Teraz jest 16.05.2024, 19:04



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Prośba o rozszyfrowanie kodów błędów 
Autor Wiadomość

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc, jak sie z tym uporam to napisze co było dokładną przyczyną.
Dziś zmienić mają sonde zobaczymy co z tego wyjdzie :razz:


30.03.2007, 17:03

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Jeszcze jedno, nie wiem, czy masz zamiar coś robić teraz z ECU, ale jeśli tak, to pamiętaj, że najpierw powinieneś odłączyć akumulator. Powodzenia.


30.03.2007, 22:19

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
wczoraj podłączyłem sobie VAG i wyskoczył mi błąd 17549 -mówiący o nieszczelności w układzie dolotowym powietrza. Sprawdziłem kolektor dolotowy i jest szczelny. Gdzie jeszcze może dostawać się lewego powietrze?.


18.10.2007, 09:17

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Ten problem z lewym powietrzem to bardzo częsty błąd w silniku AZE i AZF, też się z tym nie mogę uporać, dochodzi do tego jeszcze problem z wolnymi obrotami, pewnie ma to związek. Za cholerę nie mogę zlokalizować miejsca nieszczelności i przychodzi mi do głowy że to może wina czujnika podciśnienia bo to, jak myślę on wysyła dane wywołujące błąd 17549. Jeśli się mylę może mnie ktoś oświeci.


25.10.2007, 07:31

Dołączył(a): 07.06.2010, 20:49
Posty: 4
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Województwo: łódzkie
Post 
Proszę o pomoc w sprawie:
Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 6R0-907-37x-ABS.lbl
Oznaczenie elementu SW: 6Q0 907 379 R HW: 6Q0 907 379 R
Komponent: ABS 8.0 front H03 0001
Kodowanie: 0000005
Kod serwisu: WSC 13765 000 00000

Znaleziono 1 błąd:
16347 - Sterownik - EEPROM
014 - Wadliwy


08.06.2010, 16:05
Zobacz profil

Dołączył(a): 10.10.2006, 09:18
Lokalizacja: Białystok
Posty: 113
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2001
Województwo: podlaskie
Post 
Horpyn napisał(a):
Ten problem z lewym powietrzem to bardzo częsty błąd w silniku AZE i AZF, też się z tym nie mogę uporać, dochodzi do tego jeszcze problem z wolnymi obrotami, pewnie ma to związek. Za cholerę nie mogę zlokalizować miejsca nieszczelności i przychodzi mi do głowy że to może wina czujnika podciśnienia bo to, jak myślę on wysyła dane wywołujące błąd 17549. Jeśli się mylę może mnie ktoś oświeci.

Podłącze sie pod wątek. Też pojawia mi się notorycznie błąd 17549 - kasuję go i po jakimś czasie znowu wraca. Uszczelkę pod przepustnicą wymieniałem jakis czas temu przy okazji czyszczenia przepustnicy, więc chyba szczelnie, z wolnymi obrotami jest w porządku. Jak i gdzie szukać przyczyny nieszczelności ? I jeszcze przy okazji błędów: gdzie szukać przyczyny błędów 00778 i 01324 - no communications ?
pozdr.


09.06.2010, 07:45
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43
Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
Post 
jusznw napisał(a):
Proszę o pomoc w sprawie:
Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 6R0-907-37x-ABS.lbl
Oznaczenie elementu SW: 6Q0 907 379 R HW: 6Q0 907 379 R
Komponent: ABS 8.0 front H03 0001
Kodowanie: 0000005
Kod serwisu: WSC 13765 000 00000

Znaleziono 1 błąd:
16347 - Sterownik - EEPROM
014 - Wadliwy


chyba jak w opisie, sterownik do wymiany albo na flash.

_________________
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Obrazek


09.06.2010, 08:13
Zobacz profil

Dołączył(a): 07.06.2010, 20:49
Posty: 4
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Województwo: łódzkie
Post 
@arielcpu - dzięki za szybką odpowiedż :)
ale co ciekawe nie widać objawów wadliwego działania ABS
a wykasowanie tego błędu nie jest możliwe


09.06.2010, 23:16
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43
Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
Post 
jusznw napisał(a):
@arielcpu - dzięki za szybką odpowiedż :)
ale co ciekawe nie widać objawów wadliwego działania ABS
a wykasowanie tego błędu nie jest możliwe


może abs poprostu nie działa jak po wyjęciu bezpiecznika. w zegarach się nic nie świeci?

