|
|
Teraz jest 28.04.2024, 03:30
|
[F1-F4] Interfejs diagnostyczny VAG co i jak
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 17.08.2009, 19:07 Lokalizacja: Wadowice Posty: 64
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: HTB Flash LPG Elpigaz Stella/Elisa
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
|
Witam
Też przymierzam się do zakupu skanera. Nie chce wydać na to całego majątku. Mam takie pytanie co sądzicie o Vag scan 5053 ? Kosztuje około 400zł wiec jest w zasięgu reki. Ojciec ma Roomstera. Gdzie chciałbym go wykorzystać do skasowania błędu poduszki która się pojawił po wymianie przepalonego bezpiecznika. Poza tym skaner chciałbym też wykorzystać do starszej Fabi I do adaptacji przepustnicy, którą czyszczę profilaktycznie co 15tys. km. Jak myślicie da się to wszystko tym zrobić ? Ewentualnie doradźcie mi jakiś inny skaner. Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedz.
|
10.03.2010, 16:21 |
|
|
Dołączył(a): 25.06.2007, 16:30 Lokalizacja: Poznań Posty: 605 Zdjęcia: 34
Podziękował: 1
Pomógł: 26
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: NQN - 7b.AUT
Samochód: Fabia II Sport
Rok prod.: 2007
Województwo: wielkopolskie
|
Eryk, to o czym piszesz zrobisz w romku i F2 równie dobrze tym: http://allegro.pl/item952713655_vag409_ ... styka.html
jeśli nie masz zamiaru robić tym najnowszych aut z canem to nie ma sensu przepłacać za coś czego i tak nie wykorzystasz
_________________ cosmos 1.9TDI w obudowie F2 150/336 powered by MR-Motors
|
11.03.2010, 13:32 |
|
|
Dołączył(a): 17.08.2009, 19:07 Lokalizacja: Wadowice Posty: 64
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: HTB Flash LPG Elpigaz Stella/Elisa
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
|
cosmos Dzięki za odpowiedz. Bardzo tani ten kabelek aż bym powiedział za tani Pewna osoba która serwisuje auta poleciła mi coś takiego https://www.obd2.pl/index.php?p73,vcp-k ... can-k-obd2 . Cena jest wysoka, ale ma to działać jak i w starych samochodach tak i w nowych.
|
11.03.2010, 14:48 |
|
|
Dołączył(a): 16.03.2010, 00:26 Posty: 4
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Województwo: wielkopolskie
|
po 2004r. musi być K i CAN najlepszy interfejs w takim przypadku to K + CAN np. taki: http://www.vag.nazwa.pl/interfejs-commander-obd2-korekty-przebiegu-liczniku-sterowniku-odczytu-aktywacji-kodowania-immo-p-2.html akurat sam kupowałem na tej stronce i puki co jestem zadowolony ponieważ poza diagnozowanie można nim jeszcze korygować liczniki i robić korektę przebiegu.
|
16.03.2010, 00:34 |
|
|
Dołączył(a): 12.02.2010, 19:56 Posty: 71
Podziękował: 0
Pomógł: 6
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Samochód: Fabia Sedan
Rok prod.: 2006
Województwo: śląskie
|
Cosmos : Tak dla pewności - , piszesz że w Fabii 1i 2 roczniki do 2007 można posługiwać się interfejsem KKl i będzie on obsługiwał wszystkie moduły ?
http://allegro.pl/item964943672_vag409_ ... styka.html
Podstawowe funkcje interfejsu
- Elektronika Silnika ( w tym diagnoza elementów wykonawczych, czujników, sprawdzenie zapłonu, regulacja wtrysku),
- System ABS ,
- Poduszki powietrzne SRS,
- Immobiliser - dopasowywanie nowych kluczyków,
- Centralny zamek, alarm, radio,
- Automatyczna skrzynia biegów,
- Liczniki i wskaźniki,
- Klimatyzacja,
Słyszałem że protokół Can obsługiwany jest przez bramę gateway do protokołu K , ale co innego słyszeć , a co innego mieć pewność .
Pozdrawiam
- zależałoby mi na komunikacji z fabrycznym alarmem
|
21.03.2010, 18:58 |
|
|
Dołączył(a): 25.06.2007, 16:30 Lokalizacja: Poznań Posty: 605 Zdjęcia: 34
Podziękował: 1
Pomógł: 26
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: NQN - 7b.AUT
Samochód: Fabia II Sport
Rok prod.: 2007
Województwo: wielkopolskie
|
adept, mój kabel chodzi na 704 i w F2 łyka 100% komunikacji. jeśli chcesz korzystać z takiego zakresu możliwości to najlepiej pożycz od kogoś 409 i sprawdź na swoim aucie czy gra to czego potrzebujesz. ja mogę tylko zapewnić, że na pewno z 409 będzie chodziło to o co pytał wyżej Eryk (kasowanie błędów, adaptacja przepustnicy).
_________________ cosmos 1.9TDI w obudowie F2 150/336 powered by MR-Motors
|
21.03.2010, 19:52 |
|
|
Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43 Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
ja mam możliwość kupienia oryginała kabla od Ross-Tech po promocyjnej cenie jako stary użytkownik licencji na Vag-Com 4.09. Wymienia się stary kabel z allegro za 40zł lub licencję którą ja mam zainstalowaną na swoim laptopie. Jak ktoś byłby zainteresowany tematem to niech się tutaj odezwie. Musze napisać do nich maila ile będzie kosztować oryginał a oryginał łyka wszystko (cały VAG) i ma darmową aktualizację.
|
22.03.2010, 09:23 |
|
|
Dołączył(a): 05.04.2008, 22:12 Posty: 2170
Podziękował: 14
Pomógł: 112
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 159
Rok prod.: 2009
Województwo: pomorskie
|
Ja bym może był zainteresowany, wszystko zależy od ceny.
I jak zadziała w F1 i F2.
_________________ Vintage Audio Lover Citroen C4 II Selection - 1.6 VTI
|
22.03.2010, 09:58 |
|
|
Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43 Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
oryginał działa ze wszystkim, F1, F2, Roomster, O1, O2, Superb1, Superb2, Yeti nie wspominając o wszystkich Audi, Seat i VW do 2010 roku a w 2011 masz update i jedziesz dalej. W ori masz pomocnika kodowania, opisane bloki, odczyt prawdziwego przebiegu w tdi, pomiar przyspieszenia i inne. Napisałem maila do nich i czekam na info.
tutaj są ceny ze sklepu.
http://www.ross-tech.com/Merchant2/merc ... ode=VAGCOM
nas interesuje interfejs VCDS License with HEX-USB+CAN Interface - $349.00 - In Stock
zobaczymy czy będzie dobra cena. ja chciałem sprzedać swoją licencję z programem vag-com 4.09
ale napisali mi że jest przypisana do mojego komputera więc musiałbym sprzedać z laptopem albo pisali że jest opcja upgrade do wersji pro w dobrej cenie. licencję kupiłem za 99$. ktoś będzie chętny to się pomyśli o cenie.
|
22.03.2010, 10:15 |
|
|
Dołączył(a): 17.09.2009, 20:41 Lokalizacja: Olsztyn Posty: 40
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AQW-1.4 8V 68KM
Rok prod.: 2004
Województwo: warmińsko-mazurskie
|
[F1]
Także dołączam się do pytania:)
Fabka 2004 1.2 6 V
patrzyłem na allegro ale często piszę że nie obsługują wersji nowszych 2004/2007 , dlatego prosiłbym o pomoc w doborze Kabelka:).
|
31.03.2010, 10:22 |
|
|
Dołączył(a): 06.09.2009, 10:24 Lokalizacja: Kamionka Posty: 442
Podziękował: 4
Pomógł: 13
Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: EWT - 5b.
Samochód: Elegance
Rok prod.: 2003
Województwo: mazowieckie
|
http://www.allegro.pl/item967635563_int ... 88_08.html ja gdybym wiedział to bym wzią tego ale kupiłem tańszego i można nim tylko robic testy diagnozę i minimalne zmiany .. więc jak chcesz coś więcej to kup lepszego żebyś miał więcej funkcji i pełny program .
|
31.03.2010, 12:26 |
|
|
Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43 Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
żadnym vagiem nie skasujesz kontrolki po wypadku, trzeba wymienić sterownik poduszek albo dać do "naprawy". strumienica zamiast katalizatora to też nie taki banał i jak od tego coś wywala na liczniku to wyłączyć się tego nie da programem.
|
31.03.2010, 16:47 |
|
|
Dołączył(a): 21.01.2008, 20:56 Lokalizacja: Piaseczno WPI Posty: 115
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Jetta Trendline TDI
Rok prod.: 2007
Województwo: mazowieckie
|
witam,
kupiłem vaga na com`a. Zainstalowałem program vag 311 z płytki którą dostałem razem z kablem. Po podłączeniu w wagu pokazuje mi "inacessable" jak wchodze w opcje i wybieram port. Co moze być nie tak?
z góry dzięki za info
|
31.03.2010, 19:43 |
|
|
Dołączył(a): 29.10.2009, 21:58 Lokalizacja: prowincja Posty: 12699
Podziękował: 189
Pomógł: 403
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: 1Z5/K12
Rok prod.: 2012/2005
Województwo: podkarpackie
|
buzzer11 napisał(a): witam,
kupiłem vaga na com`a. Zainstalowałem program vag 311 z płytki którą dostałem razem z kablem. Po podłączeniu w wagu pokazuje mi "inacessable" jak wchodze w opcje i wybieram port. Co moze być nie tak?
z góry dzięki za info
A zainstalowałeś sterowniki do tego kabla? "Niedostępny" bo chyba nie przywitał sie komputer z kablem. Trzeba przeczytać (zapewne) dołączoną instrukcję. Na przykład, mój kabel (Viaken) wymagał, żeby numer portu com (wirtualnego, bo uzywam kabla na usb) zawierał się w przedziale 1-4.
Poszukaj w instrukcji.
|
01.04.2010, 15:53 |
|
|
Dołączył(a): 06.09.2009, 10:24 Lokalizacja: Kamionka Posty: 442
Podziękował: 4
Pomógł: 13
Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: EWT - 5b.
Samochód: Elegance
Rok prod.: 2003
Województwo: mazowieckie
|
arielcpu napisał(a): żadnym vagiem nie skasujesz kontrolki po wypadku, trzeba wymienić sterownik poduszek albo dać do "naprawy". strumienica zamiast katalizatora to też nie taki banał i jak od tego coś wywala na liczniku to wyłączyć się tego nie da programem.
poduszkę można wyłączyć a co do sondy można ją bodajże wyłączyć albo zrobić tak żeby auto jej nie uznawało .wszystko możliwe wystarczy po kombinowac
|
01.04.2010, 20:44 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|