Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 30.09.2010, 07:11 Lokalizacja: Łódź Posty: 226
Podziękował: 4
Pomógł: 1
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Samochód: Fabia II Combi FL
Rok prod.: 2010
Województwo: łódzkie
|
Re: Sportowe zawieszenie
nie wiem czy to ma sens ale do swojej widziałem na e bay za niecałe 1500zł zestawik http://cgi.ebay.pl/Weitec-Fahrwerk-35-3 ... 45f8e55304heh tylko za bardzo nie szprecham :/ ale mnie wydaje się to bardzo rozsądna propozycja.
_________________ Profil poniżej 40 to nie opona to prezerwatywa chroniąca nasze dobro :] Wheel-Whores.com
|
24.02.2011, 12:57 |
|
|
Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12 Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
|
Re: Sportowe zawieszenie
Tylko właśnie opinie na necie o waitecu oprócz tego że samochód będzie twardy jak taczka to jakość podobna do MTS-a, a jeszcze chciałbym zachować jakiś komfort bo wiadomo jakie u nas drogi, dlatego myślę też nad samymi eibachami pro kit, jak ma cosmos u siebie z seryjnnymi amorami i podobno mega zadowolony koszt to 650 zł, ale już za tysiąc więcej moge mieć gwint MTS-a gdzie na passat forum polecali, natomiast w forum BMW zaklinali. Zbytnio zależy mi żeby obniżyć i nie wyglądął jak wóz drabiniasty, jak to teraz ma miejsce.
_________________ Vintage Audio Lover Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI
|
24.02.2011, 13:43 |
|
|
Dołączył(a): 11.05.2009, 23:54 Lokalizacja: KLI Posty: 176
Podziękował: 2
Pomógł: 2
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: Fabia Classic++
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
|
Re: Sportowe zawieszenie
Allen hmm ciekawe, ja zawsze myslalem ze weitec jest wlasnie komfortowy i w miare dobrej jakości. Ludzie tutaj na forum którzy mieli dobrze doinwestowane auta i nie oszczedzali na nich jak np. areczek88 mieli u siebie gwint Weiteca i sobie chwalili. Co do MTSa to poczytaj forum vwgolf jest tam obszerny watek o mtsach. Ja np po przeczytaniu całego tego watku zdecydowałem sie na gwint mtsa, lezy sobie juz u mnie w kartonie i czeka na montaz
|
24.02.2011, 14:37 |
|
|
Dołączył(a): 30.09.2010, 07:11 Lokalizacja: Łódź Posty: 226
Podziękował: 4
Pomógł: 1
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Samochód: Fabia II Combi FL
Rok prod.: 2010
Województwo: łódzkie
|
Re: Sportowe zawieszenie
Allen napisał(a): Zbytnio zależy mi żeby obniżyć i nie wyglądął jak wóz drabiniasty, jak to teraz ma miejsce.
True True pytanie do mnie jest takie czy jest już prod pod 1.6 TDI ale z tego co zauważyłem całą zawieche mam od 1.9 TDI. Więc z dobraniem raczej problemu nie będzie. zobaczę co Allen u siebie zamontuje i jaka będzie opinia chętnie poszedł bym tylko w springi ale wiadomo im niżej tym lepiej. Poza tym muszę pamiętać że 17 na niskim profilu Co prawda cena MTS. do fabianki 1049zł (z katalogu) nie jest zła, biorąc pod uwagę cenę sprężyn eibacha 650zł (jak Allen napisał) dodam jeszcze od siebie: sprężynki KW 644.17zł:] Gwinta nie znalazłem sprężynki H&R 735zł Gwint H&R nie znalazłęm skoda fabia 6Y / 5J + RS - wzmacniany stabilizator skrętu przód H&R 33325-2 Cena:1,115.00 PLN Wietec Sprężyny 585.25zł zawieszenie 2745.46 z tym że bez kombi
_________________ Profil poniżej 40 to nie opona to prezerwatywa chroniąca nasze dobro :] Wheel-Whores.com
|
24.02.2011, 16:01 |
|
|
Dołączył(a): 11.05.2009, 23:54 Lokalizacja: KLI Posty: 176
Podziękował: 2
Pomógł: 2
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: Fabia Classic++
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
|
Re: Sportowe zawieszenie
Panowie takie pytanko do tych co juz jezdzili badz jezdza na gwincie - czym najlepiej zakonserować gwint zeby pozniej nie pozapiekały sie nakretki?