_________________
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Obrazek


10.06.2010, 07:53
Zobacz profil

Dołączył(a): 07.06.2010, 20:49
Posty: 4
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Województwo: łódzkie
Post 
zegar "czysty"
ABS działa!
???
A tu co prawda z innej beczki (wybaczcie) - ciekawy przypadek z grupy VW, konkretnie Seat Ibiza:
Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: 6Q0-959-433.lbl
Oznaczenie elementu: 6Q0 959 433 E
Komponent: 59 Komfortgerát 0002
Kodowanie: 00067
Kod serwisu: WSC 06402

Oznaczenie elementu: 6Q2959802A
Komponent: 59 Tőrsteuer.FS KLO 0001

Oznaczenie elementu: 6Q2959801A
Komponent: 59 Tőrsteuer.BF KLO 0001

Znaleziono 1 błąd:
00928 - Jednostka zamykająca zamka centralnego po stronie kierowcy (F220)
27-00 - Niezrozumiały sygnał
A CENTRALNY DZIAŁA!


11.06.2010, 15:36
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43
Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
Post 
jusznw napisał(a):
zegar "czysty"
ABS działa!
???
A tu co prawda z innej beczki (wybaczcie) - ciekawy przypadek z grupy VW, konkretnie Seat Ibiza:
Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: 6Q0-959-433.lbl
Oznaczenie elementu: 6Q0 959 433 E
Komponent: 59 Komfortgerát 0002
Kodowanie: 00067
Kod serwisu: WSC 06402

Oznaczenie elementu: 6Q2959802A
Komponent: 59 Tőrsteuer.FS KLO 0001

Oznaczenie elementu: 6Q2959801A
Komponent: 59 Tőrsteuer.BF KLO 0001

Znaleziono 1 błąd:
00928 - Jednostka zamykająca zamka centralnego po stronie kierowcy (F220)
27-00 - Niezrozumiały sygnał
A CENTRALNY DZIAŁA!


alarm w tym samochodzie połączony z modułem komfortu sygnalizuje uszkodzony mikro-włącznik w zamku. ponieważ alarm nie jest osobnym sterownikiem ze swoją diagnostyką i kodami błędów wykorzystuje spis błędów modułu komfortu. podał możliwie najbliżej naprowadzając na problem.

lub też może:

ktoś kiedyś rzeczywiście naprawiał siłownik albo mikro-włącznik lub rozłączał je i nie skasował błędu. w starych autach nie ma ramek zamrożonych z godziną, datą oraz przebiegiem wystąpienia usterki więc ciężko powiedzieć kiedy ?? najlepiej skasować błąd i za jakiś czas sprawdzić czy się pojawił jak tak to obstawiam mikro-włacznik. greetz :D

_________________
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Obrazek


11.06.2010, 16:54
Zobacz profil

Dołączył(a): 07.06.2010, 20:49
Posty: 4
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Województwo: łódzkie
Post 
@arielcpu - :browar:
Jak gość się pojawi ponownie sprawdzę ten mikro wyłącznik!
Narazie dzięki!


12.06.2010, 23:55
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.05.2009, 23:54
Lokalizacja: KLI
Posty: 176
Podziękował: 2
Pomógł: 2

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: Fabia Classic++
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post 
Temat w sumie pasuje do mojego problemu wiec sie podpinam - kupiłem sobie ostatnio VAGa i przeskanowałem sobie auto i wyszedł mi jeden błąd -
1 Fault Found:
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low
P1103 - 35-10 - - - Intermittent

Miał juz ktoś styczność z tym błędem? Chodzi o ogrzewanie sondy lambda przed katalizatorem czy za? Da się jakoś sprawdzić działanie samej sondy jak i tej grzałki za pomocą Vaga? Bo na googlach znalazłem jakieś metody sprawdzania miernikiem ale wolałbym jednak to Vagiem zrobić niż dłubać przy tych sondach.... Z gory dzieki za jakąkolwiek pomoc


14.09.2010, 15:35
Zobacz profil

Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post 
Z opisu u mnie w instrukcji VAG 5053
17511 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S1) - wyjście za niskie

_________________
GrzegorzT


14.09.2010, 16:46
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.05.2009, 23:54
Lokalizacja: KLI
Posty: 176
Podziękował: 2
Pomógł: 2

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: Fabia Classic++
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post 
Dzieki ale mi bardziej chodzi o "praktyczne" rozszyfrowanie tego kodu bo mniej wiecej na angielskim sie znam, chodzi o sonde przd czy za katalizatorem?


14.09.2010, 17:51
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL