 300... Pytanie jest takie ile chcesz na to przeznaczyć... mts czy ta-technix to nie jest szczyt techniki ale znam kilka osób które na tym jeździ i jakoś daje radę, sam miałem kit ta-technixa w poprzednim aucie (-60/40) i jakoś dawał radę


24.11.2010, 19:47
Zobacz profil
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.12.2008, 10:58
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 1354
Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 74

Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia II Classic
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
Post 
RiSe napisał(a):
techniki ale znam kilka osób które na tym jeździ i jakoś daje radę, sam miałem kit ta-technixa w poprzednim aucie (-60/40) i jakoś dawał radę


To w sumie mogę jeszcze inaczej zrobić , teraz kupić same springi weiteca a jak mi pójdą amorki to już wtedy kupić tylko same amorki np.Bilsteina i troszeczkę kaska się rozłoży na raty :)


24.11.2010, 19:51
Zobacz profil Album osobisty

Dołączył(a): 09.06.2009, 21:35
Lokalizacja: R-M/WWA
Posty: 210
Podziękował: 0
Pomógł: 12

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Samochód: RS
Województwo: mazowieckie
Post 
venomk napisał(a):
mally napisał(a):

Ja jeździłem ze znajomy na MTS , dla osób nie wymagających może się nadaje, ale H&R-owi do pięt nie dorasta...H&R jest sztywniejszy,twardszy,lepiej wybiera....i jest wytrzymalszy.


O i właśnie mi o to chodziło , powiedz prezes jak długo wytrzymuje ten cały gwint MTS-a ?????
Ja zbytnio dużych wymagań nie mam pod machą całe 60 kucy to wielkiej furory nie zrobię :) głównie chodzi mi o wygląd i oczywiście trochę utwardzenie.

Teraz druga sprawa , co myślisz o samych sprężynach weiteca , amorki mam w sumie prawie całkiem nowe więc nie bardzo chcę je wymieniać , podobno do obniżenia 35/35 mm ( wiem że to małe obniżenie ) nie trzeba kupować sportowych amorków.
A jak ty myślisz ?????
Bo też wchodzi w grę taka opcja :)


60 ps więc nie będziesz szalał.
Przed kupnem gwintu zadaj sobie pytania
-jak nisko chcesz mieć auto
-czy jesteś wstanie pogodzić się z tym że w aucie będzie mało komfortowo, twardo
-że nie wjedziesz na krawężnik
Jak jest ci to obojetne to kupuj gwint MTS-a rób glebe, do normalnej jazdy wystarczy.

_________________
Fabia RS 190/400 ....


24.11.2010, 22:20
Zobacz profil WWW GG

Dołączył(a): 17.03.2010, 19:27
Lokalizacja: Płock
Posty: 10
Podziękował: 1
Pomógł: 1

Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Samochód: Fabia II Combi Comfort
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
Post 
tak się zastanawiam, czy do moich Eibach'ów Pro Kit Bilstein B8 nie będzie za krótki. Fabia II Kombi 1,4 benz. Czy ktoś ma taki zestaw? Może B6 będzie bardziej odpowiedni?
Pozdrawiam.


05.01.2011, 15:47
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12
Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
Post Re: Sportowe zawieszenie
Po przeczytaniu X tematów na różnych forach, mam taki mętlik że nie wiem co mam wybrać :

1. Gwitn MTS-a - jedni polecają jedni mówią że wielki shit
2. Sprężyny H&R (-30/-30) + amortyzatory sportowe lowtec - co do sprężyn H&R wiadomo, natomiast o lowtecu cisza.
3. Wystarczą same sprężyny eibach pro kit czy H&R - tu też zdania podzielone jak przy mtsie.

Jak już to w tych 1.5k chciałbym się zmieścić.

_________________
Vintage Audio Lover
Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI


24.02.2011, 09:11
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 155 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL