Teraz jest 27.04.2024, 14:56



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 737 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 50  Następna strona
[F1-F4] Interfejs diagnostyczny VAG co i jak 
Autor Wiadomość
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.05.2009, 23:54
Lokalizacja: KLI
Posty: 176
Podziękował: 2
Pomógł: 2

Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Samochód: Fabia Classic++
Rok prod.: 2003
Województwo: małopolskie
Post 
mam pewien problem - wie ktoś jak odpalić program VAG-COM na windowsie 7 64bity? Szukałem na googlach i ponoc na 32bitowym systemie działa wszystko bez problemy tylko właśnie na 64bitach jest problem.... Wie ktoś jak to rozwiązać bez instalowania jakichs wirtualnych systemów itd??


27.12.2010, 18:54
Zobacz profil

Dołączył(a): 31.01.2010, 19:59
Lokalizacja: Zielona Góra
Posty: 5
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: Fabia kombi
Rok prod.: 2004r/model 2005 po faceliftingu
Województwo: lubuskie
Post 
Witam!
Mam fabie z 2004roku po liftingu i posiada niestety juz ona złacze z CAN, czyli zwykłym kabelkiem za 30zł nie skasuje błędów... Czytałem wiele na forum i ktos sie wypowiadał ze taki interfejs oryginalny od ross hex kosztuje wraz z oprog 1700zł a klon za ok. 600zł, było to jednak długi okres czasu temu i stad moje pytanie czy takim interfejsem jak ten:

http://www.diagnostic.com.pl/interfejs- ... e-p-2.html

napisane jest ze to interfejs "Interfejs VAG K+CAN"...

w połaczeniu z jakas wersja VAG'a lub tez VCDS bede mógł dokonywac wszystkich potrzebnych mi zmian a co najwazniejsze odczytywac i kasowac błędy? Ma ktos jakies doswiadczenie w podłaczaniu nowszych modeli aut domowymi sposobami?

pozdrawiam


08.01.2011, 22:09
Zobacz profil

Dołączył(a): 20.04.2010, 19:37
Lokalizacja: LU
Posty: 102
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Samochód: Toyota Corolla
Rok prod.: 2003
Województwo: lubelskie
Post 
myślę że błędy dasz radę skasować każdym vag can commander np. http://allegro.pl/promocja-interfejs-va ... 97698.html


08.01.2011, 22:26
Zobacz profil

Dołączył(a): 31.01.2010, 19:59
Lokalizacja: Zielona Góra
Posty: 5
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: Fabia kombi
Rok prod.: 2004r/model 2005 po faceliftingu
Województwo: lubuskie
Post 
a ktoś wie czy może taki chiński interfejs K+CAN bedzie działał z jakims starszym program, np. vag 409.1 albo 311? bo wiem że te nowe VCDS'y maja zabezpieczenie sprzętowe i działaja tylko z oryginalnymi interfejsami, które nie mało kosztuja:/


08.01.2011, 23:09
Zobacz profil

Dołączył(a): 20.04.2010, 19:37
Lokalizacja: LU
Posty: 102
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Samochód: Toyota Corolla
Rok prod.: 2003
Województwo: lubelskie
Post 
K+CAN nie działa z VAG-COM. Zostaje Ci tylko VW Tool, can commander i jeśli się nie mylę Polski VAG


09.01.2011, 11:07
Zobacz profil

Dołączył(a): 31.01.2010, 19:59
Lokalizacja: Zielona Góra
Posty: 5
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: Fabia kombi
Rok prod.: 2004r/model 2005 po faceliftingu
Województwo: lubuskie
Post 
nie znane jeszcze jest żadne tansze rozwiazanie podłaczania nowszych modeli aut i korzystania z VAGa? chyba zostaje mi tylko kupic tego K+CAN i pobawic sie tymi innymi programami...


09.01.2011, 12:35
Zobacz profil

Dołączył(a): 10.04.2006, 11:06
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Posty: 303
Podziękował: 0
Pomógł: 6

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: fabia 1.4/44kW
Rok prod.: 2002
Województwo: podkarpackie
Post 
hubi napisał(a):
nie znane jeszcze jest żadne tansze rozwiazanie podłaczania nowszych modeli aut i korzystania z VAGa? chyba zostaje mi tylko kupic tego K+CAN i pobawic sie tymi innymi programami...


A skad wiesz, ze w gniezdzie OBD2 nie masz linii K? W mojej fabii z 2002r. w gniezdzie diagnostycznym jest magistrala CAN jaki i linia K. Nie sadze, zeby na tyle zmienili schemat instalacji i wycieli linie K.


11.01.2011, 19:23
Zobacz profil

Dołączył(a): 19.04.2010, 19:46
Lokalizacja: toruń
Posty: 117
Podziękował: 0
Pomógł: 3

Silnik: CAVE-1.4 TSI 180KM
Samochód: comfort 145 km 319 nm
Rok prod.: 2001
Województwo: kujawsko-pomorskie
Post 
Koledzy proponuje wam Vaga canj+can pro ze strony obd2.pl kupiłem fakt ze kosztuje ponad 900 zł z licencja i aktualizacjami na rok ale program jest rewelacyjny łączy się z wszystkim a w procedurach can które dizałają tez na lini k mozna zrobić wszystko w moijej fabi zczytać jak i zakodowac pin imo jak i sprawdzic przebieg w sterowniku przeprowadzic regeneracje DFA jak i sprawdzic jego stan.
ZDECYDOWANIE POLECAM REWELACJA

PS w fabi 2002 napewno nie ma can-u
ale ogólnie w nowszych canach nie ma lini K wogóle!!


11.01.2011, 20:24
Zobacz profil

Dołączył(a): 31.01.2010, 19:59
Lokalizacja: Zielona Góra
Posty: 5
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: Fabia kombi
Rok prod.: 2004r/model 2005 po faceliftingu
Województwo: lubuskie
Post 
Witam!
Przyszedł do mnie ten kabelek od viakena vag k+can commander, dzisiaj podłaczyłem fabie i vw tool pokazuje mi jeden błąd:

16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency below Threshold (Bank 1)

znalazłem jakieś wyjaśnienia błędów i oznacza to chyba cos takiego:

P0420,"System katalizatora (Bank 1) - wydajność poniżej progu "

z fabia mam juz od dłuzszegu czasu objaw taki, że ma niskie obroty na biegu jałowym na benzynie jak i gazie, oprogramowanie od inst. gazowej pokazuje mi obrotu 680rpm +/-10rpm,
silnik wibruje więc z tego wynika, że chyba sa to za niskie obroty. Co tu robić? Miał już ktoś taki błąd? w ASO z pół roku temu przeczyścili mi przepustnice i kazali jechać...

PS przebieg 202k km...

EDIT
poszukałem troche w internecie i ludziskap iszą że mają różne cyrki z tym błędem, ale jest też pare osób, które mówi, że po wymianie katalizatora chec engine już sięnie pali, a u mnie z racji przebiegu może też być ten problem, szkoda tylko bo wymiana kata to nie mały koszt:/


12.01.2011, 21:45
Zobacz profil

Dołączył(a): 20.04.2010, 19:37
Lokalizacja: LU
Posty: 102
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Samochód: Toyota Corolla
Rok prod.: 2003
Województwo: lubelskie
Post 
wygląda na to że katalizator się już "zapchał"
Może to niektórym się nie spodoba, ale są magicy co wycinają katalizator i wstawiają kawał rury.. ;)


13.01.2011, 07:18
Zobacz profil

Dołączył(a): 31.01.2010, 19:59
Lokalizacja: Zielona Góra
Posty: 5
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: Fabia kombi
Rok prod.: 2004r/model 2005 po faceliftingu
Województwo: lubuskie
Post 
MariuszK napisał(a):
wygląda na to że katalizator się już "zapchał"
Może to niektórym się nie spodoba, ale są magicy co wycinają katalizator i wstawiają kawał rury.. ;)


Tylko zastanawiam sie czy to ze katalizator jest nie sprawny moze miec jakis zwiazek z nie rowna praca silnika, czy tez za niskimi obrotami na jalowym? Bo teoretycznie katalizator to juz spaliny, a cala praca silnika odbywa sie wczesniej.... i chyba nie powinno miec to wplywu na silnik, czy jestem w bledzie?


13.01.2011, 08:07
Zobacz profil
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.07.2009, 11:35
Posty: 2025
Podziękował: 15
Pomógł: 84

Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Octavia II FL
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
Post 
hubi napisał(a):
Tylko zastanawiam sie czy to ze katalizator jest nie sprawny moze miec jakis zwiazek z nie rowna praca silnika, czy tez za niskimi obrotami na jalowym? Bo teoretycznie katalizator to juz spaliny, a cala praca silnika odbywa sie wczesniej.... i chyba nie powinno miec to wplywu na silnik, czy jestem w bledzie?

jesteś w błędzie, silnik nie może dobrze pracować jak jest problem z właściwym odprowadzaniem spalin poprzez zapchany katalizator, to tak jakbyś częściowo zatkał czymś rurę wydechową...

_________________
Obrazek
Obrazek


13.01.2011, 09:45
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 03.04.2009, 20:16
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 685
Podziękował: 6
Pomógł: 20

Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: GDM - 5b.
Samochód: Flash
Rok prod.: 2003
Województwo: warmińsko-mazurskie
Post 
Niektórzy wycinają Katalizator, a zamiast tego wstawiają Strumienicę. O ile komuś nie przeszkadza palący się czek NON STOP na desce. Jeszcze inni wylutowują wtedy diodę, aby nie raziła w oczy.
Pozostaje tylko problem co zrobić z sondą. ???
Pozdro.

_________________
GrzegorzT


13.01.2011, 18:38
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 20.04.2010, 19:37
Lokalizacja: LU
Posty: 102
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: inny silnik
Samochód: Toyota Corolla
Rok prod.: 2003
Województwo: lubelskie
Post 
Trzeba by było poczytać.. może jest sposób na "oszukanie" sondy
Z filtrami cząstek stałych był podobny problem.. w tej chwili można w np Peugeot wywalić filtr i nanieść poprawki w komputerze pojazdu.. (zdaje mi się że wymieniają cały komp)


13.01.2011, 20:21
Zobacz profil

Dołączył(a): 10.04.2006, 11:06
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Posty: 303
Podziękował: 0
Pomógł: 6

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: fabia 1.4/44kW
Rok prod.: 2002
Województwo: podkarpackie
Post 
bertone22 napisał(a):
PS w fabi 2002 napewno nie ma can-u


Z tym, że nie na pewno. :-)
Na 100% jest magistrala CAN, sterowniki (ABS, komfortu, tablicy przyrządów, poduszki powietrznej) komunikują się po CAN, weź schemat i nie pisz głupot.


14.01.2011, 20:41
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 737 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 50  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL