Teraz jest 27.04.2024, 23:44



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 155 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona
[F1-F4] Sportowe zawieszenie 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 21.08.2007, 12:41
Lokalizacja: Piastów
Posty: 93
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: CBZB-1.2 TSI 105 KM
Samochód: Fabia RS
Rok prod.: 2006
Województwo: mazowieckie
Post 
thomas napisał(a):
Wiecie co, bez obrazy, ale obnizać zawieche na nasze drogi gdzie studzienki wystają albo są zapadnięte, a jazda przez koleiny i omijanie kamyczków na niskim profilu to normalnie grozi Obrazek
:worthy:
No ale to moje zdanie i raczej na obniżenie nigdy bym się nie zdecydował..aczkolwiek nie ukrywam że wizualnie i jazda po równej drodze jak stół musi sprawiać frajde..


bez obrazy, ale zawieszenie z RSa (czyli -15mm) nie robi ŻADNEJ róznicy w użyteczności eksploatacyjnej auta. choć prawda jest taka, że mimo stosunkowej twardości nie poprawia w sposób drastyczny prowadzenia się auta. mam wrażenie ( po wcześniejszych doświadczeniach z obniżoną i utwardzoną TDI 100 ) że dopiero zastosowanie belki od RSa z tyłu i grubszego stabilizatora z przodu znacząco poprawia sytuację.

a tak swoją drogą to zderzaki w Fabii są wysoko nad ziemią i raczej krawężnika się nie zaliczy ;)

prawdziwy dramat był w Matizie, gdzie po obniżeniu nie dało się wjechać pod prawie żaden krawężnik


23.01.2010, 00:16
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.05.2009, 23:54
Lokalizacja: KLI
Posty: 176
Podziękował: 2
Pomógł: 2

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: Fabia Classic++
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post 
Odgrzewam temat.....
Jak w temacie zaczynam się rozglądać za sportowym zawiasem do mojej fabki.... Do osób które siedzą w temacie - jakie amorki byłyby najrozsądniejsze do sprężyn 35/30? Sprężyny myślę kupić Weiteca - czy jakieś amorki MTS czy tam TA-Technix dadzą rade czy lepiej sie rozejrzeć za czymś lepszym? Jeśli tak to za czym, gdzie szukac i za ile? No chyba że gwint? Ale to juz chyba ceny rzędu kilku tys? No chyba że ewentualnie szukac używki?
Proszę o rade osoby które mają doświadczenie i wiedze w tym temacie, za teksty typu "po co obnizac na polskie drogi" i "badz po co usportawiac tak słabe auto" z góry dziękuje :mrgreen:


10.11.2010, 08:33
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.10.2007, 21:06
Lokalizacja: Wawa
Posty: 675
Podziękował: 2
Pomógł: 16

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Rok prod.: 2001
Województwo: mazowieckie
Post 
w paru autach montowałem koni nie jest to tanie wyjście lecz naprawdę warto. gwint byłby najlepszy o ile masz parę tyś.


10.11.2010, 08:51
Zobacz profil WWW GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.05.2009, 23:54
Lokalizacja: KLI
Posty: 176
Podziękował: 2
Pomógł: 2

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: Fabia Classic++
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post 
No właśnie kilka tysiecy na dobry gwint to raczej poza moim zasięgiem....... A co do samych amortyzatorów Koni to za jaką serią się rozglądać? I ile orientacyjnie mógłby kosztować komplet amorków?


10.11.2010, 09:16
Zobacz profil

Dołączył(a): 27.10.2010, 09:49
Lokalizacja: Białystok
Posty: 13
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Województwo: podlaskie
Post 
Proponuje cos takiego http://img812.imageshack.us/img812/172/dsc00389rm.jpg


10.11.2010, 10:45
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2010, 22:25
Lokalizacja: Jejkowice/Rybnik
Posty: 448
Podziękował: 2
Pomógł: 11

Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Samochód: Skoda Fabia HTP
Rok prod.: 2004
Województwo: śląskie
Post 
Odradzam MTSa czy TA-Technix. To jest jedno wielki chińskie gówno. Tak jak kolega powiedział, albo gwint, albo już lepsze amorki i sprężyny. Z tego co wiem to Error ma do sprzedania sprężyny progresywne H&R jak dobrze pamiętam. Napisz sobie do niego bo dużo za nie nie chce. A progresywne są na prawdę świetne.

_________________
Obrazek


11.11.2010, 10:17
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12
Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
Post 
To pytanie dla F2, jakie sprężyny z poniższych ?
Na razie mają być z orginalnymi amortyzatorami.

1. http://cgi.ebay.de/V-Maxx-Federn-SKODA- ... 4153d9643b

2. http://cgi.ebay.de/AP-Federn-35-35-Skod ... 53e488977c

3. http://cgi.ebay.de/Eibach-ProKit-Federn ... 2eb0a33f5b

4. http://cgi.ebay.de/KW-Federnsatz-SKODA- ... 27b0b27712

_________________
Vintage Audio Lover
Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI


11.11.2010, 10:28
Zobacz profil WWW
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.12.2008, 10:58
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 1354
Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 74

Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia II Classic
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
Post 



Wszystkie będą pasowały , wyniki max obciążenia są bardzo zbliżone więc myślę że każdy z tych zestawów będzie oki.
Podejrzewam że mogą się tylko różnić delikatnie charakterystyką ( twardością ) 30/30 powinny być trochę bardziej miękkie 35/35 twardsze tylko nie wiem czy tą różnicę da się odczuć ,ale to tylko moje skromne zdanie.
Ja bym stawiał na Eibach , ewentualnie KW - ale te są widzę dosyć drogie.
A może WEITEC , podobno robione są w tej samej fabryce co KW

Turo napisał(a):
Odradzam MTSa czy TA-Technix. To jest jedno wielki chińskie gówno.

A tak z innej póły , czemu kolega odradza MTS-y widziałem że na niektórych forach zachwalają springi tego producenta ?
Oczywiście wiem że są tańsze o około 200 plnów od WEITEC-a ale to nie jest taka wielka różnica.
Mam prośbę jakby kolega Turo mógł rozwinąć temat , będę wdzięczny bo właśnie chciałem kupić te springi , nie chce wydawać kaski na gó....... :)


11.11.2010, 12:20
Zobacz profil Album osobisty

Dołączył(a): 13.06.2010, 19:17
Lokalizacja: WND-Saska Kępa
Posty: 100
Podziękował: 1
Pomógł: 0

Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Samochód: Style+Joy
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
Post 
Kumpel lata w lupiaku na mtsa i nie narzeka.W fabce mam weiteca..Venom odkladaj kabziute i jakis gwint ulepisz bo sprezyny ledwo co ci opuszcza :hurra: . :eh:

Kumpla lupo :hura:
Obrazek

_________________
CityRent.pl-Organizujemy szkolenia IPAF dla operatorów podnośników nożycowych, teleskopowych.
Jak cos 605-253-968


11.11.2010, 20:22
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.05.2009, 23:54
Lokalizacja: KLI
Posty: 176
Podziękował: 2
Pomógł: 2

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: Fabia Classic++
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post 
Turo, Error ma dieselka a ja kosiarke wiec od niego springi raczej odpadaja a poza tym H&R ponoć dosc twarde są a wolałbym kompromis komfortem a prowadzeniem.

Mam już upatrzone springi Weiteca 35/30, tylko teraz kwestia amorów..... Miałbym już problem z głowy ale niestety ostatnio mi koło nosa przeszły dedykowane amory Weiteca do tych sprężyn za pół darmo....
Co byście np. powiedzieli na połączenie Weitec 35/30 i amorki MTS? Będzie to miało "ręce i nogi"? Zwracać szczególną uwage na jakieś serie tych amorków (które lepsze które gorsze?) czy brać jak co pierwsze z brzegu z allegro żółte mtsy o skróconym skoku? chudy89, ten twój kumpel ma cały kit mts w lupo czy same springi? Jeśli cały kit to jakie tam ma amory dokładnie? A tak wogóle Ta-technix a MTS to to samo czy jest jakaś różnica? Gdzieś czytałem że to to samo ale wole zapytać.
No chyba że jednak warto by się było paprać w jakiś używany gwint? (np. na allegro jest teraz używka gwint KW za 950PLN bodajże)


11.11.2010, 21:18
Zobacz profil

Dołączył(a): 13.06.2010, 19:17
Lokalizacja: WND-Saska Kępa
Posty: 100
Podziękował: 1
Pomógł: 0

Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Samochód: Style+Joy
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
Post 
Goryl_25 napisał(a):
Turo, Error ma dieselka a ja kosiarke wiec od niego springi raczej odpadaja a poza tym H&R ponoć dosc twarde są a wolałbym kompromis komfortem a prowadzeniem.

Mam już upatrzone springi Weiteca 35/30, tylko teraz kwestia amorów..... Miałbym już problem z głowy ale niestety ostatnio mi koło nosa przeszły dedykowane amory Weiteca do tych sprężyn za pół darmo....
Co byście np. powiedzieli na połączenie Weitec 35/30 i amorki MTS? Będzie to miało "ręce i nogi"? Zwracać szczególną uwage na jakieś serie tych amorków (które lepsze które gorsze?) czy brać jak co pierwsze z brzegu z allegro żółte mtsy o skróconym skoku? chudy89, ten twój kumpel ma cały kit mts w lupo czy same springi? Jeśli cały kit to jakie tam ma amory dokładnie? A tak wogóle Ta-technix a MTS to to samo czy jest jakaś różnica? Gdzieś czytałem że to to samo ale wole zapytać.
No chyba że jednak warto by się było paprać w jakiś używany gwint? (np. na allegro jest teraz używka gwint KW za 950PLN bodajże)


Powiem ci ze nie wiem jakie ma amory moge sie dowiedziec jak chcesz.Moim zdaniem lepiej gwint wsadzic i miec spokoj a nie bawic sie w jakies sprezyny amory...Jak chcesz to kumpel mial gwint do fabki weiteca chyba za 1400zl malo uzywany

Maly potworek szeroki :crazy:
Obrazek

_________________
CityRent.pl-Organizujemy szkolenia IPAF dla operatorów podnośników nożycowych, teleskopowych.
Jak cos 605-253-968


11.11.2010, 21:44
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.05.2009, 23:54
Lokalizacja: KLI
Posty: 176
Podziękował: 2
Pomógł: 2

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: Fabia Classic++
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post 
chudy89, no to zapytaj kumpla jakbyś mógł na czym dokładnie siedzi to lupo, a tak na marginesie to jaki on tam ma silnik że mu takie fele szerokie ciągnie, jaka guma :crazy: ? Zapytaj też o ten gwint bo w sumie kusząca opcja, coś by się opchnęło, coś pokombinowało i może by się uzbierało ;-)


11.11.2010, 22:52
Zobacz profil

Dołączył(a): 13.06.2010, 19:17
Lokalizacja: WND-Saska Kępa
Posty: 100
Podziękował: 1
Pomógł: 0

Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Samochód: Style+Joy
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
Post 
Lupo Gti orginalne 1.6 16V 125koni i napewno sie zwiekszy :hura:

Porsche C2 felgi
8 i 9
195/40 i 215/35

Goryl25 albo zaladuj AIRA i bedziesz mial spokoj i dobra zabawke :eh:

[ Dodano: 2010-11-14, 23:50 ]
Goryl25 jutro bedziesz mial info poznym wieczorem... :good:

_________________
CityRent.pl-Organizujemy szkolenia IPAF dla operatorów podnośników nożycowych, teleskopowych.
Jak cos 605-253-968


11.11.2010, 23:29
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.05.2009, 23:54
Lokalizacja: KLI
Posty: 176
Podziękował: 2
Pomógł: 2

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: Fabia Classic++
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post 
I co z tym zawiasem? Ten H&R co dałeś w dziele sprzedaży to ma byc niby ten ""Weitec mało używany" ?


18.11.2010, 14:21
Zobacz profil

Dołączył(a): 13.06.2010, 19:17
Lokalizacja: WND-Saska Kępa
Posty: 100
Podziękował: 1
Pomógł: 0

Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Samochód: Style+Joy
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
Post 
Goryl_25 napisał(a):
I co z tym zawiasem? Ten H&R co dałeś w dziele sprzedaży to ma byc niby ten ""Weitec mało używany" ?


Po pierwsze ten gwint to H&R a nie weitec.A jesli cie interesujie zawias w lupo to jest MTSA dedykowany giwnt do lupo

_________________
CityRent.pl-Organizujemy szkolenia IPAF dla operatorów podnośników nożycowych, teleskopowych.
Jak cos 605-253-968


22.11.2010, 17:06
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 155 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL