|
|
Teraz jest 02.05.2024, 09:53
|
Nadmuch ciepłego/zimnego powietrza
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 05.01.2006, 23:33 Lokalizacja: Białystok Posty: 592
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Samochód: Octavia II Elegance 1.9 TDI
Rok prod.: 2006
Województwo: podlaskie
|
Dla pewnosci zawsze mozna jeszcze podlaczyc pod VAGa. Mialem (mam) podobne objawy i niestety (koszty) VAG wylapal bledy wskazujace na padniety silniczek sterujacy. Koszt silniczka 350 zl (nie znalazlem, zamiennika) + robocizna (w ASO +150 zl). Narazie sobie odpuscilem, jest cieplo to i tak chodzi klima. Do tematu pewnie wroce na jesien
|
25.04.2007, 09:19 |
|
|
Dołączył(a): 17.08.2006, 14:22 Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski Posty: 478 Zdjęcia: 4
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: RUN
Rok prod.: 2003 LPG
Województwo: świętokrzyskie
|
Jeśli padł ten silniczek to ciekawi mnie opcja zamiany tego na mechaniczne sterowanie. Czy dałoby rade i od czego by pasowało
_________________ Trzeba płynąć pod prąd, bo z prądem płyną tylko śmieci
|
25.04.2007, 18:57 |
|
|
Dołączył(a): 26.09.2005, 21:38 Lokalizacja: Gliwice Posty: 213 Zdjęcia: 6
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: AZF-1.4 8V 60KM
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
|
Ja u siebie sprawdzilem VAG-COMem i nie mialem zadnych bledow. Pewnie pojawia sie potem. Tez zaczekam do jesieni.
_________________ Fabia Elegance 75KM HTB
|
25.04.2007, 19:54 |
|
|
Dołączył(a): 17.08.2006, 14:22 Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski Posty: 478 Zdjęcia: 4
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: RUN
Rok prod.: 2003 LPG
Województwo: świętokrzyskie
|
Dzisiaj miałem okazje jechać rano (dodatkowo auto stało całą noc na zewnątrz) i sprawdziło się to o czym pisał kros. Nadmuch działa. Dzięki za uświadomienie . Jakoś przez tyle lat nie zwróciło to mojej uwagi.
_________________ Trzeba płynąć pod prąd, bo z prądem płyną tylko śmieci
|
27.04.2007, 12:07 |
|
|
Dołączył(a): 26.09.2005, 21:38 Lokalizacja: Gliwice Posty: 213 Zdjęcia: 6
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: AZF-1.4 8V 60KM
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
|
No i jesien wrocila a u mnie jest chyba jeszcze gorzej niż w poprzednim sezonie grzewczym. Jest tak: jade rano do pracy, na dworze i w aucie okolo zera. Po kilku minutach kiedy silnik jest już nagrzany do normalnej temperatury obracam pokretlo z MIN na 22st i ... i nic, dalej leci zimne powietrze. Dopiero po około 4-5 minutach zaczyna leciec łaskawie letnie i po nastepnych okolo2 leci cieple. .Jeśli natomiast od razu przekrece na MAX i wroce na 22 st to regulacja dziala, utrzymuje się zadana temperatura we wnetrzu auta. Co ciekawe potem, jak już troche „rozruszam” tą regulacje, tzn. dam nawet na kilka chwil na MIN to potem już nawet przy nastawieniu na 20 st leci letnie czy tam nawet cieple powietrze. Od razu mowie: nastawy podstawowe VAGiem kompltenie nic nie daly. W pamieci sterownika zero bledow. Czy ktos uporal się z tym problemem? Czy winny będzie silniczek od regulacji cieplo/zimno? Czy sam sterownik?
_________________ Fabia Elegance 75KM HTB
|
15.11.2007, 19:38 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Witam!
Moze ktos juz wymieniał ten silniczek krokowy (cieplo/zimon) mi na VASie wskazalo zwarcie zz masą w tym silniczku wiec tzreba go wymienic w serwisie zaspiewali 700 zl sporo....wiec chcialbym sam to sprobowac.
Wrzucilby ktos fotki z instrukcja dojscia do silniczka cieplo/zimno??
|
26.11.2007, 17:14 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07 Lokalizacja: Gliwice Posty: 4656 Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
|
Piszą że trzeba wybebeszyć deskę rozdzielczą, ale wiem, że koledzy wymieniali np. czujnik temp. parownika bez demontażu deski, choć isntrukcja pisała że trzeba.
|
26.11.2007, 17:34 |
|
|
Dołączył(a): 26.09.2005, 21:38 Lokalizacja: Gliwice Posty: 213 Zdjęcia: 6
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: AZF-1.4 8V 60KM
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
|
No i już sparwdzilem sobie VAGiem bloki pomiarowe. Wiem już na pewno, ze to wina sterownika. On po prostu dostaje lenia i zamiast szybciutko przekrecic klapke na MAX to powolutko zwieksza uchylenie i zamiast zająć mu to kilka sekund on to robi kilka minut. A jeśli pokretlo dam na MAX to wtedy dostaje kopa i szybko reguluje. Sprobuje może zdjac kleme z akumulatora, może to mu pomoze, bo nastawy podstawowe i output testy nie daja żadnej poprawy.
_________________ Fabia Elegance 75KM HTB
|
29.11.2007, 19:20 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
WITAM
Jestem po raz pierwszy na forum, za jakieś wpadki ewentualnie przepraszam . Posiadam SKODE FABIE SEDAN 1.4 16V- 75KM. Właśnie wczoraj wracałem z dłuższej drogi (700Km) na zew. było -2st.C i taki sam miałem problem jak wy koledzy, albo w kabinie miałem ZIMNO lub GORĄCO. Dziś rano poczytałem na forum Waszych opinii i postanowiłem tak postąpić jak sugerował "KORAL" - a mianowicie: ODŁĄCZYŁEM AKUMULATOR NA JAKIEŚ 3min !!!!!!. Na daną chwilę POSKUTKOWAŁO ładnie płynnie zmienia się temperatura w kabinie.
CIEKAWE NA JAK DŁUGO, oby na stałe .
ALE TERAZ DZIAŁA JEST OK
POZDRAWIAM
niuniek54
|
30.12.2007, 13:10 |
|
|
Dołączył(a): 03.06.2007, 18:17 Lokalizacja: Sieradz Posty: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
Mam prośbę do osób którym udało się uporać z problemem "zimno albo gorąco".
Napiszcie co wymieniliście i ewentualnie w jaki sposób.
Pozdrawiam.
|
22.02.2008, 20:48 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|