|
|
|
|
Teraz jest 11.05.2024, 06:43
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34 Lokalizacja: WD Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
Kratki w zderzaku
_________________ If everything seems under control – you are just not going fast enough
Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa
|
26.09.2005, 12:50 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
bo jedna jest lewa a druga prawa ale pewnie pytasz sie czemu jedna jest "pelna" a druga z dziurami. Pewnie chodzi o to ze po prawej stronie masz IC i jakos musi on dostawac powietrze.
|
26.09.2005, 13:00 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34 Lokalizacja: WD Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
darecki napisał(a): bo jedna jest lewa a druga prawa ale pewnie pytasz sie czemu jedna jest "pelna" a druga z dziurami. Pewnie chodzi o to ze po prawej stronie masz IC i jakos musi on dostawac powietrze.
No to dla mnie dalej to jest bez sensu czemu obie niemogly być z dziurami bo wlasnie takie chce zrobic
_________________ If everything seems under control – you are just not going fast enough
Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa
|
26.09.2005, 13:09 |
|
|
Dołączył(a): 14.01.2005, 11:59 Lokalizacja: Warszawa Posty: 990
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Rok prod.: 2004
Województwo: mazowieckie
|
Prawa od lewej różni się pewnie równiez dlatego że z prawej strony masz mocowanie wkecanego zaczepu do holowania i tą kratkę powinno się dać łatwiej wyjąc niż lewą.
_________________ Skoda Fabia JOY EDITION
|
26.09.2005, 13:29 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Hah, ja mam największe doświadczenie. W przeciągiu chwili wyjąłem wszystkie na raz... po tym jak nieopatrznie uderzyłem w samochód stojący z przodu Tak czy inaczej operacja jest dosyć prosta - siedzą na zatrzaskach. Trochę podważyć i ładnie da sie je wyjąć czy też włożyć...
|
26.09.2005, 13:35 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34 Lokalizacja: WD Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
Lisek napisał(a): Hah, ja mam największe doświadczenie. W przeciągiu chwili wyjąłem wszystkie na raz... po tym jak nieopatrznie uderzyłem w samochód stojący z przodu Tak czy inaczej operacja jest dosyć prosta - siedzą na zatrzaskach. Trochę podważyć i ładnie da sie je wyjąć czy też włożyć...
Ok.super. dzisaj to przetestuje i zaczynam rzeźbić
_________________ If everything seems under control – you are just not going fast enough
Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa
|
26.09.2005, 13:38 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
wolf napisał(a): Ok.super. dzisaj to przetestuje i zaczynam rzeźbić
Chcesz zrobić szczeliny czy wstawić siatkę
|
26.09.2005, 18:00 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34 Lokalizacja: WD Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
Mayek napisał(a): wolf napisał(a): Ok.super. dzisaj to przetestuje i zaczynam rzeźbić Chcesz zrobić szczeliny czy wstawić siatkę
chce zrobic zeby obie wygladaly tak samo czy zrobic dziury usune troche plastiku.. a potem czeka mnie lakierowanie..tych kratek...ale probowalem dzisaj je zdjac i mam z tym problemy cos mocno sa sa osadzone
_________________ If everything seems under control – you are just not going fast enough
Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa
|
26.09.2005, 18:46 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|