Teraz jest 27.04.2024, 09:32



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
[F1] ogrzewanie +ciepło +regulacja 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.12.2008, 23:28
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 51
Podziękował: 1
Pomógł: 0

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Rok prod.: 2003
Województwo: dolnośląskie
Post 
No chyba trochę mnie poniosło ;)
No nic jak będzie cieplej to się za to wezmę w sposób tradycyjny :)


19.10.2010, 20:55
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 16.11.2008, 21:12
Lokalizacja: łódzkie
Posty: 590
Zdjęcia: 0
Podziękował: 9
Pomógł: 40

Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Seat
Rok prod.: po liftingu
Województwo: łódzkie
Post 
to manualna założyć ;) na lineczke :)

_________________
Pozdrawiam
Paweł


19.10.2010, 21:34
Zobacz profil Album osobisty

Dołączył(a): 03.11.2010, 11:26
Lokalizacja: Ełk Lyck
Posty: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Skrzynia: FJQ - 5b.
Samochód: Niemiecki Classic
Rok prod.: 2002
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post 
O luuuudzie... widze ze naprawde wiele aut ma z tym problem. U mnie okazało sie to samo co wam. Klima działa i jak sie jej zachce to daje za chwile na maxa ( czyt. gorąc jak w piekle) chociaż nie zawsze nie wiem, z jaką czestotliwości gdyż auto mam dopiero 2 miesięce. Ale jak robilem dluższą trase to było ok, ustawialem cieplo na 20 i bylo 20, to później coraz wiecej i wsio bylo ok. Dreczy mnie mysl co to bedzie latem, bo teraz na najblizsze pół roku ciepło bedzie potrzebne jak najbardziej. Jak myslicie czy zupelny amator(tj. JA) zrobi tą usterke sam, i czy da sie coś spieprzyć przy okazji tej naprawy. :smiley15:

_________________
dziękuje, dobranoc.


03.11.2010, 11:38
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.01.2010, 18:38
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 23
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: FJW - 6b.
Samochód: skoda fabia kombi
Rok prod.: 2004
Województwo: zachodniopomorskie
Post 
w lato nie bedziesz miał problemu o ile nie bedziesz kręcił potencjometrem temperatury... jesli bedzie w skrajnie zimnym polożeniu nie bedzie problemu, małe kombinowanie powoduje piekielne wiatry:) tzn ja tak mam w swojej Fabince:) pozdrawiam... co do amatorszczyzny, hmm nie wiem czy da sie cos zepsuc, może śrubki pogubic ale ogolnie czytajac opisy sprawa jest do ogarniecia


03.11.2010, 17:04
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 20.02.2011, 20:51
Posty: 7
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: CAYA-1.6 TDI 75KM
Samochód: comfort
Rok prod.: 2002
Województwo: łódzkie
Post Re: ogrzewanie +ciepło +regulacja
Witam serdecznie.
Jestem nowy na forum wiec przy okazji witam wszystkich serdecznie. Od 2 tyg mam Fabie 1,9 TDI która to dzis rano zrobiła mi psikusa z ogrzewaniem. Podobnie jak w pozostałych przypadkach, albo zimno albo ciepło i obieg wewnetrzny działa jak chce. Jednak dzieki zamieszczonym na forum manulom mam nadzieje zabrac sie za to samemu, tylko mam jedno pytanie. Czy konieczne jest podłączenie do VAG po całej operacji? A jeśli tak może ktoś wie gdzie moge tego dokonać w Łodzi.


14.03.2011, 20:26
Zobacz profil

Dołączył(a): 22.01.2014, 09:59
Posty: 26
Podziękował: 4
Pomógł: 1

Silnik: BLS-1.9 TDI 105KM
Skrzynia: JHQ - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2003
Województwo: mazowieckie
Post Re: ogrzewanie +ciepło +regulacja
Odświeżam trochę temat, problemy z ogrzewaniem miałem już od pewnego czasu ale nie są one aż tak skrajne jak niektórzy tutaj opisują.
Wczoraj podłączyłem się do kompa i wynik mam taki:
Cytuj:
5 Faults Found:
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
28-10 - Short to B+ - Intermittent


Zrobiłem nastawy fabryczne według instrukcji i pierwszą rzecz jaką zauważyłem to to że grupa 001 zaczyna od współczynnika 255 i spada ale nie dochodzi do zera tak jak powinno być według tej instrukcji:
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewto ... wn%EAtrzny
U mnie zaczyna schodzić a potem wraca do 255.

Po kilkukrotnej próbie nic z tego. Błędy po tej operacji są takie:
Cytuj:
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
30-00 - Open or Short to B+
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
55-00 - Adaptation Not Successful


Dodam że obieg zamknięty nie zawsze chce mi się załączyć.
Rozumiem że czeka mnie naprawa mechanizmu obiegu wewnętrznego i regulacji temperatury ?
Czy najpierw zrobić tylko obeg wewnętrzny i może drugi błąd ustanie ? Manual znalazłem są nawet dwa :)


22.07.2015, 03:29
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL