|
|
Teraz jest 27.04.2024, 18:08
|
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 10.08.2010, 21:16 Lokalizacja: EL Posty: 5136
Podziękował: 39
Pomógł: 106
Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia 2 Combi FL
Rok prod.: 02.11.2010
Województwo: łódzkie
|
to zapytaj ich o 105km
btw mozliwe ze tak jest . jak pytalem w polowie sierpnia to termin byl na pazdziernik.. tydzien pozniej juz polowa listopada.to teraz juz nowy rok
ps panowie nie przeoczcie prosze mojego pytania z dwoch postow wczesniej bo zalezy mi na odp
|
04.09.2010, 07:16 |
|
|
Dołączył(a): 04.09.2010, 18:44 Lokalizacja: Kraków Posty: 367
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Fabia TSI,Sportline
Rok prod.: 2010 listopad
Województwo: małopolskie
|
Mam nadzieję,że pomogę koledze trochę,miałem na testy dwudniowe dwie fabki 105 koni 1,2 tsi i 1,6 tdi.Powiem tak,różnica w spalaniu była w mieście dość spora bo bodajże na komputerze wyszło tsi 8,4 tdi 7,1,z tym,że od razu mówię samochody były bardzo mocno gonione.Na trasie różnica ta się już zaciera i wynosiła około 0,7 litra.Przy jeździe autostradowej 150-180km/h 6 biegu jakoś strasznie nie brakuje,takie moje subiektywne zdanie,przynajmniej w zakresie 140-160 na pewno nie.Natomiast jedno co mogę powiedzieć to że 1,2 tsi zdecydowanie lepiej się zbiera.Wiadomo,zwolenników diesla jest tyle samo co benzyny,ale odstraszony 8050zł różnicą w cenie,która zwraca się po około 130tyś zamówiłem tsi.1 sierpnia mówili że jest szansa na koniec września,jednak jak się dziś dowiedziałem,auto trafi do produkcji w 44 tygodniu czyli 1 tydzień listopada.Trochę kaszana,ale może dlatego,że wziąłem srebrny dach.
Reasumując dieselek strasznie cichutki i pali tyle co kot napłakał,ale tsi na krok nie ustępuje w spalaniu a przyspiesza dużo lepiej(koniec mojego testu tdi 6,0 tsi 6,9)-wynik muszę powiedzieć zaskakujący,ukłon w stronę nowej technologii vw,kawał dobrej roboty inżynierów ,zobaczymy jak z trwałością.
|
06.09.2010, 19:30 |
|
|
Dołączył(a): 10.08.2010, 21:16 Lokalizacja: EL Posty: 5136
Podziękował: 39
Pomógł: 106
Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia 2 Combi FL
Rok prod.: 02.11.2010
Województwo: łódzkie
|
to jeszcze pytanie do posiadaczy fabek z silnikiem 1,6 cr DPF (obojetnie jaka moc)
czesto zapycha sie ten DPF???
ewentualnie czy po gwarancji go zdejmujecie?
czy jak pojade w trase 4 razy do roku po ok 600km to wystarczy zeby sie nie zapchał??
_________________ - I hope you come back someday - Someday
|
12.09.2010, 07:31 |
|
|
Dołączył(a): 11.09.2010, 20:06 Lokalizacja: Kalisz Posty: 442
Podziękował: 10
Pomógł: 20
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Skrzynia: PMV - 7b.AUT
Samochód: Fabia II FL Classic Htb.
Rok prod.: 2010
Województwo: wielkopolskie
|
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... ht=1.6+tdi
Jakby ktoś chciał trochę poczytać zanim się zdecyduje...
Tsi jednak mniej skomplikowany...
_________________ z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę!grzeczne dziewczynki rozpinają guziczek jak jest ciepło,niegrzeczne rozpinają żeby zrobiło się cieplej ;D
|
12.09.2010, 08:55 |
|
|
Dołączył(a): 10.08.2010, 21:16 Lokalizacja: EL Posty: 5136
Podziękował: 39
Pomógł: 106
Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia 2 Combi FL
Rok prod.: 02.11.2010
Województwo: łódzkie
|
o silniku czytalem ten link juz dawno
ale opinii uzytkownikow bardzo malo.nawet wcale mozna powiedziec
_________________ - I hope you come back someday - Someday
|
12.09.2010, 09:36 |
|
|
Dołączył(a): 24.02.2009, 23:33 Lokalizacja: WI Posty: 8
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Rok prod.: 2010
Województwo: mazowieckie
|
toel napisał(a): a mnie w płocku na dzień dzisiejszy tj. 03.09.2010 nawet nie chcą przyjąć zamówienia na 1,6 tdi cr dpf 90 km - kombi classic z fun i klimatyzacją.Twierdzą ze w tym roku są małe szanse na realizację. Podobno skoda calość produkcji daje na niemcy , wlk, bryt. i irlandię - zamówienia flotowe. Moze ktoś z forumowiczów ma w tym temacie jakieś informacje. Pozdrawiam.ps. w/g informacji dealera w poznaniu jest tylko pare sztuk hatchbak.
Witaj, ja kupiłem przedwczoraj 1.6 TDI CR DPF 90KM wersja Style, Play+Joy, nadwozie Combi. W salonie w Warszawie sobie stała Trzeba podzwonić po salonach i popytać.
Trochę żałowałem że to nie ma 105KM, ale jeżdżę po mieście i na krótkie trasy więc jest ok
Jak dostanę auto (po weekendzie) to napiszę jakie spalanie
|
30.09.2010, 06:54 |
|
|
Dołączył(a): 30.09.2010, 07:11 Lokalizacja: Łódź Posty: 226
Podziękował: 4
Pomógł: 1
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Samochód: Fabia II Combi FL
Rok prod.: 2010
Województwo: łódzkie
|
Witajcie :]
Posiadam od 2 tyg Fabie II Combi FL
1.6 TDI 105KM
Spalanie tragedia jak dla mnie
Pierwszy zbiornik po mieście wyszło mi 9.4 L /100km
Nie była bardzo ciśnięta ani nic
co do DPF to minimum 2 razy w miesiącu trzeba autko po trasie przegonić !! inaczej możemy mieć problemy z filtrem DPF chyba że jeździmy sporo po mieście na dłuższych odcinkach ogólnie autko łądnie przyśpiesza jest dosyć szybkie i po moich odczuciach ma mniej do 100km/h jak deklaruje producent ogólnie udane auto.
|
30.09.2010, 07:17 |
|
|
Dołączył(a): 08.08.2008, 14:33 Lokalizacja: Częstochowa Posty: 47
Podziękował: 0
Pomógł: 5
Silnik: ATD-1.9 TDI 101KM
Rok prod.: 2007
Województwo: śląskie
|
no własnie z tym filtrem DPF są niezłe jaja. Wiec chyba jak ktoś planuje jeżdzić głównie po mieście to moze warto sie zastanowić nad benzyną. Tutaj jest link o tym filtrze, niech każdy pomyśli i sie zastanowi czy beznyna nie bedzie tańsza w eksploatacji bo spalanie to nie wszytsko http://moto.wp.pl/kat,23681,title,Filtr ... omosc.html
|
30.09.2010, 07:48 |
|
|
Dołączył(a): 24.01.2006, 09:43 Posty: 3671
Podziękował: 34
Pomógł: 98
Silnik: inny silnik
Skrzynia: inny model
Samochód: kura
Rok prod.: 2000
Województwo: łódzkie
|
teraz są takie fajne oszczędne turbodoładowane benzynowe silniki a ludzie dalej tylko diesel i diesel bo mało pali, poczciwy tdi się kończy i nowe diesle z DPF będą upierdliwe ale każdy wie co dla niego dobre.
