Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 26.09.2005, 21:38 Lokalizacja: Gliwice Posty: 213 Zdjęcia: 6
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: AZF-1.4 8V 60KM
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
|
Ringi na zegary
Chcialem krotko zapytac: czy mozna gdzies kupic ringi na zegary taniej niz ok 40zl na paliwo+temp i 50zl predkosciomierz+obrotomierz?
Dlaczego to takie drogie jest?!
_________________ Fabia Elegance 75KM HTB
|
25.08.2006, 20:34 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 08.01.2005, 01:04 Lokalizacja: WGM Posty: 1369 Zdjęcia: 11
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: inny silnik
Samochód: Octavia II RS
Rok prod.: 2011
Województwo: mazowieckie
|
Owszem można za podobą kase jak piszesz kupić coś na allegro ale jestem przeciwnikiem "tych" produktów ze względu na jakość... uwierz mi i uzbieraj na miloteca.
_________________ Moje autko O2RS BLUE
|
26.08.2006, 00:00 |
|
|
Dołączył(a): 27.02.2005, 15:32 Lokalizacja: Police Posty: 654
Podziękował: 3
Pomógł: 2
Województwo: zachodniopomorskie
|
Generalanie nie lubię przepłacać, a ringi są cholernie drogie nawet te podróbki.
Ale widziałem na żywo ringi za 50 zł i orginalne Milloteca za 100 zł. Uwierz mie Seba wie co mówi
Przede wszytski lepiej wyglądają
po drugie: pasują idealnie a te tanie wygladają jakby tak troche nie przylegały
po trzecie: nie matowieją i wyglądają łądnie cały czas, a podróbki robią się blee.
W tym przypadku nie warto oszczędzać.
Sam chciałem nie orginalne se zapodać ale jak zobaczyłem na kiedyś na spocie różnice to zrezygnowałem.
Osobiście znam przypadek jak kolega marcinsobi po zakupie nieorginalnych za 50zł kupił po jakimś czasie Milloteca za 100zł.
Decyzja należy do CIebie.
NIkt CI nie powie żebyś kupował podróby bo nie warto
_________________ JOY 1.4 75KM 16V ( sedan junkers )
|
26.08.2006, 08:50 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
A ja miałam w reku nie Miloteca, nie pamietam ceny ale z pewnością dużo tańsze od Miloteca i jakość bardzo dobra, może trzeba wiedzieć gdzie kupować?
|
27.08.2006, 17:54 |
|
|
Dołączył(a): 26.09.2005, 21:38 Lokalizacja: Gliwice Posty: 213 Zdjęcia: 6
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: AZF-1.4 8V 60KM
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
|
annetka napisał(a): A ja miałam w reku nie Miloteca, nie pamietam ceny ale z pewnością dużo tańsze od Miloteca i jakość bardzo dobra, może trzeba wiedzieć gdzie kupować?
A gdzie je widzialas? Czy znasz miejsce, gdzie mozna je kupic?
Bo prawie 100zl za ringi nie dam, wole se benzyny za ta kase kupic i gdzies pojechac .
_________________ Fabia Elegance 75KM HTB
|
29.08.2006, 20:01 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Cena mi się zdaje ok 45 zł, musze spytac czy jeszcze możemy je dla Ciebe zamówić.
Założył je do swojej fabki Bart, możesz spytac go jak jemu sie sprawują, a z tego samego materiału ja miałam u siebie ringu na pokrętła od nawiewów
|
29.08.2006, 20:25 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Mam pytanie do osó które zakładały ringi na zegary
1. czy łatwo odzielić osłonę zegarów od elektroniki??( TZ. WIDZIAŁEM MANUAL KROSA ale chodzi mi o te 8 zatrzasków czy ich nie wyłamię??)
2. czy po rozpięciu kostek nie bedzie błędów żeby nie korygować Vagiem!!!?? za podpowiedzi będę wdzięczny
pozdrawiam
|
23.04.2007, 14:01 |
|
|
Dołączył(a): 22.10.2006, 00:42 Lokalizacja: POZNAŃ Posty: 158
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Samochód: COMFORT
Rok prod.: 2003
Województwo: wielkopolskie
|
jack 07 napisał(a): 1. czy łatwo odzielić osłonę zegarów od elektroniki??( TZ. WIDZIAŁEM MANUAL KROSA ale chodzi mi o te 8 zatrzasków czy ich nie wyłamię??) 2. czy po rozpięciu kostek nie bedzie błędów żeby nie korygować Vagiem!!!?? za podpowiedzi będę wdzięczny pozdrawiam
ad 1. Tak oddzaiela się to prosto i trudno to połamać. Ale jak się postarasz to idzie .
ad 2. Błędy nie wyskakują do momentu w którym nie włożysz kluczyka do stacyjki więc odkręć zegar zrób swoje poskładaj i dopiero włóż kluczyk.
