stefek napisał(a):
Sugeruję sprawdzić w jakimś niezależnym warsztacie, stcji diagnostycznej, całą geometrię samochodu i wziąć wydruk, słyszałem, że niektóre fabie wyjeżdżają z fabryki z lekko przestawionymi parametrami. W ASO też się nie przykładają do tych ustawień, kolega ustawiał taką fabię kilka dni po ingerncji serwisu i trochę brakowało do ideału.
Z oponami to można nawet dłużej niż 3h walczyć, wystarczy, że na obręczy przed pompowaniem przesunie się ją w lewo lub w prawo i wywarzenie sie diametralnie zmienia i czasami nie trzeba miejscami zmieniać z tyłu na przód.
Witam!
Troche to trwalo... ale po kolei:
Sprawdzilem geometrie u rzeczoznawcy PZMot. Jest w normie (pochylenie sworznie zwrotnicy kola prawego jest na granicy tolerancji wyznaczonej przez fabryke - reszta w srodku przedzialow tolerancji) ale wszystko jest OK. Nie ma podstaw do zakwalifikowania tego jako wady fabrycznej.
Na szczescie po ostatniej wizycie w serwisie i zamianie kol wszystko jest OK. Obecnie mam juz przejechane 6 tys km.
Zobaczymy czy wiosna na letnich oponkach bedzie sciagalo.
Pozdrawiam
Krzysiek