|
|
|
|
Teraz jest 13.05.2024, 11:22
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
[F2] problem z zamkiem / centralnym
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 01.03.2020, 18:27 Posty: 4
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: CGPA-1.2 12V 70KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2010
Województwo: kujawsko-pomorskie
|
[F2] problem z zamkiem / centralnym
Witam wszystkich, mam następujący problem: - otwieram/zamykam z klucza w drzwiach pasażera - otwiera/zamyka centralny wszystko łącznie z drzwiami kierowcy - otwieram/zamykam przyciskiem w srodku kabiny - otwiera/zamyka centralny wszystko łącznie z drzwiami kierowcy - otwieram/zamykam z klucza w drzwiach kierowcy - otwiera zamyka tylko drzwi kierowcy
co moze być przyczyną? nie jestem w stanie stwierdzić od kiedy tak jest
ps> aku odpiąłem na chwile, bez zmian Ps2> w aucie jest alarm ale z racji walniętego pilota nie jest aktywny (wcześniej otwierał/zamykał z pilota bez problemu)
co jeszcze mogę sprawdzić?
|
07.02.2022, 16:35 |
|
|
Ekspert Techniczny
Dołączył(a): 19.11.2009, 21:35 Lokalizacja: Brzeg, Ruda Śląska, Oława, Wrocław Posty: 2122
Podziękował: 7
Pomógł: 154
Silnik: CAYB-1.6 TDI 90KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia II Monte Carlo 133 KM/336Nm
Rok prod.: 2011
Województwo: opolskie
|
Re: [F2] problem z zamkiem / centralnym
Prawdo[podobnie system nie widzi jednego z mikrostyków na płytce w zamku. Możliwe że jest uszkodzony, lub jest zimny lut, albo przerwany przewód. Jeśli w peszlu między słupkiem a drzwiami są całe przewody to zostaje zamek do wyjęcia.
_________________ Chcesz doposażyć swój samochód od strony elektrycznej? Zapraszam do mnie. Doświetlanie statyczne, dynamiczne, ESP, TMP, tempomat, PDC, OPS i inne cuda. Montaż oraz kodowanie. Pisz a na pewno pomogę. Robię mechanikę jak i elektrykę..
|
08.02.2022, 07:45 |
|
|
Dołączył(a): 01.03.2020, 18:27 Posty: 4
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: CGPA-1.2 12V 70KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2010
Województwo: kujawsko-pomorskie
|
Re: [F2] problem z zamkiem / centralnym
Angel napisał(a): Prawdo[podobnie system nie widzi jednego z mikrostyków na płytce w zamku. Możliwe że jest uszkodzony, lub jest zimny lut, albo przerwany przewód. Jeśli w peszlu między słupkiem a drzwiami są całe przewody to zostaje zamek do wyjęcia. dzięki - mikrostyk wymienialny czy lepiej caly zamek rwać od razu? mogę gdzieś po VIN wygrzebać p/n zamka?
|
08.02.2022, 14:00 |
|
|
Dołączył(a): 06.04.2006, 22:56 Lokalizacja: Zabrze Posty: 2322 Zdjęcia: 8
Podziękował: 10
Pomógł: 102
Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F3 MC
Rok prod.: 2015
Województwo: śląskie
|
Re: [F2] problem z zamkiem / centralnym
woksio napisał(a): mikrostyk wymienialny czy lepiej caly zamek rwać od razu? Zależy ile chcesz wydać Jedno i drugie jest wymienialne.
_________________ Sprzedaję : > na allegro < lub > na OLX < F1 - sprzedana OII - sprzedana F3 - obecnie
|
12.02.2022, 14:19 |
|
|
Dołączył(a): 09.03.2021, 08:53 Posty: 5
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 2008
Województwo: mazowieckie
|
Re: [F2] problem z zamkiem / centralnym
I jakie rozwiązanie wybrałeś
|
19.04.2022, 10:26 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|