Teraz jest 01.02.2023, 14:15



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
[F2] Projekt german.Gdzie kupic gwint i inne pierdoly 
Autor Wiadomość

Dołączył(a): 18.05.2008, 22:02
Lokalizacja: ZK
Posty: 210
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Samochód: VW Golf MK5
Rok prod.: 2006
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
tak, z Koszalina


17.11.2009, 22:04
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 09.03.2009, 20:56
Posty: 59
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Samochód: Fabia II czarna I SUPERB NEW 3.0V6 benzyna
Rok prod.: 2008-fabia 2009-superb
Województwo: mazowieckie
Post 
To masz dobze bo macie tam ta gielde co tydzien w niedziele KOLO KWADRANSU i sporo tam fajnych felg jest dobze wiem bo mieszkam tam tylko wylacznie w wakacje :hurra:


18.11.2009, 00:04
Zobacz profil

Dołączył(a): 18.05.2008, 22:02
Lokalizacja: ZK
Posty: 210
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Samochód: VW Golf MK5
Rok prod.: 2006
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
Heh, akurat na ta gielde nie zagladam ;)


18.11.2009, 00:08
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 09.03.2009, 20:56
Posty: 59
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Samochód: Fabia II czarna I SUPERB NEW 3.0V6 benzyna
Rok prod.: 2008-fabia 2009-superb
Województwo: mazowieckie
Post 
takie cos znalazlem ale niewiem czy do F2 bedzie sie nadawac

http://allegro.pl/item801882638_chrom_s ... ty_ss.html


18.11.2009, 01:23
Zobacz profil

Dołączył(a): 06.04.2006, 23:56
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 2301
Zdjęcia: 8
Podziękował: 10
Pomógł: 101

Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F3 MC
Rok prod.: 2015
Województwo: śląskie
Post 
do F1 są potrzebne specjalne łapki przykręcane pod zawias maski. te z octavi tego nie mają i są kręcone od razu do klapy.
nie wiem jak w F2 ???

_________________
Sprzedaję : > na allegro < lub > na OLX <
F1 - sprzedana Obrazek
OII - sprzedana Obrazek
F3 - obecnie Obrazek


18.11.2009, 12:35
Zobacz profil GG Album osobisty

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
kapi napisał(a):
do F1 są potrzebne specjalne łapki przykręcane pod zawias maski. te z octavi tego nie mają i są kręcone od razu do klapy.
nie wiem jak w F2 ???


a mozna foto pogladowe z liftami w F1?


26.11.2009, 21:11
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.01.2009, 22:38
Lokalizacja: Łomża
Posty: 1688
Podziękował: 0
Pomógł: 26

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia 1.8T
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
Obrazek
kiedys to inaczej robili. to jakas nowsza wersja jest.

_________________
1.8T 301HP


26.11.2009, 22:32
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
mss napisał(a):

kiedys to inaczej robili. to jakas nowsza wersja jest.


czyli jak wdze: lapka z kulka do maski, oraz kulka w profil blotnika? tak?


27.11.2009, 18:11

Dołączył(a): 06.04.2006, 23:56
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 2301
Zdjęcia: 8
Podziękował: 10
Pomógł: 101

Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F3 MC
Rok prod.: 2015
Województwo: śląskie
Post 
łapka na dwóch śrubach od maski, na sworzniu, a kulka w błotnik zamiast fabrycznej śruby, i jeszcze jedna śruba zastąpiona na "wpuszczaną" żeby o amortyzatopr nie biło.
postaram sie dzisiaj jakieś foto cyknąć to wrzuce.

_________________
Sprzedaję : > na allegro < lub > na OLX <
F1 - sprzedana Obrazek
OII - sprzedana Obrazek
F3 - obecnie Obrazek


28.11.2009, 10:33
Zobacz profil GG Album osobisty

Dołączył(a): 18.05.2008, 22:02
Lokalizacja: ZK
Posty: 210
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Samochód: VW Golf MK5
Rok prod.: 2006
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
Panowie jedna sprawa - jak sobie zaczniecie wiercic te dziurki pod lapki, kulki itp, to pamietajcie o czyms takim jak korozja :-/ Po wywierceniu najlepiej zabezpieczyc miejsce czyms przed korozja, inaczej za rok bedzie ladnie rudz wylazil.


28.11.2009, 11:02
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
kapi napisał(a):
łapka na dwóch śrubach od maski, na sworzniu, a kulka w błotnik zamiast fabrycznej śruby, i jeszcze jedna śruba zastąpiona na "wpuszczaną" żeby o amortyzatopr nie biło.
postaram sie dzisiaj jakieś foto cyknąć to wrzuce.


no tak to sobie wyobrazalem :)
a foto nie pogardze nigdy za duzo :D

[ Dodano: 2009-11-28, 20:29 ]
rondell napisał(a):
Panowie jedna sprawa - jak sobie zaczniecie wiercic te dziurki pod lapki, kulki itp, to pamietajcie o czyms takim jak korozja :-/ Po wywierceniu najlepiej zabezpieczyc miejsce czyms przed korozja, inaczej za rok bedzie ladnie rudz wylazil.


da sie bez wiercenia ;)


28.11.2009, 21:29

Dołączył(a): 18.05.2008, 22:02
Lokalizacja: ZK
Posty: 210
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Samochód: VW Golf MK5
Rok prod.: 2006
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
GUZON napisał(a):
da sie bez wiercenia ;)

a w jaki sposob chcesz w takim razie to przymocowac?


28.11.2009, 21:38
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
rondell napisał(a):
GUZON napisał(a):
da sie bez wiercenia ;)

a w jaki sposob chcesz w takim razie to przymocowac?


tak jak kapi wyzej opisal... wykrecasz seryjne sruby (szt 2) jedna z blotnika, druga z okolic mocowania zawiasu klapy i juz, cos w desen foto z ktoregos z postow


28.11.2009, 22:43

Dołączył(a): 06.04.2006, 23:56
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 2301
Zdjęcia: 8
Podziękował: 10
Pomógł: 101

Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F3 MC
Rok prod.: 2015
Województwo: śląskie
Post 
w załaczeniu obiecane zdjęcia - komentarz zbyteczny :)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


da się bez wiercenia :mrgreen: na zdjęciach widać jakie śruby są wykręcone, i co gdzie przychodzi.

_________________
Sprzedaję : > na allegro < lub > na OLX <
F1 - sprzedana Obrazek
OII - sprzedana Obrazek
F3 - obecnie Obrazek


29.11.2009, 10:53
Zobacz profil GG Album osobisty

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
kapi napisał(a):
w załaczeniu obiecane zdjęcia - komentarz zbyteczny :)

[URL=http://img412.imageshack.us/i/img00011su.jpg/]


hmm to foto 2x wklejone :D

srubki widze uparte byly :crazy:
jedno co mnie troszke razi to podpora gdzie seryjny pręt sie "wkładało"

a swoja droga to - nie no naprawde mi sie podoba :mrgreen:

a jak z otwieraniem? maska idzie rowno do gory? bo nie chce miec jak w poprzednim aucie ze maska podnosila sie jakos raz prawa raz lewa strona:/ z tym ze byla to mniejsza i lzejsza troszke klapa i problem rozwiazalo wymontowanie jednego z silownikow ;)


29.11.2009, 12:35
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL