Witam.
Stag 2L rzeczywiście jest nieudaną instalacją.
Myślę, że warto wymienić sterownik, pod warunkiem że wymienisz też silnik krokowy - ten założony ze STAGiem 2L jest dość nieszczelny i nie zamyka się całkowicie. Choć podobno są sposoby na jego uszczelnienie. Tylko, czy warto?
A teraz moje doświadczenia z instalacją II gen. Mam elektronikę AL-700, w pełni programowalną. Po wieeeelu zmaganiach z regulacjami i przeróbkami udało mi się zejść na trochę ponad 8 L/100km w trasie i ok. 10 L/100km miasto (bardzo krótkie odcinki). Ale skoda na tych ustawieniach jest odczuwalnie słabsza w porównaniu z benzyną.
Tak jak pisze
Kevio - tutaj nie powalczysz za bardzo. Moim zdaniem warto zmienić Stag 2L wraz z krokowcem na cokolwiek innego, ale nie oczekuj, że zacznie Ci samochód spalać 7 L gazu. Jeśli chcesz mieć na prawdę oszczędną instalację - pomyśl o sekwencji, ale wymiana większości elementów (przynajmniej u mnie) kosztowałaby ok. 700 zł. Czy warto? W moim przypadku - NIE
A tak odbiegając od tematu - w moim następnym samochodzie NA PEWNO będzie SEKWENCJA
Pozdrawiam.