|
|
Teraz jest 28.04.2024, 13:15
|
[F1] Napis safe na wyświetlaczu radia.
Autor |
Wiadomość |
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30 Lokalizacja: Świetochłowice Posty: 5407
Podziękował: 167
Pomógł: 520
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
|
djtitos napisał(a): koleś, Różnie to jest od 30 min do 1h
Faktycznie, w instrukcji pisze, że około 1h.
Po angielsku:
"After approximately one hour..."
Lub po włosku jak ktoś zna:
"L'apparecchio rimane bloccato per circa un'ora"
Cytowane z instrukcji. Po polsku nie mam a tłumaczyłem w necie.
_________________ Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407
|
27.08.2010, 08:43 |
|
|
Dołączył(a): 14.11.2009, 23:05 Posty: 95
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Samochód: fabia kombi joy
Rok prod.: 2004
Województwo: wielkopolskie
|
Witam
Mam instrukcję po polsku.Po wprowadzeniu błędnego kodu 3x trzeba odczekać około 1 godziny. Radio musi być włączone kluczyk nie koniecznie.
_________________ sterowiec40
|
27.08.2010, 11:53 |
|
|
Dołączył(a): 27.06.2006, 18:54 Lokalizacja: P-ń Posty: 123
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: GEY - 5b.
Samochód: Fabia Combi Comfort
Rok prod.: 2003/2004
Województwo: wielkopolskie
|
sterowiec40 napisał(a): Radio musi być włączone kluczyk nie koniecznie.
Ale w Fabii tak może się zdarzyć, że po wyjęciu kluczyka radio po ok 30 min - 1h może się samo wyłączyć żeby się aku nie rozładował. Ponowne włączenie radia uruchamia je już na stałe. U mnie tak jest, mam Symphony.
|
27.08.2010, 13:43 |
|
|
Dołączył(a): 25.07.2010, 10:02 Lokalizacja: Silesia (Ruda Śl., Gliwice) Posty: 53
Podziękował: 1
Pomógł: 0
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: NAY - 7b.AUT
Samochód: FABIA COMBI AMB SPORT'LINE
Rok prod.: 2005
Województwo: śląskie
|
wróciłem z trasy - radio włączone ponad 20h i nadal nie mogę wbic tego kodu...
Może jest wymagana jakaś kombinacja klawiszy np. klawisz nr jeden z klawiszem TP
|
31.08.2010, 07:30 |
|
|
Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43 Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
RadamiaN napisał(a): wróciłem z trasy - radio włączone ponad 20h i nadal nie mogę wbic tego kodu... Może jest wymagana jakaś kombinacja klawiszy np. klawisz nr jeden z klawiszem TP
a pojawiły się zera zamiast napisu SAFE jak jechałeś po jakimś czasie?
_________________ Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
|
31.08.2010, 09:09 |
|
|
Dołączył(a): 25.07.2010, 10:02 Lokalizacja: Silesia (Ruda Śl., Gliwice) Posty: 53
Podziękował: 1
Pomógł: 0
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: NAY - 7b.AUT
Samochód: FABIA COMBI AMB SPORT'LINE
Rok prod.: 2005
Województwo: śląskie
|
arielcpu napisał(a): RadamiaN napisał(a): wróciłem z trasy - radio włączone ponad 20h i nadal nie mogę wbic tego kodu... Może jest wymagana jakaś kombinacja klawiszy np. klawisz nr jeden z klawiszem TP a pojawiły się zera zamiast napisu SAFE jak jechałeś po jakimś czasie?
cały czas jest napis "1000"
|
31.08.2010, 20:28 |
|
|
Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43 Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
RadamiaN napisał(a): arielcpu napisał(a): RadamiaN napisał(a): wróciłem z trasy - radio włączone ponad 20h i nadal nie mogę wbic tego kodu... Może jest wymagana jakaś kombinacja klawiszy np. klawisz nr jeden z klawiszem TP a pojawiły się zera zamiast napisu SAFE jak jechałeś po jakimś czasie? cały czas jest napis "1000"
no to nie kminię po prostu nie działa klawiatura chyba, to trzeba rozkręcić i sprawdzić na stole.
_________________ Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
|
31.08.2010, 20:30 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30 Lokalizacja: Świetochłowice Posty: 5407
Podziękował: 167
Pomógł: 520
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
|
RadamiaN, na piątek możemy się umówić, to zajrzymy do tego radia. Jeśli nic wcześniej nie pochytasz.
_________________ Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407
|
31.08.2010, 23:11 |
|
|
Dołączył(a): 25.07.2010, 10:02 Lokalizacja: Silesia (Ruda Śl., Gliwice) Posty: 53
Podziękował: 1
Pomógł: 0
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: NAY - 7b.AUT
Samochód: FABIA COMBI AMB SPORT'LINE
Rok prod.: 2005
Województwo: śląskie
|
koleś
podjechałem na serwis i co się dzieje:
Pan wbija kod, kod wchodzi po czym pojawia się SAFE ...i pan stwierdza, że kod nie jest z tego radia... i wymontował pan radio i stwierdza po sprawdzeniu, że jednak seria sprzętu i kod są zgodne...
