Teraz jest 27.04.2024, 17:37



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 155 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona
[F1-F4] Sportowe zawieszenie 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 30.09.2010, 07:11
Lokalizacja: Łódź
Posty: 226
Podziękował: 4
Pomógł: 1

Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Samochód: Fabia II Combi FL
Rok prod.: 2010
Województwo: łódzkie
Post Re: Sportowe zawieszenie
nie wiem czy to ma sens ale do swojej widziałem na e bay za niecałe 1500zł zestawik
http://cgi.ebay.pl/Weitec-Fahrwerk-35-3 ... 45f8e55304

heh tylko za bardzo nie szprecham :/
ale mnie wydaje się to bardzo rozsądna propozycja.

_________________
Profil poniżej 40 to nie opona to prezerwatywa chroniąca nasze dobro :]
Wheel-Whores.com


24.02.2011, 12:57
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12
Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
Post Re: Sportowe zawieszenie
Tylko właśnie opinie na necie o waitecu oprócz tego że samochód będzie twardy jak taczka to jakość podobna do MTS-a, a jeszcze chciałbym zachować jakiś komfort bo wiadomo jakie u nas drogi, dlatego myślę też nad samymi eibachami pro kit, jak ma cosmos u siebie z seryjnnymi amorami i podobno mega zadowolony koszt to 650 zł, ale już za tysiąc więcej moge mieć gwint MTS-a gdzie na passat forum polecali, natomiast w forum BMW zaklinali.
Zbytnio zależy mi żeby obniżyć i nie wyglądął jak wóz drabiniasty, jak to teraz ma miejsce.

_________________
Vintage Audio Lover
Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI


24.02.2011, 13:43
Zobacz profil WWW
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.05.2009, 23:54
Lokalizacja: KLI
Posty: 176
Podziękował: 2
Pomógł: 2

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: Fabia Classic++
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post Re: Sportowe zawieszenie
Allen hmm ciekawe, ja zawsze myslalem ze weitec jest wlasnie komfortowy i w miare dobrej jakości. Ludzie tutaj na forum którzy mieli dobrze doinwestowane auta i nie oszczedzali na nich jak np. areczek88 mieli u siebie gwint Weiteca i sobie chwalili. Co do MTSa to poczytaj forum vwgolf jest tam obszerny watek o mtsach. Ja np po przeczytaniu całego tego watku zdecydowałem sie na gwint mtsa, lezy sobie juz u mnie w kartonie i czeka na montaz :wink:


24.02.2011, 14:37
Zobacz profil

Dołączył(a): 30.09.2010, 07:11
Lokalizacja: Łódź
Posty: 226
Podziękował: 4
Pomógł: 1

Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Samochód: Fabia II Combi FL
Rok prod.: 2010
Województwo: łódzkie
Post Re: Sportowe zawieszenie
Allen napisał(a):
Zbytnio zależy mi żeby obniżyć i nie wyglądął jak wóz drabiniasty, jak to teraz ma miejsce.

True True
pytanie do mnie jest takie czy jest już prod pod 1.6 TDI :P ale z tego co zauważyłem całą zawieche mam od 1.9 TDI.
Więc z dobraniem raczej problemu nie będzie.
zobaczę co Allen u siebie zamontuje :P i jaka będzie opinia chętnie poszedł bym tylko w springi ale wiadomo im niżej tym lepiej. :P
Poza tym muszę pamiętać że 17 na niskim profilu :D

Co prawda cena MTS. do fabianki 1049zł (z katalogu) nie jest zła, biorąc pod uwagę cenę sprężyn eibacha 650zł (jak Allen napisał) dodam jeszcze od siebie:
sprężynki KW 644.17zł:]
Gwinta nie znalazłem
sprężynki H&R 735zł
Gwint H&R nie znalazłęm
skoda fabia 6Y / 5J + RS - wzmacniany stabilizator skrętu przód H&R 33325-2
Cena:1,115.00 PLN
Wietec
Sprężyny 585.25zł
zawieszenie 2745.46 z tym że bez kombi

_________________
Profil poniżej 40 to nie opona to prezerwatywa chroniąca nasze dobro :]
Wheel-Whores.com


24.02.2011, 16:01
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.05.2009, 23:54
Lokalizacja: KLI
Posty: 176
Podziękował: 2
Pomógł: 2

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: Fabia Classic++
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post Re: Sportowe zawieszenie
Panowie takie pytanko do tych co juz jezdzili badz jezdza na gwincie - czym najlepiej zakonserować gwint zeby pozniej nie pozapiekały sie nakretki?


05.03.2011, 18:54
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12
Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
Post Re: Sportowe zawieszenie
Goryl_25 napisał(a):
Panowie takie pytanko do tych co juz jezdzili badz jezdza na gwincie - czym najlepiej zakonserować gwint zeby pozniej nie pozapiekały sie nakretki?


Smar grafitowy.

Ja zamówiłem już Eibach Pro Kit dla kombi 30/20 ( innych nie ma ) ~ 535 zł
Na razie na seryjnych amortyzatorach, jak zbytnio nie będą się nadawać to dopiero wtedy bilstein b6 lub b8.
H&R 30/30 były za 440 zł, ale zbytnio pisali że nie nadają się na seryjne amory.

_________________
Vintage Audio Lover
Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI


Niżej podpisany użytkownik dziękuje Allen za ten post:
Goryl_25
05.03.2011, 20:33
Zobacz profil WWW
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.12.2008, 10:58
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 1354
Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 74

Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia II Classic
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
Post Re: Sportowe zawieszenie
Allen napisał(a):
Ja zamówiłem już Eibach Pro Kit dla kombi 30/20 ( innych nie ma ) ~ 535 zł
Na razie na seryjnych amortyzatorach, jak zbytnio nie będą się nadawać to dopiero wtedy bilstein b6 lub b8.
H&R 30/30 były za 440 zł, ale zbytnio pisali że nie nadają się na seryjne amory.


Allen , mam nadzieję że szybko przyjdą , fajna cenka , czekam z niecierpliwością , ciekawe jak będzie się prezentowała Fabka na tym setupie :)


06.03.2011, 21:54
Zobacz profil Album osobisty

Dołączył(a): 17.03.2010, 19:27
Lokalizacja: Płock
Posty: 10
Podziękował: 1
Pomógł: 1

Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Samochód: Fabia II Combi Comfort
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
Post Re: Sportowe zawieszenie
Allen, mam u siebie taki zestaw, tj. Eibach Pro Kit 30/20 na seryjnych amortyzatorach. Jestem zadowolony. Przejechałem już 37tyś. Jest OK. Spokojnie będą się nadawać. Jednak w przyszłym miesiącu zakładam Bilstein'y B8. Cały zestaw już czeka.
Pozdrawiam,
Życzę przyjemnej jazdy.


07.03.2011, 11:06
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.03.2010, 11:37
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Posty: 46
Podziękował: 1
Pomógł: 0

Silnik: CJZC-1.2 TSI 90KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA Monte Carlo
Rok prod.: 2016`
Województwo: mazowieckie
Post Re: Sportowe zawieszenie
Ja podobnie jak Polech już drugi rok śmigam na Eibach Pro Kit i seryjnych amortyzatorach i jest ok. Polecam !!! oczywiście oryginały... Polech mam pytanie gdzie kupiłeś Bilstein'y B8 Sprint i za ile bo myślę o wymianie. :hurra:

_________________
Twardy.


07.03.2011, 20:25
Zobacz profil

Dołączył(a): 17.03.2010, 19:27
Lokalizacja: Płock
Posty: 10
Podziękował: 1
Pomógł: 1

Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Samochód: Fabia II Combi Comfort
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
Post Re: Sportowe zawieszenie
TWARDY napisał(a):
Ja podobnie jak Polech już drugi rok śmigam na Eibach Pro Kit i seryjnych amortyzatorach i jest ok. Polecam !!! oczywiście oryginały... Polech mam pytanie gdzie kupiłeś Bilstein'y B8 Sprint i za ile bo myślę o wymianie. :hurra:


TWARDY, oto link:
http://www.bilstein.warszawa.pl/index.p ... =&pr=skoda


Niżej podpisany użytkownik dziękuje Polech za ten post:
TWARDY
07.03.2011, 21:36
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.03.2008, 15:57
Lokalizacja: łódź
Posty: 1254
Podziękował: 0
Pomógł: 32

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fiat Doblo
Rok prod.: 2011
Województwo: łódzkie
Post Re: Sportowe zawieszenie
Takie pytanie do znawców tematu gwintu.
czy zakładając zawieszenie gwintowane, muszę założyć też łącznik stabilizatora, czy nie ? ???


03.04.2011, 19:34
Zobacz profil

Dołączył(a): 17.03.2010, 19:27
Lokalizacja: Płock
Posty: 10
Podziękował: 1
Pomógł: 1

Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Samochód: Fabia II Combi Comfort
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
Post Re: Sportowe zawieszenie
wawrzkok napisał(a):
Takie pytanie do znawców tematu gwintu.
czy zakładając zawieszenie gwintowane, muszę założyć też łącznik stabilizatora, czy nie ? ???

Zależy jakie zawieszenie gwintowane. Np. do niektórych gwintów H&R trzeba wymienić nie tylko łącznik sabilizatora ale też sam stabilizator.


03.04.2011, 21:56
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.05.2009, 23:54
Lokalizacja: KLI
Posty: 176
Podziękował: 2
Pomógł: 2

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: Fabia Classic++
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post Re: Sportowe zawieszenie
A ja z kolei od niedawna jezdze na gwincie mtsa i stabilizator jak i łączniki zostały ori


03.04.2011, 22:03
Zobacz profil

Dołączył(a): 17.03.2010, 19:27
Lokalizacja: Płock
Posty: 10
Podziękował: 1
Pomógł: 1

Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Samochód: Fabia II Combi Comfort
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
Post Re: Sportowe zawieszenie
Goryl_25 napisał(a):
A ja z kolei od niedawna jezdze na gwincie mtsa i stabilizator jak i łączniki zostały ori

Goryl_25 jak się jeździ? Jakie wrażenia z jazdy? Jesteś zadowolony? Ile obniżyłeś? Bardzo jest twardo? Trakcja lepsza?
Pozdrawiam.


03.04.2011, 22:25
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.05.2009, 23:54
Lokalizacja: KLI
Posty: 176
Podziękował: 2
Pomógł: 2

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: Fabia Classic++
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post Re: Sportowe zawieszenie
Polech napisał(a):
Goryl_25 jak się jeździ? Jakie wrażenia z jazdy? Jesteś zadowolony? Ile obniżyłeś? Bardzo jest twardo? Trakcja lepsza?
Pozdrawiam.

Jak pierwszy raz zrobiłem test na drodze po założeniu to miałem banan na twarzy dobra godzine bo taka była rożnica w trzymaniu drogi w porownaniu ze starym zawiasem, teraz juz sie przyzwyczaiłem i juz w sumie normalka dla mnie :) Co do twardosci to jest tak jak pisał na jednym forum człowek od ktorego kupiłem ten gwint - to co jest dla jednego twardym zawiasem dla drugiego jest miekkim :mrgreen: Generalnie to jest gwint wiec musi byc twardo nie ma siły ale o mtsie chodza opinie ze jest stosunkowo miekki (niektorzy twierdza ze az za miekki) jak na gwint i zgodze sie z ta opinia - jak dla mnie jest ok i moim zdaniem wcale nie ma jakiejs mega teczki jak to twierdza niektorzy. Reasumujac jestem zadowolony na 90% i nie załuje pieniędzy ktore dałem na ten zawias - odjąłem to 10% za to ze nie mogłem posadzić auta tak nisko jak chciałem (z przodu mam regulacje na samym dole wiec wiecej juz sie nie da a chciałem jeszcze z cm moze 2 w dół) ale i tak dobrze sie trzyma i ładnie wyglada wiec nie ma co za bardzo narzekac :)
Musze jeszcze tylko zrobic cos ze skrzypieniem z przodu (najpewniej gumy na stabilizatorze bo nie wymieniane od nowości) i nic tylko lac do pelna i robic km :mrgreen:


Niżej podpisany użytkownik dziękuje Goryl_25 za ten post:
Polech
03.04.2011, 22:51
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 155 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL