Cześć.
Czytałem to co znalazłem na forum i jakoś nie mogę wyciągnąć wspólnego mianownika albo patrzę na niego ale nie widzę...
Historia w skrócie wygląda tak, że w wyniku "rozlewania" wszędzie oleju (dwukrotna awaria uszczelniaczy cylindra a wcześniej jedno posypanie się oryginalnej UPG) z biegiem czasu zatkał się katalizator (i ten wstępny mały i ten główny). Po wycięciu wstępnego i wymianie głównego na zamiennik zaczęły pojawiać się poniższe błędy:
16522 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Signal too High
P0138 - 35-10 - - - Intermittent
16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
P0304 - 35-10 - - - Intermittent
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-00 - -
Niedawno też została (jeśli dobrze teraz pamiętam nr 1 bo mnie przy tym nie było) "podniesiona" sonda lambda i pojawiły się błędy jak poniżej:
16522 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Signal too High
P0138 - 35-10 - - - Intermittent
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-00 - -
16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
P0304 - 35-10 - - - Intermittent
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low
P1103 - 35-10 - - - Intermittent
16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow
P0133 - 35-00 - -
I teraz pytanie co może generować takie błędy?
Jeszcze się dowiem dokładnie, która sonda była "podniesiona" ale przed ruszeniem sondy skąd te błędy?
A Misfire cylindra nr 4 pojawił się po "naprawie cylindrów" i trwa pomimo sprawdzania na innych cewkach i świecach...