Re: amortyzatory o skróconym skoku pracy
djwest napisał(a):
Chcesz dobre amory to kup Bilsteiny
I zapłać więcej niż jest warta jego Fabia
żarcik
Słuchajcie zależy czego oczekujecie od zawiasu , jak chcecie komfortu zostańcie przy std zawiachu lub kupcie amorki KONI z reg. tłumienia PLUS springi - 40 KONI i wydacie ze 3-4 tysie ale w każdych warunkach będziecie zadowoleni ( dziurawe drogi -regulacja na miękkie ) tor - reg. na twardo
////// Cena miażdży !!!! .
Chcecie troszku polepszyć walory jezdne , kupujesz zestaw "kit" MTS , z pewnością lepiej będzie się zachowywać niż STD.
Jednym z bardziej sprawdzonych jest zestaw springi EIBACH i std amorki to u większości przypadków w zupełności wystarcza .
Jak chcecie mieć twardo jak na taczce to różnego rodzaju gwinty , poczynając od TA poprzez MTS ( specjalnie nie wspominam
JOM ) dochodząc do markowych i drogich Bilstein i H&R z różnego rodzaju możliwościami również regulacji tłumienia , spotykając po drodze Vogtland , weitec , AP itp.
Przy całkowitej wymianie amoków + springów , aby polepszyć właściwości jezdne wyeliminować kołysanie Titanica wybrałbym zwykłe amory bilstein + kit Eibach druga wersja Amorki bilstein + springi vogtland ewentualnie tańsza opcja springi mts.