diagnoza pana z serwisu - sprzęt uszkodzony, trza kupić nowy ... i co Wy na to
bo ja już
|
02.09.2010, 18:54 |
|
|
Dołączył(a): 20.08.2010, 21:34 Lokalizacja: Tarnowskie Góry Posty: 56
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Fabia I
Rok prod.: 2002
Województwo: śląskie
|
powinien od razu pobrać kod i później stwierdzać fakty... a tak wyszedł na pajaca
|
02.09.2010, 18:58 |
|
|
Dołączył(a): 25.07.2010, 10:02 Lokalizacja: Silesia (Ruda Śl., Gliwice) Posty: 53
Podziękował: 1
Pomógł: 0
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Skrzynia: NAY - 7b.AUT
Samochód: FABIA COMBI AMB SPORT'LINE
Rok prod.: 2005
Województwo: śląskie
|
znalazłem poniższe rozwiązanie na forum elektro - niestety dla mnie to elektroniczny bełkot
"
Odczyt lewego eeproma 24C08 (patrząc z góry i od tyłu radia) wszystko wyjaśnił. W komórkach gdzie powinien byc kod totalne krzaki. Na wszelki wypadek wyedytowałem dwa pierwsze wiersze pamięci z dobrego wsadu, wpisałem oryginalny kod radia we właściwe komórki i tak poprawionym wsadem zaprogramowałem eeprom 24c08 i radio ruszyło bez problemu. Pytanie tylko w jaki sposób ten eeprom się tak wykrzaczył. Narazie radio chodzi na stole jutro je sprawdzę w samochodzie jak się sytuacja powtórzy po jakims tam czasie to wymienię 24C08 na nowy. Wyedytowany wsad jest sprawdzony także no problem."
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1 ... ml#6521105
aktualnie chyba poszukam serwisu do tego radia... [ Dodano: 2010-09-02, 20:33 ]djtitos napisał(a): powinien od razu pobrać kod i później stwierdzać fakty... a tak wyszedł na pajaca Pan chciał dobrze ale nie wyjszło-nie skasował nawet 1 zety -tyle dobrego. [ Dodano: 2010-09-02, 20:53 ]koleś napisał(a): RadamiaN, na piątek możemy się umówić, to zajrzymy do tego radia. Jeśli nic wcześniej nie pochytasz.
jestem za tylko o której będziesz miał czas
|
02.09.2010, 19:09 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30 Lokalizacja: Świetochłowice Posty: 5407
Podziękował: 167
Pomógł: 520
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
|
Diagnostyka VAG-iem zrobiona.
Byly dwa błędy, jednak wg. mnie nie mają związku z usterką:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 6Y0 035 156 E
Component and/or Version: Radio YD5 0015
Software Coding: 00201
Work Shop Code: WSC 13765
2 Faults Found:
00878 - Connection to Speaker Front Left
36-10 - Open Circuit - Intermittent
00879 - Connection to Speaker Front Right
36-10 - Open Circuit - Intermittent
Błedy wykasowałem a radio nadal nie reaguje na klawisze.
Może długi postój auta z odłączonym akumulatorem spowodował, że pamięć w radiu padła?
Co sądzicie o takiej teorii?
_________________ Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407
|
03.09.2010, 21:13 |
|
|
Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43 Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
koleś napisał(a): Diagnostyka VAG-iem zrobiona. Byly dwa błędy, jednak wg. mnie nie mają związku z usterką:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 6Y0 035 156 E Component and/or Version: Radio YD5 0015 Software Coding: 00201 Work Shop Code: WSC 13765 2 Faults Found: 00878 - Connection to Speaker Front Left 36-10 - Open Circuit - Intermittent 00879 - Connection to Speaker Front Right 36-10 - Open Circuit - Intermittent
Błedy wykasowałem a radio nadal nie reaguje na klawisze.
Może długi postój auta z odłączonym akumulatorem spowodował, że pamięć w radiu padła? Co sądzicie o takiej teorii?
kable pod głośniki nie podpięte he he
radio jest zwalone i tyle, głębiej to już tylko elektronik może powiedzieć co dokładnie.
sprzedać na części i dać sobie na luz, często takie naprawiane sprzęty działają krótko.
aha jeszcze mi się przypomniało, można było zrobić vag'iem test elementów wykonawczych w radiu?
wtedy radio daje tony niskie, średnie i wysokie na każdy głośnik, bo mnie ciekawi czy rzeczywiście głośniki odłączone.
_________________ Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
|
03.09.2010, 21:30 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 01.02.2009, 20:30 Lokalizacja: Świetochłowice Posty: 5407
Podziękował: 167
Pomógł: 520
Silnik: AXR-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: GGV - 5b.
Samochód: Ambiente
Rok prod.: 05.2007
Województwo: śląskie
|
Test zrobiłem. Głośniki z przodu podłączone. Z tyłu się nie odezwały. Może ich nie ma?
Jedziemy jutro do Milowic na giełdę elektroniczną. Podobno siedzi tam jakiś guru od car audio co potrafi wszystko.
_________________ Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Seat, Audi, VW. 510 150 407
|
03.09.2010, 21:53 |
|
|
Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12 Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
|
Reset ustawiń radia w specyfikacji audio, u mnie tak było reset radia i wszystko oki.
_________________ Vintage Audio Lover Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI
|
03.09.2010, 23:12 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|