|
|
Teraz jest 28.04.2024, 11:54
|
[F1-F4] Interfejs diagnostyczny VAG co i jak
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 22.06.2008, 12:46 Lokalizacja: Łódz Posty: 152
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Skrzynia: GDR - 5b.
Samochód: Fabia 1,9Sdi
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
witam kolegów dziekuje za pomoc grzes z łodzi
|
20.09.2010, 20:14 |
|
|
Dołączył(a): 06.07.2010, 19:41 Lokalizacja: Jaworzno Posty: 148
Podziękował: 0
Pomógł: 11
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Samochód: Elegance
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
|
a ja mam nastepujący problem, przy próbie adaptacji przepustnicy a wcześniej wejścia w sterownik Engine otrzymuję taki oto błąd... występuje zarówno przy VAG 3.11 oraz 4.09
w większość sterowników da się wejść bez problemu, odczytać błędy, zmienić nastawy a tutaj zonk... ma ktoś pomysł dlaczego?
Edit: dla potomnych pozwolę sobie zacytować rozwiązanie problemu przez pewnego usera:
"w ustawieniach "start baud" na 9600, "blk int" 25 (vag-com)
z tym silnikiem czasami są problemy z połączeniem, robię jeszcze tak że równocześnie przekręcam kluczyk w stacyjce i daję połączenie z silnikiem u mnie ten sposób działa prawie za każdym razem. (jeśli dalej problem, wyjść z VAG-a i ponownie kluczyk i połączenie). Nawet goście w serwisie VAS-em czasami mają problem z połączeniem z silnikiem 1,4 16v taka uroda sterownika Magnet Marelli... "
Sprawdziłem, działa, łączy się teraz za każdym razem (VAG 3.11).
Pozdrawiam
|
23.09.2010, 19:40 |
|
|
Dołączył(a): 02.02.2009, 21:14 Posty: 84
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2003
Województwo: łódzkie
|
witam kolegów i proszę o pomoc
próbowałem podłączać do swojej skodziny trzy różne kable (jeden pod RS, dwa pod USB, wszystkie na różnych laptopach i różnych programach) i za każdym razem mogę połączyć się tylko z niektórymi modułami (np. silnik, ABS, air bag-i), a z niektórymi nie idzie za boga (np. wspomaganie, centralny zamek, pompa wtryskowa, moduł komfortu) - dodam, że kabel pod RS był testowany na innym samochodzie (AUDI A4 - chyba 2001r) i wszystko tam było oki
kabel pod RS - no name
kabel 1 pob USB - no name
kabel 2 pod USB - viaken
gablota jest powypadkowa i już myślałem,że coś jest namieszane z elektryką, ale sprawdzałem w dwóch różnych serwisach i u nich (raz na oryginalnym testerze KTS BOSCH-a, raz na kablu i oprogramowaniu z firmy rosstech) zawsze było ok i mogli oni połączyć się z wszystkimi modułami
mam zatem pytanie czy macie może jakieś sugestie co z tym fantem zrobić????
|
11.10.2010, 16:58 |
|
|
Dołączył(a): 06.07.2010, 19:41 Lokalizacja: Jaworzno Posty: 148
Podziękował: 0
Pomógł: 11
Silnik: AZL-2.0 8V 115KM
Samochód: Elegance
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
|
kazik79 napisał(a): witam kolegów i proszę o pomoc próbowałem podłączać do swojej skodziny trzy różne kable (jeden pod RS, dwa pod USB, wszystkie na różnych laptopach i różnych programach) i za każdym razem mogę połączyć się tylko z niektórymi modułami (np. silnik, ABS, air bag-i), a z niektórymi nie idzie za boga (np. wspomaganie, centralny zamek, pompa wtryskowa, moduł komfortu) - dodam, że kabel pod RS był testowany na innym samochodzie (AUDI A4 - chyba 2001r) i wszystko tam było oki kabel pod RS - no name kabel 1 pob USB - no name kabel 2 pod USB - viaken gablota jest powypadkowa i już myślałem, że coś jest namieszane z elektryką, ale sprawdzałem w dwóch różnych serwisach i u nich (raz na oryginalnym testerze KTS BOSCH-a, raz na kablu i oprogramowaniu z firmy rosstech) zawsze było ok i mogli oni połączyć się z wszystkimi modułami mam zatem pytanie czy macie może jakieś sugestie co z tym fantem zrobić????
napisz jaka jest odpowiedz VAGa na próbę połączenia z wyżej wymienionymi sterownikami to pomyślimy.
|
12.10.2010, 15:22 |
|
|
Dołączył(a): 16.07.2010, 16:57 Lokalizacja: Kraków Posty: 288
Podziękował: 7
Pomógł: 19
Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: EMD - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
|
Panowie, czy doszedł ktoś jak sprawdzić przebieg w sterowniku EDC15? I czy w ogóle to możliwe w mojej fabce (2002r.)?
|
12.10.2010, 18:02 |
|
|
Dołączył(a): 02.02.2009, 21:14 Posty: 84
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2003
Województwo: łódzkie
|
adriang napisał(a): kazik79 napisał(a): witam kolegów i proszę o pomoc próbowałem podłączać do swojej skodziny trzy różne kable (jeden pod RS, dwa pod USB, wszystkie na różnych laptopach i różnych programach) i za każdym razem mogę połączyć się tylko z niektórymi modułami (np. silnik, ABS, air bag-i), a z niektórymi nie idzie za boga (np. wspomaganie, centralny zamek, pompa wtryskowa, moduł komfortu) - dodam, że kabel pod RS był testowany na innym samochodzie (AUDI A4 - chyba 2001r) i wszystko tam było oki kabel pod RS - no name kabel 1 pob USB - no name kabel 2 pod USB - viaken gablota jest powypadkowa i już myślałem, że coś jest namieszane z elektryką, ale sprawdzałem w dwóch różnych serwisach i u nich (raz na oryginalnym testerze KTS BOSCH-a, raz na kablu i oprogramowaniu z firmy rosstech) zawsze było ok i mogli oni połączyć się z wszystkimi modułami mam zatem pytanie czy macie może jakieś sugestie co z tym fantem zrobić???? napisz jaka jest odpowiedz VAGa na próbę połączenia z wyżej wymienionymi sterownikami to pomyślimy.
vag wyrzuca brak synchronizacji i pyta czt powtórzyć próbę połaczenia czy anulować
chwilowo dałem kabel kumplowi, ale jak mi go odda to zrobie screeny i wrzucę na forum
|
12.10.2010, 18:29 |
|
|
Dołączył(a): 06.04.2006, 22:56 Lokalizacja: Zabrze Posty: 2320 Zdjęcia: 8
Podziękował: 10
Pomógł: 102
Silnik: CJZD-1.2 TSI 110KM
Skrzynia: O2U - 6b, OAM - AUT (1.2TSI 110KM)
Samochód: F3 MC
Rok prod.: 2015
Województwo: śląskie
|
steven napisał(a): Panowie, czy doszedł ktoś jak sprawdzić przebieg w sterowniku EDC15? I czy w ogóle to możliwe w mojej fabce (2002r.)?
jest to możliwe - np. odczyt motogodzin pracy pompy wspomagania
i programik co zamieni to na km. (vag-tacho ?)
