Mr T. napisał(a):
mjr, ja miałem coś podobnego zamontowane w Lanosie. Nie kupowałem tego już do Fabii. Mój miał dodatkowo na tych "nóżkach" kilka nawierconych otworów, co pozwalało montować go w różnej wysokości (a trzeba było nawiercić otwory w panelu środkowym). Trochę to jedak zmianę biegów utrudniało - chodzi o wrzucanie drugoego i czwartego biegu - trza było gimnastykować nadgarstek. Generalnie mam mieszane uczucia i raczej bym tego nie polecał. Oryginalny możesz podnosić do góry, co znacznie poprawia komfort podczas jazdy po mieście, gdy dużo mieszasz lewarkiem. Dodatkowo trochę komplikowała się obsługa ręcznego. Na zdjęciu wygląda OK, ale zaciąganie ręcznego mając taką puchę pod łokciem, to już gimnastyka.
Wiec opowiadam po 3 dniach jeżdzenia.
Nie jestm zadowolony
Mr T miał 100% racji.
Podłokietnik jest zawysoki
Ja juz sam dokonałem kilku przerubek.
Po 1. Przykręciłem go bardzo niski, przez wywiercenie otworów na stopce:
Po 2. Zrobiłem system uchylny, inaczej nie dało by się ręcznym operować:
Po 3. Boli prawa dłoń i ciężko, a szczególnie podczas skrętu zmienić biek z wyższego na niższy. Fakt mam go bardoz wysunięte do przodu, ale chciałem łokiem opierać się o niego i trzymać dłonią kierownice. To mi się udało, ale z perfekcyjną zmianą biegów jest KICHA:
Po 4. I ta nie naturalna pozycja za kierownicą.
Siedze wygięty w lewą stronę. Gdyby to był automat, to okey. Opieram wygodnie jak w fotelu z wysokim oparciem reke i wszystko gra. Ale tu należy wajchować drążkiem.
Sami zobaczcie przy najniższej pozycji jak wysoko wystaje za rant oparcia siedzenia:
Zastanawiam się nad tym jak wysoko jest u Was orginalny podłokietnik.
Ten ma wysokość 19cm + około 5cm od góry tunelu środkowego.
Naprawde wysoko.
Tylko dzięki temu, że zrobiłem regulacje jego mam spokój jak chce szybko zmieniać biegi.
Wg.
Jestem teraz w trakcie rozmowy i zastanawiam się po propozycji sprzedającego, czy nie zamienić na taki typ:
http://www.allegro.pl/item117841256_pod ... ratis.html
Jak sądzicie czy warto
Fakt jest on szerszy o cm od obecnego, ale powinien na styk się zmieścić.