Autor |
Wiadomość |
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
generalnie taki problem wystepuje w kazdym aucie z ABS i zjechanymi amorami albo oponami o ekstrmalnie niskim profilu albo innymi usterkami w zawieszce
|
24.08.2005, 00:01 |
|
|
Dołączył(a): 20.05.2005, 09:01 Lokalizacja: POZNAŃ WLKP Posty: 93
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Samochód: Skoda Fabia I Sedan Ambiente +
Rok prod.: 2005
Województwo: wielkopolskie
|
red_fox napisał(a): generalnie taki problem wystepuje w kazdym aucie z ABS i zjechanymi amorami albo oponami o ekstrmalnie niskim profilu albo innymi usterkami w zawieszce
No nie wydaje mi się że wiąże się to z tymi problemami, gdyż opisywany przeze mnie przypadek występuje od początku czyli od początku maja jak wyjechałem Fabią z salonu.
Do Sebastiana:
tak mam ABS.
Ponoć większość auto z koncernu VW na ten problem. Kumpel miał kiedyś Golfa III z ABS i było to samo. Inny z kolei w Polo kombi miał przeprogramowany ABS przez ASO i miał jeszcze gorzej.
_________________ Onwa MK 3 + SIRIO Silver Megawatt 3000 bat 170 cm - bardzo fajny zestaw CB
|
24.08.2005, 06:59 |
|
|
Dołączył(a): 27.02.2005, 15:32 Lokalizacja: Police Posty: 654
Podziękował: 3
Pomógł: 2
Województwo: zachodniopomorskie
|
To niemal na pewno wina ABSu który niestety w fabi jest BLE
Najeżdżając na nierówności czy tarkę przed skrzyżowaniami koło traci przyczepność (drywa się) i zaczyna działaś ABS. Cóż
TTTM
_________________ JOY 1.4 75KM 16V ( sedan junkers )
|
24.08.2005, 08:53 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Kiedyś bym się rozpindolił, ale na szczęście wylądowałem na środku skrzyżowania (too fast)
|
24.08.2005, 09:00 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
Tomislav napisał(a): To niemal na pewno wina ABSu który niestety w fabi jest BLE
zawsze mozna go wylaczyc
|
24.08.2005, 12:26 |
|
|
Dołączył(a): 21.08.2005, 12:22 Lokalizacja: W-Wa Białołęka Posty: 159
Podziękował: 0
Pomógł: 2
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: CITIGO ELEGANCE
Rok prod.: 2012
Województwo: mazowieckie
|
ja mam to samo mimo iz autko ma dopiero tydzien. trza sie przyzwyczaic i jezdzic. a ogolnie jestm bardzo zadowolony tylko pali chyba za duzo. wyszlo ni z pierwszego baku ze 8,5 literkow. to chyba duzo jak na ten silnik. srednia oczywiscie w miescie. mam nadzieje ze to sie ustatkuje
|
24.08.2005, 19:23 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34 Lokalizacja: WD Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
Hamulce
Dzisaj po dłuszej jedździe i ciaglym hamowaniu z dużych predkości zauwazylem u siebie efekt "napompowanych" hamulcow i tak sie zastanawialem ...czy zmiana przewodow hamulcowych seryjnych na przewody hamulcowe np :GOODRIDGE wykonanez giętkiego teflonu, który stanowi warstwę wewnętrzną przewodu, pokrytego odpornym na korozję i ciepło wysokiej jakości oplotem stalowym cos zmieni.. Czy jest to moze wina czegos innego? Przejechane mam dopiero 9kkm.
Prosilbym o wszelkie sugestie i opinie na ten temat
Przewody sa dośc drogie wiec watpie zebym je zmienil bo az tak chyba nie jest o mi potrzebne dlatego pytam z czystej ciekawosci
_________________ If everything seems under control – you are just not going fast enough
Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa
|
24.09.2005, 19:15 |
|
|
Dołączył(a): 26.08.2005, 07:57 Lokalizacja: Gdańsk Posty: 18 Zdjęcia: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 0
|
Kiedy zmieniałeśpłyn hamulcowy ...
_________________ Tadeusz
|
25.09.2005, 04:50 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34 Lokalizacja: WD Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
Wogole niezmienialem od nowosci bo auto jest nowe...ja napisalem mam 9kkm...
