Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 19.08.2008, 14:01 Lokalizacja: Warszawa Posty: 292 Zdjęcia: 13
Podziękował: 1
Pomógł: 18
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: JQM - 5b.
Samochód: Hatchback, wersja RUN
Rok prod.: XII.2003
Województwo: mazowieckie
|
wiesław napisał(a): mam pytanie gdzie znaidę kod lakieru
Bagażnik, naklejka pod wykładziną.
|
31.03.2010, 16:24 |
|
|
Dołączył(a): 29.10.2009, 21:58 Lokalizacja: prowincja Posty: 12700
Podziękował: 189
Pomógł: 403
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 1Z5/K12
Rok prod.: 2012/2005
Województwo: podkarpackie
|
wiesław napisał(a): mam pytanie gdzie znaidę kod lakieru
Na naklejce pod wykładziną w bagazniku (albo taka sam a w książce serwisowej, jeśli masz).
|
31.03.2010, 16:26 |
|
|
Dołączył(a): 22.08.2009, 17:18 Lokalizacja: Tychy Posty: 913
Podziękował: 2
Pomógł: 18
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes Benz Vito 2.2 CDI
Rok prod.: 2010
Województwo: śląskie
|
tak jak piszą przedmówcy w bagażniku na naklejce kodowej lub książce serwisowej.
Pozdrawiam.
_________________ Transport Pasażerski od 8 do 40 osób klimatyzowanymi mikrobusami i autokarami e-mail wemabus@onet.pl tel 602 370 222 Zapraszam Marcin
|
31.03.2010, 17:20 |
|
|
Dołączył(a): 04.11.2009, 15:19 Posty: 4
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: skoda fabia
Województwo: małopolskie
|
serdecznie dziekuje za informacje życzę wszystkim wesołych świąt
|
01.04.2010, 09:41 |
|
|
Dołączył(a): 23.03.2010, 20:52 Lokalizacja: Ruda Śląska Posty: 219
Podziękował: 15
Pomógł: 4
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: SportLine
Rok prod.: 2010
Województwo: śląskie
|
podepne sie tutaj z moim problemem
elment na zdjęciu to lewy błotnik-przód, rdze dostrzegłem już po zakupie
co może byc powodem tej rdzy?
podejrzewam, chlapacz, może się kiedyś urwał, haczył o lakier i go zdarł
obok tych czarnych miejsc widac malutkie bąbelki lakieru.
_________________ http://krotkoofilmie.pl/
|
13.04.2010, 11:27 |
|
|
Dołączył(a): 17.02.2009, 20:20 Lokalizacja: Kętrzyn Posty: 173
Podziękował: 0
Pomógł: 14
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: Fresh
Rok prod.: 2002
Województwo: warmińsko-mazurskie
|
Titko,
Zajrzyj za nadkole (zdemontuj chlapacz i odkręć kilka śrubek). W tym miejscu bardzo lubi zbierać się piasek/błoto, które po nasiąknięciu wodą (zwłaszcza z solą) stanowi doskonały okład dla blachy błotnika, by powstała rdza. Co prawda jest tam fabryczna konserwacja ale po wielu latach sól mogła zrobić swoje.
|
13.04.2010, 13:25 |
|
|
Dołączył(a): 23.03.2010, 20:52 Lokalizacja: Ruda Śląska Posty: 219
Podziękował: 15
Pomógł: 4
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: SportLine
Rok prod.: 2010
Województwo: śląskie
|
hmm teraz już trochę za późno na czyszczenie...
ale ok w wolnej chwili zerkne pod ten chlapacz, dzieki za info
_________________ http://krotkoofilmie.pl/
|
13.04.2010, 20:01 |
|
|
Dołączył(a): 23.04.2006, 18:11 Lokalizacja: Piekary śląskie Posty: 1601
Podziękował: 2
Pomógł: 20
Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: sedan FLASH
Rok prod.: 2003/2004
Województwo: śląskie
|
Nie zgadzam się z wypowiedzią --Lechu--na 100% nie ma tam za nadkolem konserwacji jest pomalowane tylko farbą zgodną z kolorem naszego bolidu , co innego tył-- jest zakonserwowany .Przód NIE
|
13.04.2010, 21:08 |
|
|
Dołączył(a): 17.02.2009, 20:20 Lokalizacja: Kętrzyn Posty: 173
Podziękował: 0
Pomógł: 14
Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: Fresh
Rok prod.: 2002
Województwo: warmińsko-mazurskie
|
Kika,
Nie wiem jak u Ciebie, ale mam autko kupione w salonie i u mnie była konserwacja. Później ją jeszcze poprawiłem po swojemu , ale fabryczna była.