POZDRAWIAM
_________________ Bart
|
23.04.2007, 14:22 |
|
|
Dołączył(a): 18.09.2006, 16:25 Lokalizacja: Łódź Posty: 60
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AQV-1.0 8V 50KM
Samochód: Classic
Rok prod.: 2004
Województwo: łódzkie
|
ja kupowalem od niego: klik
pasują idealnie, po zalozeniu prezentują się
Co do zdejmowania zegarów - mnie udalo sie odpiąć szybke bez odłączania kabelków...lecz wcześniej i tak na wszelki wypadek odłączyłem aku...lepiej miec 100% pewnosci ze nie pojawią sie jakies błedy poduszki itp
|
23.04.2007, 15:21 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Sobi ja tez zamówiłem u pana dido!!!ale jeszcze ich nie dostalem ale fajnie że pasuja idealnie pozdrawiam lawendowy dzieki za info!!!
|
23.04.2007, 16:41 |
|
|
Dołączył(a): 07.04.2005, 16:01 Lokalizacja: Białogard Posty: 199
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: 2003
Województwo: zachodniopomorskie
|
ja tez mam od dido .. ale z checia bym zalozyl miloteci sa ladniejsze
_________________ <<<>Moja Fabka<>>>
|
23.04.2007, 18:50 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
LAWENDOWY napisał(a): jack 07 napisał(a): 1. czy łatwo odzielić osłonę zegarów od elektroniki??( TZ. WIDZIAŁEM MANUAL KROSA ale chodzi mi o te 8 zatrzasków czy ich nie wyłamię??) 2. czy po rozpięciu kostek nie bedzie błędów żeby nie korygować Vagiem!!!?? za podpowiedzi będę wdzięczny pozdrawiam ad 1. Tak oddzaiela się to prosto i trudno to połamać. Ale jak się postarasz to idzie . ad 2. Błędy nie wyskakują do momentu w którym nie włożysz kluczyka do stacyjki więc odkręć zegar zrób swoje poskładaj i dopiero włóż kluczyk. POZDRAWIAM
Potwierdzam spostrzeżenia - montowałem ringi w ubiegłą niedzielę
1. Połamać może nie jest trudno, bo wiadomo, że Polak potrafi, ale jak się zrobi delikatnie, to ładnie to wszystko się oddziela i to bez większych problemów i trudności.
2. Błędy się nie pojawiły, nic nie zaświeciło ani nie zgasło. Zielona wtyka wychodzi sama poprzez podważenie różowego zabezpieczenia do góry (różowe jest zabezpieczone dodatkowym języczkiem na grzbiecie konektora, który należy wcisnąć) natomiast czarna wtyka wychodzi lekutko po odciągnięciu na zewnątrz wtyki czarnego języczka (nie naciskać tylko podnieść)
A ringi są ładne Tylko trzeba mieć zwinne palce, żeby to ładnie zamontować.
|
23.04.2007, 20:55 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Ringi założone !!!bez większych problemów nawet nie odpinałem kostek dzięki za wskazówki byly bardzo pomocne !!!pozdrawiam
|
27.04.2007, 15:16 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34 Lokalizacja: WD Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
jack 07 napisał(a): Ringi założone !!!bez większych problemów nawet nie odpinałem kostek dzięki za wskazówki byly bardzo pomocne !!!pozdrawiam
a gdzie fotki
_________________ If everything seems under control – you are just not going fast enough
Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa
|
27.04.2007, 15:37 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
wolf napisał(a): jack 07 napisał(a): Ringi założone !!!bez większych problemów nawet nie odpinałem kostek dzięki za wskazówki byly bardzo pomocne !!!pozdrawiam a gdzie fotki oto fotki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/112 ... 58e18.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f5f ... 36486.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3f2 ... 224ee.html
|
28.04.2007, 07:04 |
|
|