cena pewno jak za octavie będzie:P hheeh Co do ttego o pisze wujek to ja dalej uważam że rapid to fabia sedan z naciąganą ceną ostatnio nawet byłem w salonie bo się rozglądam za plaskaczem i stwierdzam że lepiej fabie kombi kupić:P
Jetta to golf sedan akurat. W seatach masz rację. I oczywiście rapid to fabia III. Dlatego jeszcze jej nie wypuścili. Pierwsze sprzedadzą ile się da rapidów zanim będą musieli obniżyć cenę tegoż wynalazku. Bo jak wypuszcza febie III to będą musieli trochę puścić w dół. Oczywiście rapid wtedy będzie po lifcie więc też ktoś tam się nabierze
Weuek. Źle mnie zrozumiałeś. Napisałeś że jeśli rapitd to fabia, to w takim razie jetta to polo. Jetta to nie polo. Jetta (lub bora jak kto woli) to golf w wersji sedan. I jak ktoś tego nie widzi to ślepy jest i tyle. Jak wyjdzie FIII to część tych co teraz kupili rapida za hore pieniądze poczuje się oszukani. Reszta powie: "Widziałeś nową fabie? Zrobili ją na wzór rapida" A ja będę się śmiał i z jednych i z drugich. Tak jak do dziś śmieję się z tych co kupują borę ( czy jak kto woli jettę) i myślą że to prawie passat tylko tańszy a tak naprawdę to golf, tylko droższy. Czyli w sumie to prawda że prawie passat, tylko przepłacony.
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Skoda
Rok prod.: 2012
Województwo: małopolskie
Re: Skoda Rapid - pierwsze zdjęcia
Ciężko zrozumieć, ze komuś może się zwyczajnie golf nie podobać z takim uciętym tyłkiem, albo jamnikowy w wersji kombii i kupuje sobie Jettę? To samo może być z Fabią...nie każdy lubi ściete tyłki, nawet jeśli ma stracić lub zyskać ileś tam litrów w bagażniku, czy trochę miejsca z tyłu, gdzie nigdy nie siada. Po prostu. Prezencja Golfa i Jetty to dwa inne światy, nawet jeśli pod wieloma wymiarami sie zgadzają. Ta dupa robi różnicę jak dla mnie. (ps. mi sie podoba )
Cela. Ja tam uważam że niech każdy wydaje swoje pieniądze jak chce... Jeśli świadomie przepłacasz za jettę bo bardziej przemawia do Ciebie sedan niż kombi, to twój wybór. Tak samo niech nikogo nie razi to że wzbudza we mnie śmiech tekst typu "Ale ja mam borę a nie golfa" podczas rozmowy o jego samochodzie. Mnie tu chodzi o robienie z ludzi durni. Gdyby nazwali jettę golf sedan, to nikt by za to ustrojstwo więcej niż za kombi nie zapłacił i tyle. A tak raz nazwą jetta, potem wypuszczają nowość pod nazwą bora a później wracają do korzeni i reaktywują po latach model jetty równocześnie i nieprzerwanie klepiąc golfy... To samo teraz zaczyna skoda. Jeden to pies więc co się dziwić.
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Golf mk7
Rok prod.: 2015
Województwo: lubelskie
Re: Skoda Rapid - pierwsze zdjęcia
A jeżeli chodzi o meritum, to kilka dni temu jechałem za Rapidem Spacebackiem i zupełnie nie mogę zrozumieć, dlaczego wyglądał jak stary Polonez ze zregenerowanymi tylnymi resorami piórowymi - tył zadarty do góry właśnie jak w starym Polonezie, albo FSO 1500 czyli pokracznie. Ten zielony na filmie wygląda pod tym względem zresztą tak samo.
