Autor |
Wiadomość |
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc, jak sie z tym uporam to napisze co było dokładną przyczyną.
Dziś zmienić mają sonde zobaczymy co z tego wyjdzie
|
30.03.2007, 17:03 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Jeszcze jedno, nie wiem, czy masz zamiar coś robić teraz z ECU, ale jeśli tak, to pamiętaj, że najpierw powinieneś odłączyć akumulator. Powodzenia.
|
30.03.2007, 22:19 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
wczoraj podłączyłem sobie VAG i wyskoczył mi błąd 17549 -mówiący o nieszczelności w układzie dolotowym powietrza. Sprawdziłem kolektor dolotowy i jest szczelny. Gdzie jeszcze może dostawać się lewego powietrze?.
|
18.10.2007, 09:17 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Ten problem z lewym powietrzem to bardzo częsty błąd w silniku AZE i AZF, też się z tym nie mogę uporać, dochodzi do tego jeszcze problem z wolnymi obrotami, pewnie ma to związek. Za cholerę nie mogę zlokalizować miejsca nieszczelności i przychodzi mi do głowy że to może wina czujnika podciśnienia bo to, jak myślę on wysyła dane wywołujące błąd 17549. Jeśli się mylę może mnie ktoś oświeci.
|
25.10.2007, 07:31 |
|
|
Dołączył(a): 07.06.2010, 20:49 Posty: 4
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Województwo: łódzkie
|
Proszę o pomoc w sprawie:
Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 6R0-907-37x-ABS.lbl
Oznaczenie elementu SW: 6Q0 907 379 R HW: 6Q0 907 379 R
Komponent: ABS 8.0 front H03 0001
Kodowanie: 0000005
Kod serwisu: WSC 13765 000 00000
Znaleziono 1 błąd:
16347 - Sterownik - EEPROM
014 - Wadliwy
|
08.06.2010, 16:05 |
|
|
Dołączył(a): 10.10.2006, 09:18 Lokalizacja: Białystok Posty: 113
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
|
Horpyn napisał(a): Ten problem z lewym powietrzem to bardzo częsty błąd w silniku AZE i AZF, też się z tym nie mogę uporać, dochodzi do tego jeszcze problem z wolnymi obrotami, pewnie ma to związek. Za cholerę nie mogę zlokalizować miejsca nieszczelności i przychodzi mi do głowy że to może wina czujnika podciśnienia bo to, jak myślę on wysyła dane wywołujące błąd 17549. Jeśli się mylę może mnie ktoś oświeci.
Podłącze sie pod wątek. Też pojawia mi się notorycznie błąd 17549 - kasuję go i po jakimś czasie znowu wraca. Uszczelkę pod przepustnicą wymieniałem jakis czas temu przy okazji czyszczenia przepustnicy, więc chyba szczelnie, z wolnymi obrotami jest w porządku. Jak i gdzie szukać przyczyny nieszczelności ? I jeszcze przy okazji błędów: gdzie szukać przyczyny błędów 00778 i 01324 - no communications ?
pozdr.
|
09.06.2010, 07:45 |
|
|
Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43 Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
jusznw napisał(a): Proszę o pomoc w sprawie: Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 6R0-907-37x-ABS.lbl Oznaczenie elementu SW: 6Q0 907 379 R HW: 6Q0 907 379 R Komponent: ABS 8.0 front H03 0001 Kodowanie: 0000005 Kod serwisu: WSC 13765 000 00000
Znaleziono 1 błąd: 16347 - Sterownik - EEPROM 014 - Wadliwy
chyba jak w opisie, sterownik do wymiany albo na flash.
_________________ Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
|
09.06.2010, 08:13 |
|
|
Dołączył(a): 07.06.2010, 20:49 Posty: 4
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Województwo: łódzkie
|
@arielcpu - dzięki za szybką odpowiedż
ale co ciekawe nie widać objawów wadliwego działania ABS
a wykasowanie tego błędu nie jest możliwe
|
09.06.2010, 23:16 |
|
|
Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43 Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
jusznw napisał(a): @arielcpu - dzięki za szybką odpowiedż ale co ciekawe nie widać objawów wadliwego działania ABS a wykasowanie tego błędu nie jest możliwe
może abs poprostu nie działa jak po wyjęciu bezpiecznika. w zegarach się nic nie świeci?
_________________ Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
|
10.06.2010, 07:53 |
|
|
Dołączył(a): 07.06.2010, 20:49 Posty: 4
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Województwo: łódzkie
|
zegar "czysty"
ABS działa!
