|
|
|
|
Teraz jest 07.05.2024, 21:53
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
[F1] Tak jakby odgłos pracy silniczka?
Autor |
Wiadomość |
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Tak jakby odgłos pracy silniczka?
Może mieliście podobną sytuację? Po zatrzymaniu się, na luzie, słychać bardziej z lewej strony odgłos tak jakby pracy jakiegoś silniczka z krótkimi przerwami - tak jakby coś było doładowywane .. ?
|
08.06.2006, 17:13 |
|
|
Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43 Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
pompa wspomagania, pewnie poszedł czujnik skrętu - ja tak miałem
_________________ Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
|
08.06.2006, 22:08 |
|
|
Dołączył(a): 09.04.2006, 21:53 Lokalizacja: Będomin Posty: 714 Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes W211
Rok prod.: 2002
Województwo: pomorskie
|
arielcpu napisał(a): pompa wspomagania, pewnie poszedł czujnik skrętu - ja tak miałem
całkiem możliwe ja też to miałem drugi obiaw to przygasające światła jak samochód stoi na luzie na wolnych obrotach
_________________ ELEGANCE +XENONY I CIEMNE SZYBKI
|
09.06.2006, 05:41 |
|
|
Dołączył(a): 28.02.2006, 07:52 Lokalizacja: śląsk Posty: 69
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Województwo: śląskie
|
Normalnie światła na wolnych obrotach nie powinny przygasac. Gdy nie kręcimy kierownicą to ta elektryczna pompa wspomagania zużywa minimalną ilość prądu. Jak gwałtownie pokręcimy kierownicą to prąd wzrasta do około 80A i tylko wtedy światła na wolnych obrotach delikatnie przygasają . Pracą pompy steruje czujnik skrętu kierownicy.
Vog
Ostatnio edytowano 09.06.2006, 09:19 przez vog, łącznie edytowano 1 raz
|
09.06.2006, 06:47 |
|
|
Dołączył(a): 09.04.2006, 21:53 Lokalizacja: Będomin Posty: 714 Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes W211
Rok prod.: 2002
Województwo: pomorskie
|
vog napisał(a): Normalnie światła na wolnych obrotach nie powinny przygasac. Gdy nie kręcimy kierownicą to to elektryczna pompa wspomagania zużywa minimalną ilość prądu. Jak gwałtownie pokręcimy kierownicą to prąd wzrasta do około 80A i tylko wtedy światła na wolnych obrotach delikatnie przygasają . Pracą pompy steruje czujnik skrętu kierownicy.
Vog
dokładnie tak to wygląda ale w razie awarii czujnika skrętu ( są różne objawy) mogą światła same przygasac bez kręcenia kierownicą a nieraz jak czujnik całkiem pad to wcale nie przygasają ni i ciężko kierownica kręci
_________________ ELEGANCE +XENONY I CIEMNE SZYBKI
|
09.06.2006, 07:17 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Dzięki. A powiedzcie jeszcze czy wystarczy wymiana samego czujnika czy generalnie wspomaganie siadło lub zaczyna siadać i wtedy to chyba ... kapliczka cenowa?
|
10.06.2006, 12:53 |
|
|
Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43 Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
sam czujnik skrętu rozwiąże cały problem
_________________ Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
|
10.06.2006, 20:28 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Dzięki.
|
11.06.2006, 11:03 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|