|
13.04.2010, 22:06 |
|
|
Dołączył(a): 23.04.2006, 18:11 Lokalizacja: Piekary śląskie Posty: 1601
Podziękował: 2
Pomógł: 20
Silnik: BBY-1.4 16V 75KM
Skrzynia: inny model
Samochód: sedan FLASH
Rok prod.: 2003/2004
Województwo: śląskie
|
Lechu-napisałem że na 100% bo mój jest fabryczny a konserwacji brak , dodatkowo temat gnicia za chlapaczem był na forum omawiany i są nawet foty które zamieścili koledzy właśnie tego miejsca i gniazdo rdzy , jesteś jak dotychczas pierwszym który napisał że jest konserwacja jak tak to miałeś szczęście bo Ten który tego nie zabezpieczył to na pewno po czasie będzie tam rdza
|
14.04.2010, 12:23 |
|
|
Dołączył(a): 26.08.2007, 19:57 Lokalizacja: mazowieckie Posty: 521
Podziękował: 3
Pomógł: 15
Silnik: inny silnik
Samochód: Suzuki 4x4
Rok prod.: 2003
Województwo: mazowieckie
|
Titko napisał(a): hmm teraz już trochę za późno na czyszczenie...
Za późno jest wtedy jak są dziury.
Bardzo dobrze się sprawdza w takich miejscach oczyszczenie do gołej blachy, posmarowanie fosolem (lub czymś podobnym) i pocynowanie lutownicą, potem lakier i takie tam.
Cyna czyni cuda w takich naprawach.
Co do zabezpieczeń to byłbym ostrożny, wyczytałem że Skoda używała wosków opartych na wodzie, to oznacza że produkty rozcieńczane benzyną czy innymi środkami nie nadają się do profili.
Zamiast pomóc - zaszkodzą.
edit literówka
_________________ Skoda zamieniona na Suzuki
|
14.04.2010, 15:04 |
|
|
Dołączył(a): 22.08.2009, 17:18 Lokalizacja: Tychy Posty: 913
Podziękował: 2
Pomógł: 18
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes Benz Vito 2.2 CDI
Rok prod.: 2010
Województwo: śląskie
|
Jarek No.1,
Nie tylko woski są wodorościeńczalne ale również lakiery samochodowe.
Niebawem dojdzie do sytuacji,że zamiast blach będą uzywać chemoutwardzalnej tektury i po korozji.
A tak całkiem serio dziś znam tylko jednego blacharza który jest w stanie cynować elementy w samochodach jest wieczny ale po jego robocie lakiernik ma naprawde tylko lakierowanie i min ilości szpachli.
Gdy pojawi się korozja to już jest za póżno by walczyć z dobrym skutkiem bo nawet wyczyszczenie elementu do zywej blachy odtłuszczenie farba antykorozyjna i końcowo zaprawka pod kolor samochodu sprawi,że na jakiś czas będzie dobrze po zimie może być znów do poprawki.
_________________ Transport Pasażerski od 8 do 40 osób klimatyzowanymi mikrobusami i autokarami e-mail wemabus@onet.pl tel 602 370 222 Zapraszam Marcin
|
14.04.2010, 19:08 |
|
|
Dołączył(a): 26.08.2007, 19:57 Lokalizacja: mazowieckie Posty: 521
Podziękował: 3
Pomógł: 15
Silnik: inny silnik
Samochód: Suzuki 4x4
Rok prod.: 2003
Województwo: mazowieckie
|
MartinezTychy napisał(a): A tak całkiem serio dziś znam tylko jednego blacharza
Własnymi rękami to robiłem, nie jest trudne a efekty super, oczywiście jak ktoś sam lubi, umie itd
Blacharz nie będzie się w to bawił, napisałem to raczej jako ciekawostkę dla "złotych rączek"
Do spawania nawet migomatem opali się lakier i lakiernik potrzebny a przy takim lutowaniu co najwyżej pędzelek.
_________________ Skoda zamieniona na Suzuki
|
15.04.2010, 00:24 |
|
|
Dołączył(a): 23.03.2010, 20:52 Lokalizacja: Ruda Śląska Posty: 219
Podziękował: 15
Pomógł: 4
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: SportLine
Rok prod.: 2010
Województwo: śląskie
|
jeszcze raz chlopaki dzieki za info
do zlotych raczej sie nie zaliczam wiec zakonserwuje i na jakis czas wystarczy
_________________ http://krotkoofilmie.pl/
|
15.04.2010, 16:54 |
|
|
Dołączył(a): 19.11.2009, 10:50 Posty: 95
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZE-1.4 8V 60KM
Samochód: Combi -> Run
Rok prod.: 2003
Województwo: mazowieckie
|
Dzisiaj jade do ASO odebrac zamowiony lakier, papier scierny mam, jakis tam rozpuszczalnik tez. Wezme aparat to moze zrobie jakis maly tutorial zeby wrzucic na forum ^^
_________________ Moja Fabija
|
22.04.2010, 15:05 |
|
|