|
|
Teraz jest 09.05.2024, 02:03
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
[F1] Wypalanie zaworów w silnikach 1.2
Autor |
Wiadomość |
Dołączył(a): 02.04.2010, 20:09 Posty: 46
Podziękował: 2
Pomógł: 0
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: FCM - 5b.
Samochód: fabia sedan 1.2 2006
Rok prod.: 2006
Województwo: opolskie
|
[F1] Wypalanie zaworów w silnikach 1.2
Gdzieś wyczytałem że w silnikach 1.2 jest problem z wypalaniem zaworów. Czy problem ten dotyczy obu jego wersji? Tzn. tego słabszego, starszego (54KM) i mocniejszego (64 KM)?
Bo jak dotąd znalazłem że narzekają na to osoby z tym słabszym.
Pozdrawiam
_________________ leszel
|
01.10.2010, 20:11 |
|
|
Dołączył(a): 17.04.2006, 17:48 Lokalizacja: [RMI] Posty: 6869 Zdjęcia: 0
Podziękował: 196
Pomógł: 127
Silnik: CBZA-1.2 TSI 85KM
Skrzynia: inny model
Samochód: FII FL Style [Joy+Play]
Rok prod.: 2011
Województwo: podkarpackie
|
_________________ KLUBOWE NAKLEJKI
Aloesowe suplementy -> FOREVER LIVING PRODUCTS - ZAPRASZAM _____________________
FI 1.4 MPI {Fresh+} [AZE 60KM - FNK] Szary Skalisty F7F7 - 2002r. FII 1.2 TSI {Style+Joy+Play} [CBZA 85KM - MFX] Rosso Brunello X7X7 - 2011r.
|
02.10.2010, 12:27 |
|
|
Dołączył(a): 02.04.2010, 20:09 Posty: 46
Podziękował: 2
Pomógł: 0
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: FCM - 5b.
Samochód: fabia sedan 1.2 2006
Rok prod.: 2006
Województwo: opolskie
|
Dzięki za linka, w razie czego się przyda! Jest to jak widać silnik 54 KM 6 zaworowy. Więc moje pytanie jest nadal aktualne, czy taką samą wadę ma też ta mocniejsza, nowsza wersja tego silnika (64KM)?
_________________ leszel
|
02.10.2010, 12:43 |
|
|
Dołączył(a): 11.09.2010, 20:06 Lokalizacja: Kalisz Posty: 442
Podziękował: 10
Pomógł: 20
Silnik: AUA-1.4 16V 75KM
Skrzynia: PMV - 7b.AUT
Samochód: Fabia II FL Classic Htb.
Rok prod.: 2010
Województwo: wielkopolskie
|
Problem z głowicą i zaworami występuje tylko w wersji 6V(zresztą raczej do dzisiaj, bo - tu ciekawostka - w najnowszym Polo wersja 60 km, to 1.2 12v zdławiona elektroniką , nie ma w ofercie 6V - czyżby o czymś wiedzieli )
_________________ z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę!grzeczne dziewczynki rozpinają guziczek jak jest ciepło,niegrzeczne rozpinają żeby zrobiło się cieplej ;D
|
02.10.2010, 17:13 |
|
|
Dołączył(a): 27.05.2010, 13:52 Lokalizacja: Wrocław Posty: 114
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: BMD-1.2 6V 54KM
Skrzynia: EMD - 5b.
Samochód: Combi Clasic +wÂłasne bajery
Rok prod.: 2005
Województwo: dolnośląskie
|
Czy orientuje się ktoś jaki jest koszt remontu opisanego w linkowanym poście? Tzn demontaż głowicy, jej remont i ponowne poskładanie wszystkiego do kupy?
_________________ HTP - historia o ambitnym silniku, który stwierdził, że nie będzie napędzał kosiarki do końca życia..i spróbował czegoś więcej.
|
03.10.2010, 21:21 |
|
|
Dołączył(a): 02.04.2010, 20:09 Posty: 46
Podziękował: 2
Pomógł: 0
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: FCM - 5b.
Samochód: fabia sedan 1.2 2006
Rok prod.: 2006
Województwo: opolskie
|
To zależy gdzie się robi. Z tego co się orientuje to od ok. 1 tys. do ponad 2 tys.
_________________ leszel
|
03.10.2010, 21:31 |
|
|
Dołączył(a): 28.09.2010, 10:05 Lokalizacja: opole Posty: 2
Podziękował: 0
Pomógł: 0
Silnik: ASZ-1.9 TDI 130KM
Rok prod.: 2006
Województwo: opolskie
|
Ja to miałem w silniku 64KM 12V.Na gwarancji,wymieniona głowica.
|
07.10.2010, 01:22 |
|
|
Dołączył(a): 02.04.2010, 20:09 Posty: 46
Podziękował: 2
Pomógł: 0
Silnik: AZQ-1.2 12V 64KM
Skrzynia: FCM - 5b.
Samochód: fabia sedan 1.2 2006
Rok prod.: 2006
Województwo: opolskie
|
Jeszcze na gwarancji? czyli był niski przebieg, rozumiem że przyczyną były gniazda zaworów?
_________________ leszel
|
07.10.2010, 09:19 |
|
|
Dołączył(a): 27.05.2010, 13:52 Lokalizacja: Wrocław Posty: 114
Podziękował: 0
Pomógł: 3
Silnik: BMD-1.2 6V 54KM
Skrzynia: EMD - 5b.
Samochód: Combi Clasic +wÂłasne bajery
Rok prod.: 2005
Województwo: dolnośląskie
|
i autko z 2006 roku?? Myślałem, że wypalanie zaworów to była choroba wieku dziecięcego silnika 1,2 HTP..a tu zonk. Zdaje się, że oni tego jeszcze nie poprawili. Coraz bardziej się boję o stopień kompresji w mojej rakiecie..
_________________ HTP - historia o ambitnym silniku, który stwierdził, że nie będzie napędzał kosiarki do końca życia..i spróbował czegoś więcej.
|
07.10.2010, 14:27 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|