A tu co prawda z innej beczki (wybaczcie) - ciekawy przypadek z grupy VW, konkretnie Seat Ibiza:
Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: 6Q0-959-433.lbl
Oznaczenie elementu: 6Q0 959 433 E
Komponent: 59 Komfortgerát 0002
Kodowanie: 00067
Kod serwisu: WSC 06402
Oznaczenie elementu: 6Q2959802A
Komponent: 59 Tőrsteuer.FS KLO 0001
Oznaczenie elementu: 6Q2959801A
Komponent: 59 Tőrsteuer.BF KLO 0001
Znaleziono 1 błąd:
00928 - Jednostka zamykająca zamka centralnego po stronie kierowcy (F220)
27-00 - Niezrozumiały sygnał
A CENTRALNY DZIAŁA!
|
11.06.2010, 15:36 |
|
|
Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43 Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
jusznw napisał(a): zegar "czysty" ABS działa! A tu co prawda z innej beczki (wybaczcie) - ciekawy przypadek z grupy VW, konkretnie Seat Ibiza: Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: 6Q0-959-433.lbl Oznaczenie elementu: 6Q0 959 433 E Komponent: 59 Komfortgerát 0002 Kodowanie: 00067 Kod serwisu: WSC 06402 Oznaczenie elementu: 6Q2959802A Komponent: 59 Tőrsteuer.FS KLO 0001 Oznaczenie elementu: 6Q2959801A Komponent: 59 Tőrsteuer.BF KLO 0001 Znaleziono 1 błąd: 00928 - Jednostka zamykająca zamka centralnego po stronie kierowcy (F220) 27-00 - Niezrozumiały sygnał A CENTRALNY DZIAŁA!
alarm w tym samochodzie połączony z modułem komfortu sygnalizuje uszkodzony mikro-włącznik w zamku. ponieważ alarm nie jest osobnym sterownikiem ze swoją diagnostyką i kodami błędów wykorzystuje spis błędów modułu komfortu. podał możliwie najbliżej naprowadzając na problem.
lub też może:
ktoś kiedyś rzeczywiście naprawiał siłownik albo mikro-włącznik lub rozłączał je i nie skasował błędu. w starych autach nie ma ramek zamrożonych z godziną, datą oraz przebiegiem wystąpienia usterki więc ciężko powiedzieć kiedy najlepiej skasować błąd i za jakiś czas sprawdzić czy się pojawił jak tak to obstawiam mikro-włacznik. greetz
_________________ Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
|
11.06.2010, 16:54 |
|
|
Dołączył(a): 07.06.2010, 20:49 Posty: 4
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Województwo: łódzkie
|
@arielcpu -
Jak gość się pojawi ponownie sprawdzę ten mikro wyłącznik!
Narazie dzięki!
|
12.06.2010, 23:55 |
|
|
Dołączył(a): 11.05.2009, 23:54 Lokalizacja: KLI Posty: 176
Podziękował: 2
Pomógł: 2
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: Fabia Classic++
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
|
Temat w sumie pasuje do mojego problemu wiec sie podpinam - kupiłem sobie ostatnio VAGa i przeskanowałem sobie auto i wyszedł mi jeden błąd -
1 Fault Found:
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low
P1103 - 35-10 - - - Intermittent
Miał juz ktoś styczność z tym błędem? Chodzi o ogrzewanie sondy lambda przed katalizatorem czy za? Da się jakoś sprawdzić działanie samej sondy jak i tej grzałki za pomocą Vaga? Bo na googlach znalazłem jakieś metody sprawdzania miernikiem ale wolałbym jednak to Vagiem zrobić niż dłubać przy tych sondach.... Z gory dzieki za jakąkolwiek pomoc
|
14.09.2010, 15:35 |
|
|
Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16 Lokalizacja: Olsztyn Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
|
Z opisu u mnie w instrukcji VAG 5053
17511 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S1) - wyjście za niskie
_________________ GrzegorzT
|
14.09.2010, 16:46 |
|
|
Dołączył(a): 11.05.2009, 23:54 Lokalizacja: KLI Posty: 176
Podziękował: 2
Pomógł: 2
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: Fabia Classic++
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
|
Dzieki ale mi bardziej chodzi o "praktyczne" rozszyfrowanie tego kodu bo mniej wiecej na angielskim sie znam, chodzi o sonde przd czy za katalizatorem?
|
14.09.2010, 17:51 |
|
|