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: O3
Rok prod.: 2015
Województwo: mazowieckie
Re: Skoda Rapid - pierwsze zdjęcia
Rapidem nie jeździłem, ale nie sadze aby woził sie gorzej do Fabii. Niemniej miałem okazje obejrzeć i zwiedzić Space'a (i to nie tak bogatego jak ten z filmiku powyżej) i trochę mi sie pozmieniało - wyglada znacznie lepiej od normalnej wersji, nie jest taki jamnikowaty, nieforemny i z zewnątrz robi bardzo dobre wrażenie. Wewnątrz dalej plastik-fantastik ale nowe listwy dekoracyjne, trochę więcej chromu poprawia ogólne wrażenie. Jak do tej pory byłem na "nie" tak teraz bez szału, ale podoba mi sie.
Kurcze, Panowie, kila dni temu siedziałem w Rapidzie w salonie na Modlinskiej - wersja spaceback, szklany dach, ładne felgi, jakaś wysoka wersja wyposażenia musiała być bo fotele ze zintegrowanymi zagłówkami, fajna tapicerka, plastiki na pewno lepszej jakości jak FII. Jeśli ktoś tylko siedział w tym aucie to na pewno nie porówna go do FII. Problem w tym, że po Polskich ulicach jeżdżą "golasy na kołpakach" mnie taka wersja również nie pociąga, ale kilka dodatków sprawia, że to auto odżywa i myślę, że może się podobać. To auto zdaje się ma zapchać dziurę po OII kiedy OIII powędrowała do wyższego segmentu (po prostu urosła), błędem było tylko moim zdaniem zrobienie nadwozia spaceback zamiast regularne kombi z bagażnikiem choćby 500 litrów.
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 1Z5/K12
Rok prod.: 2012/2005
Województwo: podkarpackie
Re: Skoda Rapid - pierwsze zdjęcia
Pierwszy raz oglądałem rapida w wersji "spacelack" na żywo.
Beznadziejna bryła, właśnie takich nigdy nie lubiłem - coś jak opel signum: ani krótki ani długi, taki nijaki. Jak ~20 lat temu wujek kupił pierwsza astrę HB, to jego sąsiad stwierdził, że wygląda jak "opołka" (lokalna gwara). Ten dach zachodzący na klapę to taka czapa na nijakość. Tak właśnie wygląda "spacelack". A reszta - wiadomo - zależy od wyposażenia.
Ogólnie to "dizajn" skody idzie w nijakość i niecharakterystyczność. Taki niedrastyczny zwrot kierunku po okresie programowej brzydoty (punkt krytyczny: f2).
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
Re: Skoda Rapid - pierwsze zdjęcia
Ja jeździłem w sobotę spaceback rapid w wersji style plus czyli taki jaki jest w katalogach. Bardzo przyjemnie się jeździło miejsca z tyłu dużo z przodu też ok. Wszystko zależy od gustu jednemu się podoba innemu mniej. Mi tam przypadł do gustu. Natomiast na placu stał elegance plus czyli bez tych specialnych dodatków dach felgi i już wygląd był na minus. Wnętrze oby dwa przyjemne jedno z kubełkami drugie beżowe.
_________________
Vintage Audio Lover Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 1Z5/K12
Rok prod.: 2012/2005
Województwo: podkarpackie
Re: Skoda Rapid - pierwsze zdjęcia
Przejechałem się dzisiaj rapidem elegance (akurat spacelack był dostępny z "pożądanym" przeze mnie silnikiem) i bardzo mi się podobało. A konkretnie to 150 km/h na szóstym biegu - tego byłem najbardziej ciekawy. 1.2 tsi doopy nie urywa, ale różnica względem mojego jest nie do niezauważenia . I biegi wchodzą idealnie tak jak lubię (przeciwnie do tego jak jest w oplu czy fordzie). Na (jedyny) minus zaskoczyła mnie jedynka: jest straaasznie krótka! Zawieszenie bez szału, zdecydowanie gorsze niż w fokusie.
Wersja dla mnie: 58k peelenów przed negocjacją (nie mam tyle). A podobnie wychodzi z cennika średni toledo, który z zewnątrz jest bardzo podobny, a w środku jest niemal identyczny (deska, boczki, wsio) .
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników