Autor |
Wiadomość |
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Witam,właśnie w czoraj wyregulowałem sobie siłe wspomagania kierownicy.Pan w serwisie powiedział że są 3 opcje:ciezka,standart i lekka dla inwalidów.Ja ustawiłem dla inwalidów(hihi,choć nie jestem) i jestem bardzo zadowolony,kierownica obraca się lekko szczegulnie przy manewrach na parkingu.Tego właśnie oczekiwałem
|
07.07.2006, 08:44 |
|
|
Dołączył(a): 18.03.2006, 18:51 Lokalizacja: Płońsk Posty: 20
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2001
Województwo: mazowieckie
|
Pompa wspomagania kierownicy
Witam wszystkich. Padła mi pompa wspomagania w Fabi 1.4. Czy ktoś może wyciągał ową pompę ?. Czy sa jakieś problemy z wyjeciem ?. Ile czasu potzreba na wyjęcie ?.
Ostatnio edytowano 07.05.2008, 18:09 przez Amplus, łącznie edytowano 1 raz
|
14.07.2006, 20:19 |
|
|
Dołączył(a): 19.10.2005, 22:55 Lokalizacja: Rybnik , Gliwice Posty: 1042
Podziękował: 0
Pomógł: 5
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Touran
Rok prod.: 2006
Województwo: śląskie
|
masz 100% pewność ze padła pompa?? pompe wyciaga sie dodolu - potrzebny kanał i cierpliwosc - po to sa przemyslane rozwiazania
_________________ touran
|
14.07.2006, 23:54 |
|
|
Dołączył(a): 18.03.2006, 18:51 Lokalizacja: Płońsk Posty: 20
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2001
Województwo: mazowieckie
|
Tak przynajmniej stwierdzili w serwisie Skody. Oprócz tego walnięty jest czujnik skrętu. Najpierw wymienili czujnik, ale niestey dalej paliła sie kontrolka wspomagania. No i stwierdzili uszkodzenie pompy. Najprawdopodobnie przyczyną tego była cieknąca przekładnia, którą zbyt późno zregenerowałem.
|
15.07.2006, 08:47 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
A tak z czystej ciekawości gdzie i za ile zregenerowałeś przekładnie kierowniczą.
|
15.07.2006, 12:14 |
|
|
Dołączył(a): 09.04.2006, 21:53 Lokalizacja: Będomin Posty: 714 Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes W211
Rok prod.: 2002
Województwo: pomorskie
|
A napięcie do pompy dochodzi?
A z wymontowaniem nie ma problemu ja u siebie miałem 3-razy wymontowane i dodam że niepotrzebnie
_________________ ELEGANCE +XENONY I CIEMNE SZYBKI
|
15.07.2006, 14:19 |
|
|
Dołączył(a): 18.03.2006, 18:51 Lokalizacja: Płońsk Posty: 20
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2001
Województwo: mazowieckie
|
Przekładnię zregenerował mi facet w Ciechanowie dał 2 letnią gwarancję. Robi przekładnie dla Płocka,Olsztyna oczywiście dla Skody i nie tylko. 600 zł
[ Dodano: 2006-07-15, 17:27 ] A może jakieś konkretne wskazówki jak się zabrać do wyciągnięcia pompy
|
15.07.2006, 16:26 |
|
|
Dołączył(a): 09.04.2006, 21:53 Lokalizacja: Będomin Posty: 714 Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes W211
Rok prod.: 2002
Województwo: pomorskie
|
Amplus napisał(a): A może jakieś konkretne wskazówki jak się zabrać do wyciągnięcia pompy
na początek trzeba zdjąć przednie lewe nadkole przykręcone jest na wkręty typu torx o ile pamiętam to T40 wyjąć z przodu zderzaka zaślepkie i odpiąć od wspomagania kable ( trzy kostki ) są tam jeszcze dwa przewody jeden jest przykręcany a drugi to przewód elastyczny zaciśnięty opaską trzeba go zdiąć tylko ostrożnie bo poleci olej z zbiorniczka .
Cały zbiorniczek przykręcony jest na trzech sróbkach M8 na ( na 13 klucz )
no i to zgrubsza wszystkie ważniejsze rzeczy
_________________ ELEGANCE +XENONY I CIEMNE SZYBKI
|
15.07.2006, 17:38 |
|
|
Dołączył(a): 18.03.2006, 18:51 Lokalizacja: Płońsk Posty: 20
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2001
Województwo: mazowieckie
|
dziękuje za pomoc. zabieram sie więc za robotę. Jeszcze tylko trzeba kupić tranzystory.
|
15.07.2006, 17:53 |
|
|
Dołączył(a): 09.04.2006, 21:53 Lokalizacja: Będomin Posty: 714 Zdjęcia: 0
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: Mercedes W211
Rok prod.: 2002
Województwo: pomorskie
|
sprawdz czy napięcie dochodzi
_________________ ELEGANCE +XENONY I CIEMNE SZYBKI
|
15.07.2006, 18:04 |
|
|
Dołączył(a): 18.03.2006, 18:51 Lokalizacja: Płońsk Posty: 20
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2001
Województwo: mazowieckie
|
Sprawdzali mi to w serwisie. Gdzieś czytałem, że jeżeli za późno naprawisię maglownicę to potem lecą tranzystory. Ale jak to w życiu. Trzeba sprawdzić wszystko
|
15.07.2006, 19:13 |
|
|
Dołączył(a): 13.04.2006, 20:36 Lokalizacja: Zabrze Posty: 243
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
|
Witam. Nie chce dublowac tematu wiec opisze tutaj swój problem. Padło wspomaganie z dnia na dzień w mojej Fabce. Przedtem nigdy nie zapalała mi sie kontrolka ze wspomagania. Autko wieczorem wstawiłem do garazu wszystko było ok rano zapalam furke wyjeżdzam chce pokrecić a tam jak w czołgu . Sprawdziłem juz wszystkie możliwe warianty a mianowicie płyn (dolałem setke aby wyrównac poziom na max) nastepnie przewody i bezpiecznik przy aku... Oraz napięcie przy rozruchu (podobno jak spada poniżej 10 V to czujnik nie pozwala załaczyc pompy). Wypiołem wtyczki wyczyscilem i popsikalem przy pompie i nadal nic. Panowie poradzcie bo nie chce pompki wymieniac na nową :/
[ Dodano: 2006-09-04, 23:13 ]
A przy okazji tego wszystkiego zauwazyłem ze poprzedni włąsciciel robił już coś w tym autku. Była źle załozona płyta pod silnikiem oraz rozcieta izolacja głównej wiązki od komputera i zaizolowana od nowa.
Ostatnio edytowano 04.09.2006, 22:39 przez Paulek, łącznie edytowano 1 raz
|
04.09.2006, 22:05 |
|
|
Dołączył(a): 19.10.2005, 22:55 Lokalizacja: Rybnik , Gliwice Posty: 1042
Podziękował: 0
Pomógł: 5
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: VW Touran
Rok prod.: 2006
Województwo: śląskie
|
najpierw podlacz vaga co ona tam pokaze
_________________ touran
|
04.09.2006, 22:22 |
|
|
Dołączył(a): 13.04.2006, 20:36 Lokalizacja: Zabrze Posty: 243
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
|
Musze poszukac kogoś kto sie dobrze zna i podepnie mi vaga za pół litra piwa
|
04.09.2006, 22:41 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Mam podobny problem. W serwisie stwierdzili że padła pompa wspomagania chociaż to czym sprawdzali pokazywało niezrozumiały błąd ( tak mi powiedziano). Napodstawie tego stwierdzili że to pompa wspomagania. Po przeczytaniu kilku postów na forum mam pewne wątpliwości. Czy można jednoznazcnie stwierdzić , że to pompa czy może to być czujnik skrętu? Objawy były szybkie ponieważ w czasie jazdy skończyło się wspomaganie i zapaliła sie kontrolka. Może macie jakieś doswiadczenia w tej kwestii? Byłbym wdzięczny..
|
16.09.2006, 14:47 |
|
|