Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 13.09.2013, 06:50 Posty: 234
Podziękował: 0
Pomógł: 8
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: EWT - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
|
Re: Jak to w końcu jest z tym Symphony?
mattuszycki napisał(a): Kontynuując temat jak to w końcu jest z tym Symphony- czy to radio ma możliwość podpięcia jakiegokolwiek sterowanie/pilota? Bo jeśli ma gniazdko z tyłu to coś można wyrzeźbić pewnie Ma sterowanie. Kostka C2 nie pamiętam który pin. Ale jeden za to odpowiada. Co do montażu to jeśli będzie jakiś problem to tylko z taśmą. Najprościej było by zaadaptować zestaw z OCTAVII I
|
17.02.2014, 09:49 |
|
|
Dołączył(a): 30.06.2013, 19:43 Lokalizacja: SO Posty: 410
Podziękował: 0
Pomógł: 8
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Bravo II
Rok prod.: 2011
Województwo: śląskie
|
Re: Jak to w końcu jest z tym Symphony?
Jeśli ma to już coś. ale w O1 sterowanie było chyba w kierownicy, ja chciałbym dorzucić manetkę jak w F2 czyli na kolumnie kierownicy.
|
17.02.2014, 12:12 |
|
|
Dołączył(a): 13.09.2013, 06:50 Posty: 234
Podziękował: 0
Pomógł: 8
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: EWT - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
|
Re: Jak to w końcu jest z tym Symphony?
mattuszycki napisał(a): Jeśli ma to już coś. ale w O1 sterowanie było chyba w kierownicy, ja chciałbym dorzucić manetkę jak w F2 czyli na kolumnie kierownicy. Już w jednym temacie pisałem ci że nie da się. Manetka z F2 działa po CAN a Radio Symphony nie.
|
17.02.2014, 12:29 |
|
|
Dołączył(a): 26.09.2008, 07:24 Lokalizacja: Warszawa Posty: 3865
Podziękował: 18
Pomógł: 140
Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
Re: Jak to w końcu jest z tym Symphony?
No ale to aftermarketową manetkę chyba sie jakoś da, prawda?
_________________ " Don’t let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner."
|
17.02.2014, 12:31 |
|
|
Dołączył(a): 13.09.2013, 06:50 Posty: 234
Podziękował: 0
Pomógł: 8
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: EWT - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
|
Re: Jak to w końcu jest z tym Symphony?
MatCar17 napisał(a): No ale to aftermarketową manetkę chyba sie jakoś da, prawda? Jaką?
|
17.02.2014, 12:42 |
|
|
Dołączył(a): 26.09.2008, 07:24 Lokalizacja: Warszawa Posty: 3865
Podziękował: 18
Pomógł: 140
Silnik: 1.8 T/200 KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Fabia
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
Re: Jak to w końcu jest z tym Symphony?
Angel chyba cos takiego nabył.
_________________ " Don’t let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner."
|
17.02.2014, 15:23 |
|
|
Dołączył(a): 30.06.2013, 19:43 Lokalizacja: SO Posty: 410
Podziękował: 0
Pomógł: 8
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Bravo II
Rok prod.: 2011
Województwo: śląskie
|
Re: Jak to w końcu jest z tym Symphony?
Angel ma do Roomka/F2.
|
17.02.2014, 15:27 |
|
|
Dołączył(a): 13.09.2013, 06:50 Posty: 234
Podziękował: 0
Pomógł: 8
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: EWT - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
|
Re: Jak to w końcu jest z tym Symphony?
MatCar17 napisał(a): Angel chyba cos takiego nabył. jak już mattuszycki napisał F2/Romster działa po CAN i nie pasuje do Symphony z F1
|
17.02.2014, 15:38 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 19.11.2009, 21:35 Lokalizacja: Brzeg, Ruda Śląska, Oława, Wrocław Posty: 2122
Podziękował: 7
Pomógł: 154
Silnik: CAYB-1.6 TDI 90KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia II Monte Carlo 133 KM/336Nm
Rok prod.: 2011
Województwo: opolskie
|
Re: Jak to w końcu jest z tym Symphony?
Pilot który ja zakupiłem chodzi po CAN. Stosowany był min w Ibizie 6J oraz fabia II roomster. Sterowanie radia symphony w O1 to przewód LIN.... Ogólnie mam z tym pilotem problem. Bo mimo założenia i podpięcia nie chodzi. Ale sprawa też jest taka że ja mam zamontowanego COLUMBUS-a z can adapterem... Więc to może być kłopot. Jeszcze czeka mnie wizyta u gości w Międzyborzu i tak się okaże czy będzie chodził.
_________________ Chcesz doposażyć swój samochód od strony elektrycznej? Zapraszam do mnie. Doświetlanie statyczne, dynamiczne, ESP, TMP, tempomat, PDC, OPS i inne cuda. Montaż oraz kodowanie. Pisz a na pewno pomogę. Robię mechanikę jak i elektrykę..
|
18.02.2014, 09:15 |
|
|
Dołączył(a): 13.09.2013, 06:50 Posty: 234
Podziękował: 0
Pomógł: 8
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: EWT - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
|
Re: Jak to w końcu jest z tym Symphony?
Angel napisał(a): Pilot który ja zakupiłem chodzi po CAN. Stosowany był min w Ibizie 6J oraz fabia II roomster. Sterowanie radia symphony w O1 to przewód LIN.... Ogólnie mam z tym pilotem problem. Bo mimo założenia i podpięcia nie chodzi. Ale sprawa też jest taka że ja mam zamontowanego COLUMBUS-a z can adapterem... Więc to może być kłopot. Jeszcze czeka mnie wizyta u gości w Międzyborzu i tak się okaże czy będzie chodził. To wywal CAN adapter. Po co Ci to? skoro auto ma instalację CAN. Robisz skrętkę dwa przewody od radia do zegarów potem kodowania i ma działać. Tak na marginesie, trochę mnie zmobilizował ten temat i poszukałem trochę po necie informacji, ogólnie jest ich jak na lekarstwo ale jeden temat mi się spodobał, do radia blaupunkta w fordzie gość zaadaptował ori pilota. Zainwestowałem 16pln i za parę dni będzie pilot u mnie to zrobię kilka testów.
|
18.02.2014, 09:40 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 19.11.2009, 21:35 Lokalizacja: Brzeg, Ruda Śląska, Oława, Wrocław Posty: 2122
Podziękował: 7
Pomógł: 154
Silnik: CAYB-1.6 TDI 90KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia II Monte Carlo 133 KM/336Nm
Rok prod.: 2011
Województwo: opolskie
|
Re: Jak to w końcu jest z tym Symphony?
jarek_ns Już ci odpowiadam dlaczego can adapter jest.... Pozwala na tłumaczenie sygnałów z 1.6 (okrojony can) do can 2.0 (pełny can z wieloma możliwościami) . Pozwala na funkcjonowanie radia i prowadzenie do celu... Niestety nie jest to takie proste w roomsterze/fabii II przed FL. W swoim aucie przerabiałem już 2 inne can adaptary. Jeden za 250 pln od chłopaków z Miedzyborza, pozwalał na poprawna pracę MFD2, Amundsen-a, później był can adapter ze skody fabryczny do navi CRUISE, Też pozwalał na pracę MFD2 i Amundsena.... Ale niestety columbus wymagał zastosowania kolejnego tym razem droższego rozwiązania. Czekam na odpowiedź firmy gdzie zamówiłem can adapter.... Może coś pomogą.
_________________ Chcesz doposażyć swój samochód od strony elektrycznej? Zapraszam do mnie. Doświetlanie statyczne, dynamiczne, ESP, TMP, tempomat, PDC, OPS i inne cuda. Montaż oraz kodowanie. Pisz a na pewno pomogę. Robię mechanikę jak i elektrykę..
|
18.02.2014, 09:55 |
|
|
Dołączył(a): 30.06.2013, 19:43 Lokalizacja: SO Posty: 410
Podziękował: 0
Pomógł: 8
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Bravo II
Rok prod.: 2011
Województwo: śląskie
|
Re: Jak to w końcu jest z tym Symphony?
jarek_ns napisał(a): Zainwestowałem 16pln i za parę dni będzie pilot u mnie to zrobię kilka testów. Oj ciekaw jestem co kupiłeś i co z tego wyjdzie jako że jestem trochę gadżeciarzem to chętnie ogarnąłbym takie sterowanie...
|
20.02.2014, 22:31 |
|
|
Dołączył(a): 13.09.2013, 06:50 Posty: 234
Podziękował: 0
Pomógł: 8
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: EWT - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
|
Re: Jak to w końcu jest z tym Symphony?
mattuszycki napisał(a): jarek_ns napisał(a): Zainwestowałem 16pln i za parę dni będzie pilot u mnie to zrobię kilka testów. Oj ciekaw jestem co kupiłeś i co z tego wyjdzie jako że jestem trochę gadżeciarzem to chętnie ogarnąłbym takie sterowanie... Zobaczymy co z tego wyjdzie, nawet jeśli nic to zainwestowałem równowartość czteropaka.
|
20.02.2014, 23:28 |
|
|