_________________ If everything seems under control – you are just not going fast enough
Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa
|
25.09.2005, 08:04 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 08.01.2005, 01:04 Lokalizacja: WGM Posty: 1369 Zdjęcia: 11
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: inny silnik
Samochód: Octavia II RS
Rok prod.: 2011
Województwo: mazowieckie
|
Wydaje mi sie że wymiana przewodów hamówcowych nic nie pomoże. Wymień tarcze i klocki i ew. płyn hamulcowy z wyższą temperaturą i wystarczy
_________________ Moje autko O2RS BLUE
|
25.09.2005, 09:08 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34 Lokalizacja: WD Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
Wiec poczekam do 1 przegladu (15kkm) i zobacze czy klocki beda do wymiany a jak nie to tylko sam plyn wymienie najwyżej . Co sadzicice o EBC BF 307+ - 52 pln (DOT 4 - 500ml) posiadający temperaturę wrzenia 307 °C??
_________________ If everything seems under control – you are just not going fast enough
Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa
|
25.09.2005, 15:26 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 08.01.2005, 01:04 Lokalizacja: WGM Posty: 1369 Zdjęcia: 11
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: inny silnik
Samochód: Octavia II RS
Rok prod.: 2011
Województwo: mazowieckie
|
Płyn OK !! ale ja uważam nadal ze chcąc zmodfikować hamulce to nie wystarczy zmiana samego płynu, płyn ma znaczenie ale bez przesady
Chcesz poczuc różnice to zapodaj tarcze Brembo nacinane i do tego Ferodo Racing i wtedy poczujesz różnice
(ceny na prv:)
_________________ Moje autko O2RS BLUE
|
25.09.2005, 15:31 |
|
|
Dołączył(a): 14.01.2005, 11:47 Lokalizacja: TUSZYN Posty: 268
Podziękował: 0
Pomógł: 1
Silnik: CGGB-1.4 16V 86KM
Skrzynia: inny model
Samochód: Roomster
Rok prod.: 2012
Województwo: łódzkie
|
hmm a ja słyszałem że nieźle sprawują się klocki ebc na seryjnych tarczach i nie trzeba tyle płacić za tarcze. Ale jak kto woli. Myśle że płyn i klocki wystarczą.
_________________ We flocie także FABIA 1.2 TSi, OCTAVIA III 1.4 TSi oraz YETI 1.4 TSi
|
25.09.2005, 21:41 |
|
|
Honorowy Klubowicz
Dołączył(a): 22.04.2005, 06:34 Lokalizacja: WD Posty: 1806
Podziękował: 0
Pomógł: 26
Silnik: BZG-1.2 12V 70KM
Rok prod.: 2005
Województwo: mazowieckie
|
Ludzie mam juz metlik w glowie, gadalem z kolesiem co sprzedaje hamulce brembo i klocki Ferodo i on zupelni mi odradza Brembo Max bo samochod podobno strszanie hałasuje a to przez te rowki ,z koleji tarcze EBC strasznie piszcza caly czas ..Najlepszym rozwiazaniem jest zalożenie wiekszych hamulcow tarcz 288 , wiekszych zaciskow, jarzm i jazda ale koszt takiej zabawy wynosi ok 2tys zł ...wiec narazie pozstane przy zmianie płynu i klockow na sportowe..
_________________ If everything seems under control – you are just not going fast enough
Koni Sport+Vogtland-40
PerfectService by DobryGrześWawa
|
26.09.2005, 12:32 |
|
|
Podziękował: 0
Pomógł: 78
|
wolf napisał(a): Ludzie mam juz metlik w glowie, gadalem z kolesiem co sprzedaje hamulce brembo i klocki Ferodo i on zupelni mi odradza Brembo Max bo samochod podobno strszanie hałasuje a to przez te rowki ,z koleji tarcze EBC strasznie piszcza caly czas ..Najlepszym rozwiazaniem jest zalożenie wiekszych hamulcow tarcz 288 , wiekszych zaciskow, jarzm i jazda ale koszt takiej zabawy wynosi ok 2tys zł ...wiec narazie pozstane przy zmianie płynu i klockow na sportowe..
Czy masz jakieś tehniczne szczegóły takiej operacji cyt : "..Najlepszym rozwiazaniem jest zalożenie wiekszych hamulcow tarcz 288 , wiekszych zaciskow, jarzm i jazda ale koszt takiej zabawy wynosi ok 2tys zł... "
pozdrówki
|
26.09.2005, 23:00 |
|
|