Teraz jest 26.04.2024, 20:03



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 770 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 52  Następna strona
[F1] Nie działa / padło / problemy wspomaganie kierownicy 
Autor Wiadomość

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
A czy wiesz może, jaka pompa będzie odpowiednia dla Fabii 1,4 bodaj MPI 8-) 44kW, rocznik 2001?


25.07.2007, 09:30
Honorowy Klubowicz
Honorowy Klubowicz

Dołączył(a): 16.11.2005, 22:07
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4656
Zdjęcia: 379
Podziękował: 3
Pomógł: 73

Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Rok prod.: 0000
Województwo: śląskie
Post 
Najprościej możesz sobie sprawdzić jaką masz zaglądając przez otwór w lewej kratce po halogenie tam powinno być widać oznaczenia bo chłopaki na spocie tam coś umieli wypatrzeć.
Ewentualnie zobacz jaką masz miarkę na korku od płynu wspomagania płaską czy okrągłą

Obrazek

zdaje się można też VAGiem, ale to już nie koniecznie jest najprostszy sposób


25.07.2007, 11:07
Zobacz profil

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Dzieki za szybka i rzetelna odpowiedz. A jak myslicie, warto dolozyc 600-800zl do nowej pompy TRW (na allegro sa za ~1350), czy lepiej kupic uzywana, ale oczywiscie z prawem zwrotu, wymiany lub gwarancja, wiec z pewna eliminacja ryzyka kupna kota w worku :)?


25.07.2007, 12:37

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post pompa wspomagania
witam, mam fabia 1.4 MPI 2002r. wspomaganie TRW i ciekaw jestem czy pompa 6Q0423371A HPI bedzie do tego pasowac...


30.07.2007, 00:34

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Macie moze namiary na jakichs sprawdzonych sprzedawcow takich uzywanych pomp wspomagania? Z tego co zauwazylem, to roznica w cenie jest dosc znaczna - nowa ~1300-1400, a uzywana polowe mniej.


02.08.2007, 11:41

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post Wspomaganie TRW
Szanowni forumowicze

Właśnie jestem po wymianie pompy wspomagania :smutny: w związku z tym mam pytanie czy po wymianie pompa wymaga adaptacji?
Jeśli tak to jakie wartości należy wprowadzić w VAG.

Drugie pytanie dotyczy trybów pracy wspomagania - wyczytałem że są trzy zaprogramowane tryby. Jak je zmienić za pomocą VAG?

Pozdrawiam


12.09.2007, 10:27

Dołączył(a): 26.09.2005, 21:38
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 213
Zdjęcia: 6
Podziękował: 0
Pomógł: 2

Silnik: AZF-1.4 8V 60KM
Rok prod.: 2000
Województwo: śląskie
Post 
Programowanie wspomagania TRW
Wpisujesz w soft coding:
nnnXX
gdzie XX ustawiasz zgodnie z:
10 - Normal ciezkie auta
30 - Komfort ciezkie auta
40 - Normal lekkie auta
50 - Komfort lekkie auta
60 - dla inwalidow

natomiast
nXXnn dotyczy programowania w zaleznosci czy masz lub nie ESP,
01 - nie masz ESP
12 - masz ESP

Xnnnn dotyczy chyba airbagu, wpisz tak jak jest u mnie czyli 0, nawet jesli masz airbag
Gdzie to trzeba wpisac: zoabcz printscreen w zalaczniku

SMI-Koyo jest troche inne:
0001x1, gdzie x to sila wspomy:
1 - lekko
5 - ciezko

Po zakodowaniu wyłącz stacyjkę na conajmniej 30 sekund.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Fabia Elegance 75KM HTB


12.09.2007, 20:19
Zobacz profil GG

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post pompa wspomagania
witam mam problem tydzień temu staneła moja skoda ,kontrolka wspomagania zapaliła się kontrolka poziomu oleju piszczała.samochód zabrała laweta,dziś jest 6 dzień jak stoi w AS skody .co dwa dni zmieniają zdanie co jest nie tak,dziś mówią ze to pompa wspomagania i sterownik sieci pokładowej.Czy to możliwe żeby w samochodzie z przebiegiem 40000km poszła pompa.I co jest z tym sterownikiem.Wiem że pompy były wadliwe moja ma oznaczenia fabryczne6Q0423155AJ dodam że z pompy nie ma wycieków poradźcie co robić. Proszę o kontakt na maila patrycjagawlik17@wp.pl. Z góry dziękuje.


25.10.2007, 15:37

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post Re: pompa wspomagania
Patrycja261090 napisał(a):
witam mam problem tydzień temu staneła moja skoda ,kontrolka wspomagania zapaliła się kontrolka poziomu oleju piszczała.samochód zabrała laweta,dziś jest 6 dzień jak stoi w AS skody .co dwa dni zmieniają zdanie co jest nie tak,dziś mówią ze to pompa wspomagania i sterownik sieci pokładowej.Czy to możliwe żeby w samochodzie z przebiegiem 40000km poszła pompa.I co jest z tym sterownikiem.Wiem że pompy były wadliwe moja ma oznaczenia fabryczne6Q0423155AJ dodam że z pompy nie ma wycieków poradźcie co robić. Proszę o kontakt na maila patrycjagawlik17@wp.pl. Z góry dziękuje.



Auto na gwarancji?? Nie przejmowac sie :) tylko poganiac mechaników !!


25.10.2007, 21:42

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Jesli to pompa to wpółczuje.

