|
|
Teraz jest 09.05.2024, 23:22
|
[F1] 1.4 16v 75 KM a 100 KM kilka spostrzeżeń.
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 10.04.2005, 08:28 Lokalizacja: EL Posty: 1088
Podziękował: 0
Pomógł: 24
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 3.0d
Rok prod.: 2004
Województwo: łódzkie
|
macrud napisał(a): sedana w którego włożę dużo więcej niż w htb m82 napisał(a): miesci się do niego wiecej walizek
fakt jesli chodzi o walizki to napewno do sedana wiecej upchniesz niz do htb.
ale bedziesz mial potrzebe przewiezienia przedmiotu o nietypowych gabarytach to nie wsadzi sie przez małe tyle drzwi ani przez niewielki otwor bagaznika i jest przyslowiowa d a
dalej twierdze ze najrosadnieszym nadwoziem jest kombi (z relingami). Pomimo tego ze kombi to nie jest to duzy samochod ktos to kiedys jakos nazwal kompaktowe combi? whatever
... a jesli nie potrzeba tyle miejsca to htb te nadwozia sa duuuuzo bardziej praktycznie niz "limuzyna" sedan
Sedan moze miec jeszcze 1 zalete bedzie w nim ciszej niz pozostalych budach.
_________________ Danger.It's the Ranger! A morał tej bajki jest krótki i niektórym znany... jak mamy diesla po chipie to trakcji szukamy...
|
12.07.2006, 08:17 |
|
|
Dołączył(a): 29.04.2006, 22:11 Lokalizacja: Warszawa Posty: 87
Podziękował: 2
Pomógł: 1
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: Skoda Fabia Sedan
Województwo: mazowieckie
|
doskonale sobie zdaje sprawe z ograniczonej powierzni ładowści bagaznika w Sedanie (gadalem przed zakupem z wlascicielem cordoby), ale na Combi mnie nie było stać...
a jak bede potrzebowal cos przewiesc to wezme Felicie
Chyba troche odbieglosmy od tematu
|
12.07.2006, 12:59 |
|
|
Dołączył(a): 20.05.2005, 09:01 Lokalizacja: POZNAŃ WLKP Posty: 93
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: Skoda Fabia I Sedan Ambiente +
Rok prod.: 2005
Województwo: wielkopolskie
|
Cordoba ma ciut większy bagażnik ale za to jaką dziurę załadunkową. Nic większego jak butelka 1,5l nie przejdzie, a w Fabii sedan ta dziura jest już duża. Ja pakuję wózek syna i jeszcze jest pół przestrzeni bagażowej wolnej.
Też kupiłbym kombi gdyby była mniejsza różnica w cenie.
PZDR
_________________ Onwa MK 3 + SIRIO Silver Megawatt 3000 bat 170 cm - bardzo fajny zestaw CB
|
12.07.2006, 14:20 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 17.06.2005, 06:18 Lokalizacja: Poznań Posty: 1415 Zdjęcia: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: BKY-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2004
Województwo: wielkopolskie
|
Panowie, lecicie z OT że hej . Może proponuję założyć wąta: "która buda lepsza?". Jeśli chciecie o tym podysktuować, to się pomontuje z postami .
|
13.07.2006, 08:36 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Yogi napisał(a): plasmo napisał(a): A te 80 to ta sama jednostka co 75 tylko podkrecona czu to jakis nowy silnik? na to pytanie chyba nikt tutaj Ci nie odpowie plasmo napisał(a): E nie 80KM to jakies tdi łeeee nie, jest nowe wzmocnione benzin
yogi nie nie bylem jesli to do mnie generalnie jestem w szczecinie czasem w krakowie ale przez lodz tylko przelatywalem
|
24.09.2006, 19:13 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
ja wziąłem 75/80 koni. Setka droższa o kilka kilo, ma mniej (lub tyle samo) momentu w używalnych zakresach (2000-4000). Jedyna zaleta setki to to, że przy 75/80 koni kończy się zabawa przy 5000 obrotach, a setka kręci się do 6000. Tak przynajmniej wynika ze znalezionych przezemnie wykresów...
IMHO 80 to 75 z innym softem po prostu.
Pozdrawiam.
|
30.09.2006, 23:07 |
|
|
Dołączył(a): 14.01.2005, 11:59 Lokalizacja: Warszawa Posty: 990
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
Ciekaw jestem czy w takim razie mozna 75 zrobić na 80 - kiedyś czytałem że Sinclan robi takie zabiegi na gwarancji za 1300 robili 83KM - tylko czy to jest odczuwalne - bo jeżeli moment obrotowy zostaje na tym samym poziomie to wielkie dzieki
_________________ Skoda Fabia JOY EDITION
|
02.10.2006, 13:18 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Grzesiek napisał(a): Ciekaw jestem czy w takim razie mozna 75 zrobić na 80 - kiedyś czytałem że Sinclan robi takie zabiegi na gwarancji za 1300 robili 83KM - tylko czy to jest odczuwalne - bo jeżeli moment obrotowy zostaje na tym samym poziomie to wielkie dzieki
O to ci chodzi? http://upsolute.pl/auto.html?kid=562
Oni tam piszą, że we wszystkich silnikach dają +8 KM, czy to 1,2 60KM czy 1,4 101KM. Czy to coś daje nie wiem, Mr T. pisał kiedyś, że z silnika 101KM nie da sie wiele juz wycisnac, no moze 10-15KM po przerobce "polowy" silnika. Watpie aby dalo sie chip tuningiem wycisnac wiecej z silnika 101KM, ale moze w 75KM to troche da.
|
12.10.2006, 09:36 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 04.03.2005, 01:03 Lokalizacja: Chomiki - Warszawa Posty: 1382
Podziękował: 0
Pomógł: 4
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Rok prod.: 2004/2005
Województwo: mazowieckie
|
upsolute.pl to kanciarze oni nie testuja silnikow, nie tuninguja ich a to co na stronie to teoria!! tlumacza sie ze " nie maja czasu na testowanie wszystkiego".. ale przeciez tu nie chodzi o wszystko - skoro podaja dane ibizy, polo i fabi to powinni sie pokusic o przetestowanie chociaz jednego z aut z silnikiem ktory pozniej opisuja.. Chojnacki przynajmniej nie sciemnia i pokazuje wykresy z modyfikacji.. kazdy kto ma pojecie wyciagnie sobie sam wnioski ile moze wyciagnac ze swoje strychniny
Jak juz dlubac to moze warto zaczac od zmiany wtryskow z 1.4 16V na 1.6 16V :]...chipek i mozna rozmawiac
|
12.10.2006, 13:08 |
|
|
Dołączył(a): 10.04.2005, 08:28 Lokalizacja: EL Posty: 1088
Podziękował: 0
Pomógł: 24
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 3.0d
Rok prod.: 2004
Województwo: łódzkie
|
szkoda czasu, nerwow i pieniedzy zeby walczyc o dodatkowe 10-15KM
te silniki 1.4 i tak do sprinterow nie naleza bez duzej ingerencji w silnik.
jedynie co to wersja 101KM moze troche szumu narobic ale dopiero jak wejdzie na swoje obroty a tak to kicha
ciagle powtarzam przy dzisiejszej technice z 1.4 bez turbo powinni wykrzesac te 120KM wtedy to auto przy wadze 1.2t w koncu by moglo rozpedzac sie spod swiatel
albo odchudzic bude zdjąć troche tego plastiku i blachy.
_________________ Danger.It's the Ranger! A morał tej bajki jest krótki i niektórym znany... jak mamy diesla po chipie to trakcji szukamy...
|
12.10.2006, 14:35 |
|
|
Dołączył(a): 05.01.2006, 23:33 Lokalizacja: Białystok Posty: 592
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Samochód: Octavia II Elegance 1.9 TDI
Rok prod.: 2006
Województwo: podlaskie
|
hm, mam pytanko. Wszedłem na strone z tego lina http://upsolute.pl/auto.html?kid=562 i troche poczytalem. W tabelce podają że standardowy 1.4 16v 75 KM ma max. prędkość 167 km/h. Ja swoja fabke rozbujalem raz do ok 172 km/h (tyle wskazywałl licznik, a w autku były 4 osoby i zapakowany bagażnik) i czułem że to jescze nie koniec. To jak to jest z tą max predkoscią? Aż tak duże jest przekłamanie licznika (opony standardowe, 14")? dodam, że nie była to jazda z "górki".
|
14.10.2006, 22:48 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4656 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
szachu napisał(a): Aż tak duże jest przekłamanie licznika
5-10%. Już to przerabialiśmy
tutaj i tutaj
Twoje licznikowe 172 to mogło być 155, a 167 jakie podają na tamtej stronie to może być licznikowe 185.
A skoda dla tego silnika (w kombi) podaje 169 czyli na liczniku może być 188. (Nie wiem czemu, ale kiedyś ten silnik wg danych skody robił 170?)
Tylko ciekawe czy w katalogach są prędkości z licznika czy rzeczywiste, tak na mój rozum powinny być rzeczywiste
|
15.10.2006, 00:06 |
|
|
Dołączył(a): 05.01.2006, 23:33 Lokalizacja: Białystok Posty: 592
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Samochód: Octavia II Elegance 1.9 TDI
Rok prod.: 2006
Województwo: podlaskie
|
Wiedziałem, że przekłamuje, ale aż tak?! Cóż, a juz myślałem, że poprzedni właściciel może coś grzebał w silniczku
|
15.10.2006, 10:27 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|