|
|
Teraz jest 21.05.2024, 15:35
|
[F2] Silnik 1.2 TSI / 77 kW /105 KM (CBZB) kilka pytań
Autor |
Wiadomość |
Ekspert CAR SPA
Dołączył(a): 12.08.2010, 05:18 Lokalizacja: Warszawa Posty: 1960
Podziękował: 7
Pomógł: 68
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Chrysler T&C
Rok prod.: 2015
Województwo: mazowieckie
|
Re: Silnik 1.2 TSI / 77 kW /105 KM (CBZB) kilka pytań
Wymieniałem na ORI przy przebiegu 60tys. Z tego co pamiętam to zaleca się to robić co właśnie taki interwał.
_________________ Rallye Green Kosmetyka aut
|
14.03.2017, 20:24 |
|
|
Dołączył(a): 13.05.2012, 15:24 Posty: 3925 Zdjęcia: 0
Podziękował: 116
Pomógł: 150
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: czego ?
Województwo: małopolskie
|
Re: Silnik 1.2 TSI / 77 kW /105 KM (CBZB) kilka pytań
loko napisał(a): Witam! A czy macie już za sobą wymianę świec? Mam już za sobą 72 tys km i się zastanawiam czy nie zmienić ich czasem. W moim tsi wszystko póki co gra, pali bez problemu. Na jakie świece zmienialiście przy tym naszym wtrysku bezpośrednim? Irydowe? Jakiej firmy świeczki polecacie? Z góry dziękuję za informacje. Tak, NGK. Temat o świecach masz tutaj : viewtopic.php?f=14&t=23342
|
14.03.2017, 20:35 |
|
|
Dołączył(a): 13.05.2012, 15:24 Posty: 3925 Zdjęcia: 0
Podziękował: 116
Pomógł: 150
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: czego ?
Województwo: małopolskie
|
Re: Silnik 1.2 TSI / 77 kW /105 KM (CBZB) kilka pytań
Zmierz tarcze a nie na oko (na oko to chłop umarł) że zużyte ranty można pilnikiem zjechać, grubość ma znaczenie. Nawet nie wrzucaj zdjęć z założonym kołem, to mi tyle powie, że hoho ... suwmiarka/ mikrometr i pomiar. Tarcze ori przeżyją w najlepszej opcji dwie wymiany klocków także nie wiem co jest z Twoimi. Skąd jesteś dokładnie ?
|
14.03.2017, 20:59 |
|
|
Dołączył(a): 30.01.2013, 17:44 Lokalizacja: Kraków Posty: 8
Podziękował: 6
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Ambition
Rok prod.: 2011
Województwo: małopolskie
|
Re: Silnik 1.2 TSI / 77 kW /105 KM (CBZB) kilka pytań
Daniel napisał(a): Zmierz tarcze a nie na oko (na oko to chłop umarł) że zużyte ranty można pilnikiem zjechać, grubość ma znaczenie. Nawet nie wrzucaj zdjęć z założonym kołem, to mi tyle powie, że hoho ... suwmiarka/ mikrometr i pomiar. Tarcze ori przeżyją w najlepszej opcji dwie wymiany klocków także nie wiem co jest z Twoimi. Skąd jesteś dokładnie ? Ok, jak tylko będę miał okazję to zrobię wszystkie pomiary i podam. Mieszkam w Wieliczce
|
16.03.2017, 11:07 |
|
|
Dołączył(a): 20.03.2017, 10:27 Posty: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
|
Re: Silnik 1.2 TSI / 77 kW /105 KM (CBZB) kilka pytań
easio23 napisał(a): Daniel napisał(a): easio23 napisał(a): 6. Prosta czynność zamontowałem FILTRON, polecam również MANN-FILTER, KNECHT, MAHLE etc. Dzięki
Podpisuję się obiema rękami. Mahle to najlepszy wybór i dobra jakość. Później nie trzeba myśleć o kolejnych naprawach.
|
20.03.2017, 10:32 |
|
|
Dołączył(a): 10.05.2017, 11:50 Lokalizacja: 3miasto Posty: 56
Podziękował: 1
Pomógł: 7
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: MFX - 5b.
Samochód: F2FL
Rok prod.: 2011
Województwo: pomorskie
|
Re: Silnik 1.2 TSI / 77 kW /105 KM (CBZB) kilka pytań
a propos w 1.2 TSI CBZA, w swojej F2FL zrobiłem wymianę na poprawiony rozrząd i nawet jakiś tutorial się z tej operacji udało zrobić: https://www.youtube.com/watch?v=ZoJkPWAXOSUhttps://www.youtube.com/watch?v=9IH_BnAEx_shttps://www.youtube.com/watch?v=4QOeJ4-iVNM
_________________ ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT ->F2FL CBZA ->O2FL DSG Elegance+ ->była O2 BKC+ARL 4x4 6 lat oraz O1 ASV 7 lat i Polo 6N2 AMF 10 lat
|
09.09.2017, 22:24 |
|
|
Dołączył(a): 04.11.2019, 20:07 Posty: 4
Podziękował: 2
Pomógł: 0
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2012
Województwo: wielkopolskie
|
Re: Silnik 1.2 TSI / 77 kW /105 KM (CBZB) kilka pytań
Witam wszsytkich Forumowiczów. Krzynol - dzięki za filmiki ! Wzorowałem się na nich z moim mechanikiem. Właśnie wymieniłem rozrząd w moim CBZA na wzmocniony zestaw rozrządu 03F198158B. Przy okazji wymieniliśmy łańcuszek napędu pompy oleju i koło zębate tej pompy. Szczególnie to ostatnie pomogło bo sam łańcuszek rozrządu nie był bardzo rozciągniety. No i napinacz był starego typu - ten srebrny. Reasumując, teraz po odpaleniu nic już nie warczy przez 5 sekund a i dziwne dzwonienie na rozgrzanym silniku (na wolnych obrotach) też zniknęło. Jeszcze raz - dzięki.
|
04.11.2019, 20:29 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|