|
05.03.2011, 18:54 |
|
|
Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12 Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
|
Re: Sportowe zawieszenie
Goryl_25 napisał(a): Panowie takie pytanko do tych co juz jezdzili badz jezdza na gwincie - czym najlepiej zakonserować gwint zeby pozniej nie pozapiekały sie nakretki? Smar grafitowy. Ja zamówiłem już Eibach Pro Kit dla kombi 30/20 ( innych nie ma ) ~ 535 zł Na razie na seryjnych amortyzatorach, jak zbytnio nie będą się nadawać to dopiero wtedy bilstein b6 lub b8. H&R 30/30 były za 440 zł, ale zbytnio pisali że nie nadają się na seryjne amory.
_________________ Vintage Audio Lover Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI
|
05.03.2011, 20:33 |
|
|
Organizator Zlotów Ogólnopolskich
Dołączył(a): 18.12.2008, 10:58 Lokalizacja: Warszawa Posty: 1354 Zdjęcia: 0
Podziękował: 17
Pomógł: 74
Silnik: BBM-1.2 6V 60KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia II Classic
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
|
Re: Sportowe zawieszenie
Allen napisał(a): Ja zamówiłem już Eibach Pro Kit dla kombi 30/20 ( innych nie ma ) ~ 535 zł Na razie na seryjnych amortyzatorach, jak zbytnio nie będą się nadawać to dopiero wtedy bilstein b6 lub b8. H&R 30/30 były za 440 zł, ale zbytnio pisali że nie nadają się na seryjne amory. Allen , mam nadzieję że szybko przyjdą , fajna cenka , czekam z niecierpliwością , ciekawe jak będzie się prezentowała Fabka na tym setupie
|
06.03.2011, 21:54 |
|
|
Dołączył(a): 17.03.2010, 19:27 Lokalizacja: Płock Posty: 10
Podziękował: 1
Pomógł: 1
Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Samochód: Fabia II Combi Comfort
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
|
Re: Sportowe zawieszenie
Allen, mam u siebie taki zestaw, tj. Eibach Pro Kit 30/20 na seryjnych amortyzatorach. Jestem zadowolony. Przejechałem już 37tyś. Jest OK. Spokojnie będą się nadawać. Jednak w przyszłym miesiącu zakładam Bilstein'y B8. Cały zestaw już czeka. Pozdrawiam, Życzę przyjemnej jazdy.
|
07.03.2011, 11:06 |
|
|
Dołączył(a): 12.03.2010, 11:37 Lokalizacja: Mińsk Maz. Posty: 46
Podziękował: 1
Pomógł: 0
Silnik: CJZC-1.2 TSI 90KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FABIA Monte Carlo
Rok prod.: 2016`
Województwo: mazowieckie
|
Re: Sportowe zawieszenie
Ja podobnie jak Polech już drugi rok śmigam na Eibach Pro Kit i seryjnych amortyzatorach i jest ok. Polecam !!! oczywiście oryginały... Polech mam pytanie gdzie kupiłeś Bilstein'y B8 Sprint i za ile bo myślę o wymianie.
_________________ Twardy.
|
07.03.2011, 20:25 |
|
|
Dołączył(a): 17.03.2010, 19:27 Lokalizacja: Płock Posty: 10
Podziękował: 1
Pomógł: 1
Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Samochód: Fabia II Combi Comfort
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
|
Re: Sportowe zawieszenie
TWARDY napisał(a): Ja podobnie jak Polech już drugi rok śmigam na Eibach Pro Kit i seryjnych amortyzatorach i jest ok. Polecam !!! oczywiście oryginały... Polech mam pytanie gdzie kupiłeś Bilstein'y B8 Sprint i za ile bo myślę o wymianie. TWARDY, oto link: http://www.bilstein.warszawa.pl/index.p ... =&pr=skoda
-
Niżej podpisany użytkownik dziękuje Polech za ten post:
TWARDY
|
07.03.2011, 21:36 |
|
|
Dołączył(a): 08.03.2008, 15:57 Lokalizacja: łódź Posty: 1254
Podziękował: 0
Pomógł: 32
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fiat Doblo
Rok prod.: 2011
Województwo: łódzkie
|
Re: Sportowe zawieszenie
Takie pytanie do znawców tematu gwintu. czy zakładając zawieszenie gwintowane, muszę założyć też łącznik stabilizatora, czy nie ?
|
03.04.2011, 19:34 |
|
|
Dołączył(a): 17.03.2010, 19:27 Lokalizacja: Płock Posty: 10
Podziękował: 1
Pomógł: 1
Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Samochód: Fabia II Combi Comfort
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
|
Re: Sportowe zawieszenie
wawrzkok napisał(a): Takie pytanie do znawców tematu gwintu. czy zakładając zawieszenie gwintowane, muszę założyć też łącznik stabilizatora, czy nie ? Zależy jakie zawieszenie gwintowane. Np. do niektórych gwintów H&R trzeba wymienić nie tylko łącznik sabilizatora ale też sam stabilizator.
|
03.04.2011, 21:56 |
|
|
Dołączył(a): 11.05.2009, 23:54 Lokalizacja: KLI Posty: 176
Podziękował: 2
Pomógł: 2
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: Fabia Classic++
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
|
Re: Sportowe zawieszenie
A ja z kolei od niedawna jezdze na gwincie mtsa i stabilizator jak i łączniki zostały ori
|
03.04.2011, 22:03 |
|
|
Dołączył(a): 17.03.2010, 19:27 Lokalizacja: Płock Posty: 10
Podziękował: 1
Pomógł: 1
Silnik: BBZ-1.4 16V 101KM
Samochód: Fabia II Combi Comfort
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
|
Re: Sportowe zawieszenie
Goryl_25 napisał(a): A ja z kolei od niedawna jezdze na gwincie mtsa i stabilizator jak i łączniki zostały ori Goryl_25 jak się jeździ? Jakie wrażenia z jazdy? Jesteś zadowolony? Ile obniżyłeś? Bardzo jest twardo? Trakcja lepsza? Pozdrawiam.
|
03.04.2011, 22:25 |
|
|
Dołączył(a): 11.05.2009, 23:54 Lokalizacja: KLI Posty: 176
Podziękował: 2
Pomógł: 2
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: Fabia Classic++
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
|
Re: Sportowe zawieszenie
Polech napisał(a): Goryl_25 jak się jeździ? Jakie wrażenia z jazdy? Jesteś zadowolony? Ile obniżyłeś? Bardzo jest twardo? Trakcja lepsza? Pozdrawiam.
Jak pierwszy raz zrobiłem test na drodze po założeniu to miałem banan na twarzy dobra godzine bo taka była rożnica w trzymaniu drogi w porownaniu ze starym zawiasem, teraz juz sie przyzwyczaiłem i juz w sumie normalka dla mnie Co do twardosci to jest tak jak pisał na jednym forum człowek od ktorego kupiłem ten gwint - to co jest dla jednego twardym zawiasem dla drugiego jest miekkim Generalnie to jest gwint wiec musi byc twardo nie ma siły ale o mtsie chodza opinie ze jest stosunkowo miekki (niektorzy twierdza ze az za miekki) jak na gwint i zgodze sie z ta opinia - jak dla mnie jest ok i moim zdaniem wcale nie ma jakiejs mega teczki jak to twierdza niektorzy. Reasumujac jestem zadowolony na 90% i nie załuje pieniędzy ktore dałem na ten zawias - odjąłem to 10% za to ze nie mogłem posadzić auta tak nisko jak chciałem (z przodu mam regulacje na samym dole wiec wiecej juz sie nie da a chciałem jeszcze z cm moze 2 w dół) ale i tak dobrze sie trzyma i ładnie wyglada wiec nie ma co za bardzo narzekac Musze jeszcze tylko zrobic cos ze skrzypieniem z przodu (najpewniej gumy na stabilizatorze bo nie wymieniane od nowości) i nic tylko lac do pelna i robic km
|
03.04.2011, 22:51 |
|
|