_________________ Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz. ░▒▓█▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
|
30.09.2010, 08:32 |
|
|
Dołączył(a): 30.09.2010, 07:11 Lokalizacja: Łódź Posty: 226
Podziękował: 4
Pomógł: 1
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Samochód: Fabia II Combi FL
Rok prod.: 2010
Województwo: łódzkie
|
arielcpu napisał(a): teraz są takie fajne oszczędne turbodoładowane benzynowe silniki
hmm tak w szczególności w Fabi :] 1.2 TSI 105KM z tego co wiem to nawet masters nie chce robić chipa w 1.4 TSI 122KM bo przyrost mocy jest znikomy :] więc sądzę że 1.2 TSI też nikt się nie podejmie :]
dlatego wybrałem TDI :]
_________________ Profil poniżej 40 to nie opona to prezerwatywa chroniąca nasze dobro :] Wheel-Whores.com
|
30.09.2010, 08:48 |
|
|
Dołączył(a): 10.08.2010, 21:16 Lokalizacja: EL Posty: 5136
Podziękował: 39
Pomógł: 106
Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia 2 Combi FL
Rok prod.: 02.11.2010
Województwo: łódzkie
|
toscie mnie zalamali z tym dpfem. ja glownie jezdze po miescie a okolo 4-5 razy do roku robie trase 300km i z powrotem..
ile ma fabka gwarancji ( bo po gwarancji wywale ten filtr)
o kolega pietras tez z Lodzi
EDIT
Pietrass skad wiesz (skad taka informacja) ze auto trzeba przeganiac az dwa razy w miesiacu (ja liczylem na tez 4-5 razy do roku)
|
30.09.2010, 09:06 |
|
|
Dołączył(a): 30.09.2010, 07:11 Lokalizacja: Łódź Posty: 226
Podziękował: 4
Pomógł: 1
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Samochód: Fabia II Combi FL
Rok prod.: 2010
Województwo: łódzkie
|
Koledzy z Octavek mi tak poradzili oraz po przeczytaniu na forum mastersa że silniki z tymi filtrami lepiej przegonić raz lub co 2 tyg po trasie żeby cały ten syf z pdf jak się jeździ po mieście wypalić
|
30.09.2010, 10:25 |
|
|
Dołączył(a): 10.08.2010, 21:16 Lokalizacja: EL Posty: 5136
Podziękował: 39
Pomógł: 106
Silnik: CAYC-1.6 TDI 105KM
Skrzynia: KFK - 5b.
Samochód: Fabia 2 Combi FL
Rok prod.: 02.11.2010
Województwo: łódzkie
|
nadal ci tyle pali tzn 9 L
a jak z olejem. ON go rozciencza?
co ile musisz wymienac olej zeby to wszysko chodzilo?
BTW. masters zdejmuje dpfy z tych skodzinek??
_________________ - I hope you come back someday - Someday
|
30.09.2010, 10:34 |
|
|
Dołączył(a): 30.09.2010, 07:11 Lokalizacja: Łódź Posty: 226
Podziękował: 4
Pomógł: 1
Silnik: BXW-1.4 16V 85KM
Samochód: Fabia II Combi FL
Rok prod.: 2010
Województwo: łódzkie
|
Spokojnie sam się dopiero dowiaduje od użytkowników octavi co i jak pierwsza wymiana oleju za 15 tyś lub 365 dni :]
raczej na pewno zdejmie :]
_________________ Profil poniżej 40 to nie opona to prezerwatywa chroniąca nasze dobro :] Wheel-Whores.com
|
30.09.2010, 10:36 |
|
|
Dołączył(a): 04.09.2010, 18:44 Lokalizacja: Kraków Posty: 367
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Samochód: Fabia TSI,Sportline
Rok prod.: 2010 listopad
Województwo: małopolskie
|
Pietras 1,2 tsi doczekał się już pięknego programu w ABT na 140 koni co daje w polo 0-100 w około 7,5s.Masters nie jest jakimś GURU na skalę światową,żeby być jakimś wyznacznikiem.Jest to na tyle nowy silnik ,że trzeba poczekać jeszcze pół roku/rok,żeby w Polsce ktoś wymyślił coś podobnego.
Co do spalania to normalka,że na początku pali więcej,chociaż 9,4 to coś dziwnego,2/3 baczki i powinno być te 5/6 litrów po mieście.
|
30.09.2010, 10:58 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|