|
|
|
|
Teraz jest 09.05.2024, 10:37
|
[F1] Bezpiecznik nr 5 i 8 nad akumulatorem
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 25.11.2007, 22:12 Lokalizacja: Poznań Posty: 288
Podziękował: 0
Pomógł: 5
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Rok prod.: 2001
Województwo: wielkopolskie
|
Re: [F1] Bezpiecznik nr 5 i 8 nad akumulatorem
No tak tylko, że u nas wentylatory na krótko startują na I biegu też ale podpięte w instalację przy załączonej klimatyzacji tylko II bieg...
_________________ Pozdrawiam - Paweł
-------------------------------
Fabia mojej żony jest...
W124 - kochany klekot - sprzedany
Teraz śmigam E300 TD
|
17.04.2013, 20:03 |
|
|
Dołączył(a): 25.11.2007, 22:12 Lokalizacja: Poznań Posty: 288
Podziękował: 0
Pomógł: 5
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Rok prod.: 2001
Województwo: wielkopolskie
|
Re: [F1] Bezpiecznik nr 5 i 8 nad akumulatorem
Cześć.
Wentylatory na nowym module zachowują się tak samo - nie ma pierwszego biegu i co jakiś czas załącza się II bieg (alarmowo).
A może ten moduł "nie wie", że jest włączona klimatyzacja z powodu np. braku sygnału z czujnika w układzie klimatyzacji?
A jeśli tak to którego i gdzie go szukać pod maską?
_________________ Pozdrawiam - Paweł
-------------------------------
Fabia mojej żony jest...
W124 - kochany klekot - sprzedany
Teraz śmigam E300 TD
|
01.05.2013, 16:34 |
|
|
Dołączył(a): 03.08.2009, 14:43 Lokalizacja: Bydgoszcz Posty: 245
Podziękował: 0
Pomógł: 19
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: FRESH
Rok prod.: 2003r.
Województwo: kujawsko-pomorskie
|
Re: [F1] Bezpiecznik nr 5 i 8 nad akumulatorem
Witam.
A czy tak podstawowa rzecz jak sprawdzenie ciągłości przewodów i styków została sprawdzona, o bezpieczniki nawet nie pytam. Przecież masz jak byk w opisie błędu, że obwód otwarty bądź zwarcie do masy. Najpierw trzeba sprawdzić podstawy, a potem brać się za sterowniki, czujniki itp.
Pozdrawiam
|
03.05.2013, 11:16 |
|
|
Dołączył(a): 25.11.2007, 22:12 Lokalizacja: Poznań Posty: 288
Podziękował: 0
Pomógł: 5
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Rok prod.: 2001
Województwo: wielkopolskie
|
Re: [F1] Bezpiecznik nr 5 i 8 nad akumulatorem
Styki o których wiem czyste, przerwy w przewodach nigdy nie znalazłem. Bezpieczniki całe. Wszystko chodzi poprawnie (wentylatory na II biegu przy włączonej klimatyzacji, wentylatory bez niej przy schładzaniu silnika, klimatyzacja chłodzi normalnie itd.) poza tym I biegiem wentylatorów. Wentylatory bez klimatyzacji przy ok. 100 st. C włączają się ale nie jestem pewien na którym biegu...
Nowe pytanie: czy awaria termowłącznika wentylatora może mieć elektrycznie wpływ na to, że nie działa I bieg w klimatyzacji? Zwarcie pinów we wtyczce termowłącznika powoduje załączanie I i II biegu. Nie wiem jak działa w rzeczywistości bo nie mam na tyle czasu i okazji aby stać przy samochodzie i czekać jak się włączy wentylator.
Pytam bo natrafiłem na innym forum na wpis, że jeśli nie ma napięcia na końcówkach biegu pierwszego (a tak u nas jest a wentylator na krótko chodzi na obydwu biegach), to oznaczać może że problem tkwi ponadto w termowłączniku i/lub module J293. Moduł wykluczyłem więc został termowłącznik.
Tylko czy tak faktycznie może być?
_________________ Pozdrawiam - Paweł
-------------------------------
Fabia mojej żony jest...
W124 - kochany klekot - sprzedany
Teraz śmigam E300 TD
|
03.05.2013, 13:17 |
|
|
Dołączył(a): 25.11.2007, 22:12 Lokalizacja: Poznań Posty: 288
Podziękował: 0
Pomógł: 5
Silnik: AWY-1.2 6V 54KM
Rok prod.: 2001
Województwo: wielkopolskie
|
Podbijam.
Pytanie z postu powyżej nadal aktualne. Czy awaria termowłącznika wentylatora może mieć elektrycznie wpływ na to, że nie działa I bieg w klimatyzacji?
_________________ Pozdrawiam - Paweł
-------------------------------
Fabia mojej żony jest...
W124 - kochany klekot - sprzedany
Teraz śmigam E300 TD
|
07.10.2013, 18:27 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|