_________________ Sprzedaję : > na allegro < lub > na OLX < F1 - sprzedana OII - sprzedana F3 - obecnie
|
12.10.2010, 18:36 |
|
|
Dołączył(a): 16.07.2010, 16:57 Lokalizacja: Kraków Posty: 288
Podziękował: 7
Pomógł: 19
Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: EMD - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
|
kapi, a możesz mi zdradzić jak się do tego zabrać? Zwykłym VAG COMem się nie da?
|
12.10.2010, 21:20 |
|
|
Dołączył(a): 11.05.2010, 19:01 Lokalizacja: Gliwice Posty: 128
Podziękował: 0
Pomógł: 6
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Golf 5
Rok prod.: 2006
Województwo: śląskie
|
Witam. Powiedzcie proszę czy ktoś ma jakieś doświadczenia z takim oto urządzeniem
http://www.ceneo.pl/2678348
Czy to się do czegokolwiek nadaje? Jakoś nie mogę znaleść opinii na ten temat. Pozdrawiam.
_________________ pitt47
|
13.10.2010, 11:51 |
|
|
Dołączył(a): 17.10.2010, 12:07 Posty: 240
Podziękował: 1
Pomógł: 4
Silnik: AQW-1.4 8V 68KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Wersja Temptation
Rok prod.: 2003
Województwo: zachodniopomorskie
|
Witam,
Mam Fabkę SDI z 2005 roku , bodajże z maja.
Czy muszę mieć fejs CAN czy wystarczy KKL ?
|
20.10.2010, 16:32 |
|
|
Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43 Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
arthek napisał(a): Witam, Mam Fabkę SDI z 2005 roku , bodajże z maja. Czy muszę mieć fejs CAN czy wystarczy KKL ?
KKL
_________________ Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
|
20.10.2010, 17:23 |
|
|
Dołączył(a): 17.10.2010, 12:07 Posty: 240
Podziękował: 1
Pomógł: 4
Silnik: AQW-1.4 8V 68KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Wersja Temptation
Rok prod.: 2003
Województwo: zachodniopomorskie
|
Dzięki
|
21.10.2010, 05:53 |
|
|
Dołączył(a): 21.10.2010, 10:07 Lokalizacja: Tychy Posty: 139
Podziękował: 6
Pomógł: 8
Silnik: ASY-1.9 SDI 64KM
Samochód: Fabia II Combi Classic
Rok prod.: 2008
Województwo: śląskie
|
Witam,
Jestem nowicjuszem w tych sprawach, a także w posiadaniu Fabki - całe 3 tygodnie .
Chciałbym mieć narzędzie diagnostyczne, ale nie wiem co wybrać i co będzie działało najlepiej.
Moje propozycje:
http://allegro.pl/zcommander-vag-k-can- ... 60300.html
http://allegro.pl/kabel-vag-obd-napraw- ... 89034.html
Proszę o radę wyborze, a jeżeli zna koś coś lepszego to o propozycje
Pozdro
|
21.10.2010, 10:14 |
|
|
Dołączył(a): 12.02.2010, 19:56 Posty: 71
Podziękował: 0
Pomógł: 6
Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Samochód: Fabia Sedan
Rok prod.: 2006
Województwo: śląskie
|
Ja kupiłem klon VCDs i podobny byłby chyba odpowiedni dla ciebie .Wersja programu 908 w górę . Każdy program przypisany jest do danego fejsu .Nie wolno podłączać do innych . To tak teoretycznie .
Skasujesz tym błędy , rozeznasz się w systemie , sprawdzisz prawdziwy przebieg - dizle tak mają .
Co do innych czynności , lepiej się nie tykać jak się nie zna .Można coś spieprzyć .
VCDs chodzi juz na lapie 330 Mhz , z systemem XP . Jest na USB , nie ma problemów z połączeniem .
|
21.10.2010, 14:48 |
|
|
Dołączył(a): 16.07.2010, 16:57 Lokalizacja: Kraków Posty: 288
Podziękował: 7
Pomógł: 19
Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Skrzynia: EMD - 5b.
Samochód: Comfort
Rok prod.: 2002
Województwo: małopolskie
|
slawek22221, ale do Ciebie to chyba lepiej coś na CANie. Wydaje mi się, że fabki II to już czegoś lepszego niż KKL potrzebują.
|
22.10.2010, 20:45 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|