Mnie zapsuł sie czujnik skrętu(ten drożdży) i słyszałem ze ASO dostało wadliwe czujniki i zostały one odesłane do producenta. jak będą mieli jadę z moją wariatką na przegląd 150.000 i wymianę owego czujnika skrętu :-)


26.10.2007, 07:49

Podziękował: 0
Pomógł: 78
Post 
Witam wszystkichklubowiczów.Piszę po raz pierwszyi przepraszam jeśli będzie coś nie tak. Ja też mam ten sam problem ze wspomaganiem.Skoda Fabia 1.4 60kM.Czujnik skrętu wymieniono w serwisie 2 razy pod rząd,w odstępie 3 miesięcy.Mimo to dalej zapala mi się lamka wspomagania.Czasami na postoju samochodu przy zapalonym silniku światła przygasają a kierownicą nie kręcę.Słyszę wtedy bardzo głośną pracę pompy.Nie wiem co robić.Jedni mówią że to pompa inni że to jest do wymiany przekładnia kierownicza .Może mi ktoś pomoże bo są to koszty i jeżeli już wydać kase to wiedzeć za co .Ja bardzo dziękuję za porade Bardzo prosze o kontakt ,może ktos sie podejmie naprawy mojego samochodu.Dziękuje bardzo


03.11.2007, 12:25

Dołączył(a): 29.03.2007, 08:43
Lokalizacja: 757 tys.miesz.
Posty: 36
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: Fabia Clasic
Rok prod.: 2001
Województwo: małopolskie
Post 
Witam. Skoro 2 razy wymieniłeś czujnik i dalej problem nie ustał, to po pierwsze ( choć to przykre) ale naciągnęli cię na kilka stówek. Objawy świadczą w 70% o wiązce, a w 30% w samej pompie, kóra mogła się "rozszczelnić". Poszukaj na forum - pisano o tym wielokrotnie. Pozdrawiam.

_________________
2B?nt2b=???


09.11.2007, 20:30
Zobacz profil GG
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.01.2008, 12:29
Lokalizacja: K-ce
Posty: 38
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: FABIA CLASSIC - PB ONLY
Rok prod.: 2001
Województwo: śląskie
Post 
Witam

czytam tak i czytam różne historie ze wspomaganiem w fabce i postanowiłem podzielić się z Wami moim przypdakiem.

Ostatnio podczas jazdy zaświeciła mi się kontrolka wspomagania(na stałe), wspomaganie było w większości czasu (trochę słabsze niż zwykle ale było), tylko niekiedy podczas ruszania na 2 sekundy znikało. Postanowiłem odwiedzić mechanika który stwierdził że pompa jest ok ale po podłączeniu do komputera nic nie wykrywało. Mechanik doradził mi diagnostykę w ASO (tylko tam mają odpowiednie komputery by dokładnie zdiagnozować co to jest) a jak już będe wiedzieć co to to mi to wymieni....

Podejrzewa że to to czujnik skrętu..

co Wy na to ??

pozdro


27.01.2008, 12:49
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 16.05.2007, 20:41
Lokalizacja: Sosnowiec
Posty: 179
Podziękował: 0
Pomógł: 1

Silnik: AUB-1.4 16V 101KM
Samochód: comfort
Rok prod.: 2001
Województwo: śląskie
Post 
krzysztof2 napisał(a):
Witam wszystkichklubowiczów.Piszę po raz pierwszyi przepraszam jeśli będzie coś nie tak. Ja też mam ten sam problem ze wspomaganiem.Skoda Fabia 1.4 60kM.Czujnik skrętu wymieniono w serwisie 2 razy pod rząd,w odstępie 3 miesięcy.Mimo to dalej zapala mi się lamka wspomagania.Czasami na postoju samochodu przy zapalonym silniku światła przygasają a kierownicą nie kręcę.Słyszę wtedy bardzo głośną pracę pompy.Nie wiem co robić.Jedni mówią że to pompa inni że to jest do wymiany przekładnia kierownicza .Może mi ktoś pomoże bo są to koszty i jeżeli już wydać kase to wiedzeć za co .Ja bardzo dziękuję za porade Bardzo prosze o kontakt ,może ktos sie podejmie naprawy mojego samochodu.Dziękuje bardzo


No tu by sie zgadzało że to czujnik skrętu, i całkiem mozliwe że zakładaja ci czujniki po regeneracji, które sa w dalszym ciągu wadliwe, ja kupiłęm sam czujnik w ASO był nowy stary oddałem, i sam wymieniłęm, objawy ustąpiły.

_________________
prelude 2.3 + fabia


27.01.2008, 13:50
Zobacz profil GG

Dołączył(a): 25.04.2006, 06:08
Lokalizacja: wrocław
Posty: 37
Podziękował: 0
Pomógł: 0

Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Rok prod.: 2001
Województwo: dolnośląskie
Post kontrolka wspomagania czy mgłem wył. wspomaganie
witam
wymieniałem dziś olej po czym podłączyłem laptopa w celu skasowania błędów [polski vag] niewiem czy coś namieszałem ale po zabawie z laptopem świeci się kontrolka wspomaganie i kierownica okropnie cięszko chodzi od czego zacząć sprawdzać przed podłączeniem laptopa wspomaganie było może bezpiecznik ale nawet niewiem gdzie się znajduje.sory że nie podpiełem tematu.


06.02.2008, 18:18
Zobacz profil GG
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 770 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 52  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL